|
|
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:33 | |
| - stonepaw geschiedenis:
Kithood Zijn kithood was niet speciaal. Hij kende zijn ouders en famillie nooit, en moest altijd aanzien hoe de andere katten wel famillie en vrienden hadden. Al die tijd was hij alleen, en in de dagen vermaakte hij zichzelf, klom op stenen of bomen, ging dagdromen of slapen en speelde inde regen. Apprentice Als apprentice ging het hetzelfde - hij had geen vrienden en miste z'n ouders. Hij was de vriendloze van zijn Clan en had geen mentor. Hij was vaak in het territorium om dat regels hem niks konden schelen. Hj ontmoette een poes, Maskpaw, en werd verliefd. Echter kwam hij haar steeds minder tegen en verloor contact. Toen was ceremonie, zijn mentor werd Hiddendance. Hier was hij blij on - jagen had hij zichzelf al aangeleerd maar vechten wilde hij nog leren. Zijn mentor mocht hem niet echt en was streng, hierdoor is hij kinda gemeen geworden. Hij merkte wel dat hij goed was in vechten en het ook leuk vond. Hij werd er steeds beter in. Op een andere dag kwam hij Draco tegen, een BloodClanner. Inplaats van vechten begonnen ze te praten over van alles en nog wat en de BloodClan leek opeens heel aardig. Toen een rogue meeluisterde met hun gesprek vielen ze hem aan en Draco liet Stonepaw beslissen of hij moest moorden of niet. Stonepaw zei van wel en dat deed Draco ook. De kater dacht dat hij hier spijt van ging krijgegn maar het was niet zo. Hij ontmoette meer ShadowClankatten, zoals Hazelpaw, Russeeaf en Windpaw, en ook deze mocht hij niet. De katrr werd steeds harder en gemener en is niet bang om te vechten of moorden meer omdat hij weet dat ze het verdienen. Zijn doel is nu om zo sterk mogelijk te worden, en misschien leider.
|
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:34 | |
| Marijn@ Ik wil wel lezen c:
Lurking, Fawn en Slate in 1 topic. Dit wordt een interessante mix. :'D |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:35 | |
| Ik wil zoveel dingen afmaken en dat forum afmaken maar ik ben zo moe :'D |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:36 | |
| - Mistkit, schreef:
- Ik wil zoveel dingen afmaken en dat forum afmaken maar ik ben zo moe :'D
I feel you bro Moet alleen nog die stomme topics maken, en kijken voor de gebied plaatjes -.- *sigh* |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:37 | |
| |
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:37 | |
| - Stonepaw** schreef:
- stonepaw geschiedenis:
Kithood Zijn kithood was niet speciaal. Hij kende zijn ouders en famillie nooit, en moest altijd aanzien hoe de andere katten wel famillie en vrienden hadden. Al die tijd was hij alleen, en in de dagen vermaakte hij zichzelf, klom op stenen of bomen, ging dagdromen of slapen en speelde inde regen. Apprentice Als apprentice ging het hetzelfde - hij had geen vrienden en miste z'n ouders. Hij was de vriendloze van zijn Clan en had geen mentor. Hij was vaak in het territorium om dat regels hem niks konden schelen. Hj ontmoette een poes, Maskpaw, en werd verliefd. Echter kwam hij haar steeds minder tegen en verloor contact. Toen was ceremonie, zijn mentor werd Hiddendance. Hier was hij blij on - jagen had hij zichzelf al aangeleerd maar vechten wilde hij nog leren. Zijn mentor mocht hem niet echt en was streng, hierdoor is hij kinda gemeen geworden. Hij merkte wel dat hij goed was in vechten en het ook leuk vond. Hij werd er steeds beter in. Op een andere dag kwam hij Draco tegen, een BloodClanner. Inplaats van vechten begonnen ze te praten over van alles en nog wat en de BloodClan leek opeens heel aardig. Toen een rogue meeluisterde met hun gesprek vielen ze hem aan en Draco liet Stonepaw beslissen of hij moest moorden of niet. Stonepaw zei van wel en dat deed Draco ook. De kater dacht dat hij hier spijt van ging krijgegn maar het was niet zo. Hij ontmoette meer ShadowClankatten, zoals Hazelpaw, Russeeaf en Windpaw, en ook deze mocht hij niet. De katrr werd steeds harder en gemener en is niet bang om te vechten of moorden meer omdat hij weet dat ze het verdienen. Zijn doel is nu om zo sterk mogelijk te worden, en misschien leider.
Draco made him evil <3 |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:38 | |
| Oh god, take back my post from a couple pages ago. :'D Ze gaan wss al uit elkaar, k*t anime. ;__; *sobs* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:39 | |
| Hahah het is juist leuk om te RPGen en zien wat er gebeurd, hoe je kat word etc. |
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:40 | |
| Jep, dat gaat waarschijnlijk ook met Snake gebeuren. Al begint hij lekker evil ^^ |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:40 | |
| - Littlestream schreef:
- Oh god, take back my post from a couple pages ago. :'D
Ze gaan wss al uit elkaar, k*t anime. ;__; *sobs* Naaahhwww Need a hug? |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:41 | |
| Poor Fawnie feels awkward ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:43 | |
| - Snake schreef:
- Jep, dat gaat waarschijnlijk ook met Snake gebeuren.
Al begint hij lekker evil ^^ Stone begon sad en depressed maar ipv happy worden werd hij evil xD We moeten nog een topic draak x steentje |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:43 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:44 | |
| Tall is Lurk aan het stalken o-O En ik weet niet goed wat ik daarbij moet denken met Never in mijn achterhoofd... |
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:44 | |
| - Stonepaw** schreef:
- Snake schreef:
Al begint hij lekker evil ^^
Stone begon sad en depressed maar ipv happy worden werd hij evil xD We moeten nog een topic draak x steentje Draak neemt hem mee naar Bc kamp? |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:45 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Tall is Lurk aan het stalken o-O En ik weet niet goed wat ik daarbij moet denken met Never in mijn achterhoofd...
Wij. Topic. Ivy. x. Lurk. (A) Eerst even douchen, maybe kan jij maken? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:45 | |
| - Snake schreef:
- Stonepaw** schreef:
- Snake schreef:
Al begint hij lekker evil ^^
Stone begon sad en depressed maar ipv happy worden werd hij evil xD We moeten nog een topic draak x steentje Draak neemt hem mee naar Bc kamp?
Leuk idee :3 Wie maakt ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:46 | |
| - Fawnstep schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Tall is Lurk aan het stalken o-O En ik weet niet goed wat ik daarbij moet denken met Never in mijn achterhoofd...
Wij. Topic. Ivy. x. Lurk. (A) Eerst even douchen, maybe kan jij maken? Even snel xD |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:47 | |
| Mijn lieve, lieve Lion <3 :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 21:47 | |
| - Lionbeat schreef:
- Mijn lieve, lieve Lion <3 :c
Ik heb iets voor Lion <3 Maar ik zal het morgen sturen ^^ |
|