|
60 Actief
| |
| Onderwerp: A lot of evil cats... ma 15 dec 2014 - 21:43 | |
| Zijn blik was vertrokken tot een grijns terwijl hij zijn scherpe klauwtjes in het bolletje mos zette. Ha, zou dat dingetje leren. Hem zomaar van uit het niets aanvallen. Snake maakte een koprol terwijl hij probeerde het bolletje te bijten. 'Blegh' meteen spuugde hij het weer uit. Mos was niet lekker. Een zacht zuchtje verliet zijn mond. Met kleine stapjes trippelde hij richting het onbekende gebied. Maar er hingen veel kattengeuren dus het moest goed zijn. Zodra hij het kamp in ging viel zijn mond open. Zoveel katten bij elkaar. Enthousiast liep hij naar de eerste kat die hij zag. 'Hey, is dit een kattenbijeenkomst?' Niewsgierig bekijk hij de kater. Hij leek Snake wel aardig.
+Hellbound & Open |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: A lot of evil cats... di 16 dec 2014 - 18:37 | |
| Rustig lag de rode tabby zijn lange vacht te wassen in het parkje van zijn clan. Voorzichtig haalde hij de plukken bruine vacht uit de zijne vandaan. Hij had een hekel aan kittypets die zichzelf helemaal geweldig vonden en dachten dat ze hem zo één, twee, drie wel aankonden. Dat ging dus mooi niet gebeuren. 'Hey, is dit een kattenbijeenkomst?' Hoorde hij ineens voor zich, een kleine bruin witte kitten. Snel snoof hij de geur van de kitten op. Het was een bekende Rogue geur, maar van wie? Al snel schoot het hem te binnen. "Snake," siste de kater terwijl hij recht op ging staan. Snel pakte hij de kitten bij zijn nekvel en liep zonder ook maar een ander aan te kijken het park uit. Het was geen goed plan om met een kitten naar de Twolegplace te gaan. Die dingen werden helemaal gek als ze een kitten zagen. Dan was het Rogue Territory nog het veiligst. Eenmaal daar aangekomen zette hij het katertje op de grond. "Snake ben je nou helemaal gek geworden?"
OOC: Hope you don't mind the little power play?
|
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A lot of evil cats... wo 17 dec 2014 - 23:23 | |
| Een onbekende kater greep hem beet en onmiddellijk begon hij te spartelen. Pas toen hij losgelaten werd kalmeerde hij. Zijn blik was onderzoekend terwijl hij naar de kater keek. Langzaam begonnen zijn hersenen te werken. Dit was geen poes en hij had een andere geur dan zijn oom. Er bleef maar een kat over. 'Hellie!' Enthousiast begon het kleine katertje op en neer te springen. De vraag naakte hem echter weer boos. 'Nee!' hij was absoluut niet gek. Hoe durfde de grote kater hem gek te noemen? [/b]'Jij bent gek'[/b] mompelde hij met een grijnsje rond zijn lippen. 'Bovendien lijk je op een eekhoorn.' |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: A lot of evil cats... vr 19 dec 2014 - 16:28 | |
| 'Nee!' Blijkbaar was Snake het niet helemaal met hem eens. 'Jij bent gek,' mompelde de kitten. Hij zou later wel iets zelfverzekerder mogen gaan praten en minder gaan mompelen. 'Bovendien lijk je op een eekhoorn.' Hellhound hield zijn kop hier een beetje scheef bij, een eekhoorn? Ja hij had ook een rode vacht, echter had ze zijne strepen en was minder pluizig. Rustig ging hij voor Snake liggen zodat hij niet meer een heel stuk boven de kitten uit stak. "Luister eens Snake, ik wil dat je daar niet meer komt tenzij ik er bij ben," zei hij op een strenge toon. Het was belangrijk dat de kitten door had dat het daar niet een plaats was waar hij voor de lol heen kon. Vele katten van de Bloodclan zouden een kleine rogue kitten, indringer, zonder ook maar een probleem er mee te hebben doden. Snake bleef zijn kleine neefje, het was ook zijn taak om hem veilig te houden.
