|
|
Bunny 77 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:12 | |
| - Thrushdive schreef:
- Meh, Thrushdive is saai geworden. Nog steeds een mousebrain, met een beetje verstand... maar goed. Gek ding xD
Wind kan 'm crazy krijgen? (a) |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:13 | |
| Ik kan niet meer praten D: |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:13 | |
| Ik ben zo nerveus om te gaan kijken bij die leasepony. :'D Dang son. |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:14 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Ik kan niet meer praten D:
Waarom niet?? Btw, Jolt looptwel naar de grens als 'ie daar zin in heeft hoor. No prob :'D |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:15 | |
| Yesh, om half twaalf alweer de les voorbij en normaal is dat om kwart over 12 :') I can live with this for every day |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:16 | |
| - Thrushdive schreef:
- Meh, Thrushdive is saai geworden. Nog steeds een mousebrain, met een beetje verstand... maar goed. Gek ding xD
Wat ik op wolfstory altijd deed als t saai werd, was een nieuwe partner nemen :') Sowieso valt t me op dat partners hier een stuk minder een belangrijk ding zijn dan vroegâh |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:17 | |
| - .Blackkit schreef:
- Thrushdive schreef:
Wat ik op wolfstory altijd deed als t saai werd, was een nieuwe partner nemen :')
Sowieso valt t me op dat partners hier een stuk minder een belangrijk ding zijn dan vroegâh Ik wil best wel partners maar mijn collectie van karakters bestaat voornamelijk uit kits of katten met een partner :') |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:21 | |
| - Joltkit schreef:
- .Blackkit schreef:
- Thrushdive schreef:
Wat ik op wolfstory altijd deed als t saai werd, was een nieuwe partner nemen :')
Sowieso valt t me op dat partners hier een stuk minder een belangrijk ding zijn dan vroegâh Ik wil best wel partners maar mijn collectie van karakters bestaat voornamelijk uit kits of katten met een partner :') Thrush blijft loyal aan Snowynight <3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:22 | |
| - Joltkit schreef:
- .Blackkit schreef:
- Thrushdive schreef:
Sowieso valt t me op dat partners hier een stuk minder een belangrijk ding zijn dan vroegâh Ik wil best wel partners maar mijn collectie van karakters bestaat voornamelijk uit kits of katten met een partner :') Ach, crushes kunnen op jonge leeftijd al beginnen? ^^' |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:26 | |
| - .Blackkit schreef:
- Joltkit schreef:
- .Blackkit schreef:
- Thrushdive schreef:
Sowieso valt t me op dat partners hier een stuk minder een belangrijk ding zijn dan vroegâh Ik wil best wel partners maar mijn collectie van karakters bestaat voornamelijk uit kits of katten met een partner :') Ach, crushes kunnen op jonge leeftijd al beginnen? ^^'
Hm, true *kijkt zijdelings naar Flood, Wander en Flash* Jullie. Krijg. Crush. NUUUUU :3
Laatst aangepast door Joltkit op do 18 dec 2014 - 11:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:29 | |
| Thrush heeft gezelschap xD |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:30 | |
| - Tigerkit, schreef:
- Thrush heeft gezelschap xD
Ik ben benieuwd wat 'ie gaat zeggen op wind's litteken (a) |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:32 | |
| - Windpaw schreef:
- Tigerkit, schreef:
Ik ben benieuwd wat 'ie gaat zeggen op wind's litteken (a) HOE KOMT DAT. En dan op een antwoord-eisende toon. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:33 | |
| - Tigerkit, schreef:
- Windpaw schreef:
- Tigerkit, schreef:
Ik ben benieuwd wat 'ie gaat zeggen op wind's litteken (a) HOE KOMT DAT. En dan op een antwoord-eisende toon. je hebt nog geluk dat Thrush geen zwarte kater is (a) anders was ze doodsbang geweest van 'm |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:35 | |
| - Windpaw schreef:
- Tigerkit, schreef:
- Windpaw schreef:
- Tigerkit, schreef:
Ik ben benieuwd wat 'ie gaat zeggen op wind's litteken (a) HOE KOMT DAT. En dan op een antwoord-eisende toon. je hebt nog geluk dat Thrush geen zwarte kater is (a)
anders was ze doodsbang geweest van 'm Oh, haha. Oh wacht... maar wie heeft het gedaan? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Bunbun, sorry mijn bemoeizuchtige Aldrei gaat Rex afleiden xD |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| Buns, zullen we een Wander x Wind doen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:36 | |
| - Tigerkit, schreef:
- Windpaw schreef:
- Tigerkit, schreef:
- Windpaw schreef:
- Tigerkit, schreef:
Ik ben benieuwd wat 'ie gaat zeggen op wind's litteken (a) HOE KOMT DAT. En dan op een antwoord-eisende toon. je hebt nog geluk dat Thrush geen zwarte kater is (a)
anders was ze doodsbang geweest van 'm Oh, haha. Oh wacht... maar wie heeft het gedaan? Nevermind, maar dat weet Wind niet. ze weet alleen dat het een zwarte kat was met cyaanblauwe ogen. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:40 | |
| - Joltkit schreef:
- .Blackkit schreef:
- Joltkit schreef:
- .Blackkit schreef:
- Thrushdive schreef:
Sowieso valt t me op dat partners hier een stuk minder een belangrijk ding zijn dan vroegâh Ik wil best wel partners maar mijn collectie van karakters bestaat voornamelijk uit kits of katten met een partner :') Ach, crushes kunnen op jonge leeftijd al beginnen? ^^'
Hm, true *kijkt zijdelings naar Flood, Wander en Flash* Jullie. Krijg. Crush. NUUUUU :3 Hahaha that's the spirit! Mijn vette gezicht moet hoognodig een douche. Ik zit op de 2147 woorden, dus halverwege. I can do this *gespierde arm emoticon* |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 11:49 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |