Dawnpaw -
Ik ken je niet zo goed. Alleen toen je een kitten was hebben we eens gepraat. Je bent wel goed in patrols en zorg goed voor mijn Blackpaw
Thistlepaw -
We hebben amper gepraat. Ik heb je maar één keer gezien.
Tigerkit -
We hebben maar een enkele keer gepraat. Je lijkt me een beetje raar.
Dragonpaw' -
Je lijkt me maar een vreemde versierder.
Sinpaw -
Het spijt me voor je moeder. Ik ken dat gevoel.
Russetleaf -
Ik ben een keer mee geweest op patrol samen.
Forestrain -
Ik kan je geen vriend noemen, maar we hebben het wel leuk gehad bij de Little Creek.
Ratbite -
We hebben maar één keer deftig gepraat en toen vond ik je wel leuk. Je bent een warrior en ik respecteer je.
Innerghost -
Je bent een deputy, maar bovenal een geweldige trainer die het lekker moeilijk maakt. Ook al behandelde je me niet altijd even eerlijk, ik mag je wel.
Brightflash -
We waren allebei apprentice tijdens de patrol, maar wij durfde tenminste spreken en "aanvallen."
Acranewish -
Ik kan je een vreemdeling noemen, maar we hebben goed samengewerkt met de patrol.
Tallshadow -
Eerst heb ik je gehaat. Maar nu dat ik iets meer optrek met jouw zie ik toch een goede kant. Je bent super geweldig en een (goede) vriend.
Nevermind -
Je was mijn mentor en ik heb respect voor jouw.
Hiddendance -
Ik mag je geen vriend noemen, daarvoor ken ik je niet goed genoeg. Maar je bent vriendelijk en ik heb respect voor je.
Blackpaw -
Kleine lieve Black. Je bent zo schattig. Alles wat we hebben meegemaakt, was fantastisch al zitten er mindere dingen in. Je bent mijn leerling en mijn dochter... Ik zal altijd van je houden.
Runningvole -
Je bent vriendelijk, maar wel heel angstig. Toch voel ik me goed bij jouw.
Lurkingpaw -
Je bent knap, maar daar stopt het. Ik voel me op mijn gemak en toch ook weer niet. Je bent gewoon vreemd.
Windpaw -
Je bent super vrolijk en nieuwsgierig. Blijf dat zo houden. Ik mag je wel.
Bluebell -
We hebben nooit echt een deftig gesprek gehad, maar Nevermind trainde ons samen en je bent een goede en vriendelijke poes.
Roughpaw -
Ik heb het altijd leuk met je. Bij jouw kan ik mezelf zijn. Ik hou van je karakter en je openheid, alleen het leeftijdsverschil drijft ons een beetje uiteen. Ik hoop dat je veel vrienden vind van je eigen leeftijd.
Whirlwind -
Je bent vriendelijk en altijd vrolijk. Hopelijk praten we nog een keertje.
Slenderstep -
Jij ziet mij nog steeds als een vriendin, maar ik niet meer. Ik was verliefd op jouw. Je hebt mijn hart gebroken... ik wil je nooit meer zien.
Lightningpaw' -
Je bent echt irritant en hebt het verpest. Je staat vanboven aan mijn zwarte lijst.
Mazepaw. -
Je was best leuk tot je mijn grapje té beledigend vond en ik je, volgens jou, kwetste.
Ravenheart -
Ravie, mijn lieve vriend. Ik weet het nog niet helemaal, maar ik voel me super bij jouw. Alles is wat ingewikkeld, maar je bent een goede vriend en stiekem hou ik wel van je.