|
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A lot of evil cats... vr 19 dec 2014 - 16:47 | |
| Verontwaardigd keek hij naar de grotere kater. Hell had niet het recht om hem dingen te bevelen. Bovendien kon hij zich echt wel redden. Wat zouden die katten hem nou aandoen? Met samengeknepen oogjes ging hij vlak voor de neus van zijn neef staan. Snake zette zijn korte vacht op en probeerde dreigend te kijken. Iets wat nogal teniet werd gedaan door zijn kitten uiterlijk. Toch deed hij zijn best om indruk te maken. De eekhoorn moest de boodschap goed beschrijven. 'Ik kies zelf wat ik doe!' Diepte hij boos en draaide zich om. Niemand hield de beste rogue ter wereld tegen. Met trotse stapjes liep hij weg richting het kamp. Tenminste dat was wat hij probeerde. De vraag was of het hem ook ging lukken. |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: A lot of evil cats... vr 19 dec 2014 - 17:54 | |
| 'Ik kies zelf wat ik doe!' Zei Snake met zijn vacht opgezet. Het was duidelijk dat hij indruk op hem wilde maken, dit lukte echter nog niet heel goed. Hellhound vond het eerder grappig dan bedreigend. De rode kater zwaaide een keer met zijn staart over de grond. Snake draaide zich om en begon weer richting het kamp te lopen. Luid zuchtte de kater waarna hij langzaam overeind kwam. Binnen een paar lange passen liep hij naast de kitten. Een tijdje bleef hij naast hem lopen, kijkend hoe de kitten zich trots verplaatste. Na een tijdje pakte hij hem toch weer aan zijn nekvel op. In een drafje liep hij weer terug naar het Roguegebied, na een heel eind het gebied in te zijn gegaan zette hij Snake weer weg. "Vertel jij eens wat je weet over de Bloodclan?"
|
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A lot of evil cats... vr 19 dec 2014 - 18:05 | |
| Helaas werd zijn dappere poging verpest door de stomme eekhoorn. Boos ging hij kaarsrecht zitten. Zijn kopje trots geheven. Snake zou niet laten zien dat Hellhound sterker was. Vandaar dat hij de tijd nam voor hij eindelijk antwoordde. Om de rode kater te leren respect te hebben. Bovendien was het gewoon leuk. 'Het is een groep katten en ze zijn... niet zo aardig.' Het kleine katertje toonde geen onzekerheid terwijl hij antwoordde. Zijn oogjes waren strak gericht op die van de grote kater. 'Maar ik ben niet bang voor ze.' Om zijn punt te bewijzen ontblootte hij zijn tanden en maakte een geluid dat in zijn oren klonk als een woeste grom. Natuurlijk wist Snake niet dat het voor de Bloodclanner meer klonk als een soort gepiep. |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: A lot of evil cats... za 20 dec 2014 - 16:36 | |
| Het duurde even voor er een antwoord kwam van de kitten. Of hij zo lang moest nadenken of omdat hij hem op de proef wilde stellen. Een van de twee moest het zijn geweest, niet dat het de kater ook maar iets uitmaakte welke het zou zijn. 'Het is een groep katten en ze zijn... niet zo aardig.' Kwam er uiteindelijk zelfverzekerd uit. Op zich was het waar, al waren de meeste wel meer dan alleen niet aardig. Behalve de young-ones en kittens hadden alle katten wel een of meerdere moorden gepleegd. Vele hielden van het moorden, andere wat minder. Toch zouden de meeste er hun poot niet voor omdraaien om een kitten te vermoorden. Niet dat hij zelf zo'n lieverdje was maar kittens vermoordde hij niet. 'Maar ik ben niet bang voor ze.' Hellhound schudde zijn kop, dat was een van de grootste fouten die je als kat kon maken. Er waren genoeg clankatten die sterker waren dan Bloodclan katten, al vreesde deze hun vaak ook nog. "Luister eens Snake, de meeste zullen je best binnen enkele seconden willen doden. Daar heen gaan zonder begeleiding is regelrechte zelfmoord."
