Mijn moeder Heeft een vriend dat weten jullie (bijna) allemaal omdat mijn vader zich tussen de sterren bevind.
Maar soms word ik zo gek van hem. Ik weet dat hij het allemaal goed bedoelt en het beste met me voor heeft maar het is zo irritant!! Net bijvoorbeeld ik heb lekker muziek op van Racoon, en dan vind 'hij dat 'ik het te hard heb staan en dat ik mijn oren verknal. Oke ik weet het dat hij het voor mij doet, omdat het echt slecht is, maar ik ben een puber!! komop zeg!!! Maar nu Moet ik dus eerst Toestemming vragen aan mijn moeder die nu te werk is om muziek te luisteren!! Ik had net inspiratie door Racoon moet hij het weer verpesten. Hij let op mijn school werk, hij word boos als we te lang onder de douch staan! Ik weet dat hij veel van ons houd maar weetje soms.. *zucht*
Ik zou gewoon nog mijn eigen vader willen, die was zo makkelijk in echt alles, ik mis hem zo. René is het tegenovergestelde van mijn vader
mijn moeder is ook een beetje zoals rené en met mijn vader was het evenwicht maar nu is het uit balans, Alsjeblieft geef me tips. please geef me tips!
. Mijn moeder is hartstikke gelukkig met hem, Hij is super lief en ik hou veel van hem, maar het is af en toe zo,n zeikerd!
ehh lekker even weggegooid.
--
P.s. Tineke en Daphne jullie houden jullie mond! (Blacknigt/Hollystar.)