|
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A lot of evil cats... za 20 dec 2014 - 19:48 | |
| Tijdens alle woorden die de kater sprak schudde hij met zijn kopje. Snake was het er absoluut niet mee eens. Sterker nog, als hij wat groter was geweest had hij Hellhound nu aangevallen voor het beweren dat hij de katten niet aankon. 'Ze kunnen mij niet vermoorden. Ik ben de wereldheerser. Ze zullen voor me buigen, of ik vermoord hun.' Niemand kon beweren dat het kleine katertje geen ambitie had. Bovendien zou het ooit zo zijn. Zodra het zover was zou Hell hem dankbaar zijn. Dankbaar voor het sparen van zijn leven ook al had de rode kater hem tegengesproken. Snake grijnsde. Veel gemener dan je van een katje met zijn formaat zou verwachten. Maar normale kittens hadden ook geen zin om het woud over te nemen en iedereen die tegenwerkte te vermoorden. De kleine kater was echter verre van normaal. |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: A lot of evil cats... di 23 dec 2014 - 14:32 | |
| Het was wel duidelijk dat de kitten het niet met hem eens was. 'Ze kunnen mij niet vermoorden. Ik ben de wereldheerser. Ze zullen voor me buigen, of ik vermoord hun.' Hellhound schudde bijna onzichtbaar met zijn kop. Zelfoverschatting was gevaarlijk, helemaal als het met vechten te maken had. Rustig stond de rode kater weer op en keek Snake strak aan. Well then, attack me." Sprak hij met een wat uitdagende toon in zijn stem. Stevig zette de kater zijn poten op de grond en sloeg zijn klauwen uit in de grond onder zich. Wat het bruin witte katje dan ook in peto zou hebben, hij was er wel klaar voor. Het was simpelweg onmogelijk voor een kitten om hem meer schade aan te brengen dan dat een hond kon doen. Het was alleen zijn bedoeling om Snake duidelijk te maken dat hij nu nog niet zo veel kon doen. Hoogstwaarschijnlijk zou dat later wel anders zijn, echter zou hij dit nu wel moeten snappen als hij later nog in leven wilde zijn.
|
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A lot of evil cats... wo 24 dec 2014 - 14:52 | |
| Zijn arrogante blik richtte hij weer op de eekhoornkater. De grote kater wist niet wat hem overkwam. Snake wist perfecte vechtechnieken. De grijns op zijn gezicht verbreedde iets terwijl Hell zich klaarmaakte voor de strijd. Zelf klapte hij ook zijn kleine klauwtjes uit. Bovendien ontblootte hij zijn puntige tandjes en vernauwde zijn oogjes. Met een woeste grom viel hij aan. Zijn mini nageltjes waren gericht op de poot van de kater, hoger kwam hij niet. Met een kreet van vreugde voelde hij dat hij iets raakte. Wacht, dat was de grond. Opnieuw. Met een grom viel hij de staart van Hellhound aan. Buig voor mijn macht... |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: A lot of evil cats... za 27 dec 2014 - 21:37 | |
| De rode kater keek lichtelijk geamuseerd toe hoe Snake zijn klauwtjes uit sloeg, zijn tandjes liet zien en zijn oogjes tot speetjes kneep. De kitten kwam op hem af gerend en sloeg wat onhandig met zijn voorpoten. De klauwen kwamen met een vrolijk kreetje in de grond terecht. Hellhound moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten. Net zo enthousiast als hij begon ging Snake weer verder met zijn aanval. Voor de kater het door had hing er een kleine kitten aan zijn pluizig rode staart. Teleurgesteld zuchtte hij, Hellhound had wel wat beters verwacht van zijn eigen neefje. "Say I thought I said that you should attack me, not play with my tail? I don't feel so much of my tail anyway, it's been under stonger attack quite often."
|
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A lot of evil cats... wo 31 dec 2014 - 15:46 | |
| Wat een domme eekhoorn was dit toch. Dat was zijn aanval. Het was slim en strategisch. Hellhound had niks om over te klagen. Snake zou hem eens wat laten zien. Uitgeput plofte hij op zijn rug neer. Hij leek verslagen, maar dat was hij niet. Met een sprongetje gingen zijn pootjes naar Hellhound's nek. Erg lang hield hij niet voor, maar de kleine kater was trots op zichzelf. Dat hij nu al met zulke goede technieken kon aanvallen. Later als hij groot was.. Echt wel dat hij macht zou krijgen over de hele wereld.
-flut |
|
| |
| Onderwerp: Re: A lot of evil cats... | |
| |
|
| |
|