|
| Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: New influence ma 15 dec 2014 - 15:12 | |
| Innerghost zelf kon niet slapen. Geluid buiten de warriors den had haar gewekt uit haar lichte onrustige slaap. Dat ze zo onrustig sliep kwam door haar zorgen, ze was daarom ook aardig geïrriteerd toen ze dus gewekt was. Gefrustreerd stond de zwarte deputy op, en verliet ze de warriors den. Haar ogen vielen op een groepje katten, haar dochter, haar ex, en het gay-couple van Shadowclan. Ze had er niks tegen dat ze samen iets hadden, echter waren ze ook niet haar favorieten in de clan. Gold dit vooral voor Ashdrizzle. Nightspark was een prima kater. Innerghost wachtte voor ze ging storen en luisterde naar wat haar opviel. Flamepath kwam overduidelijk op voor Fawnstep, en dit leek haar het perfecte moment om er bij te komen. "En als jullie niet gestoord willen worden; zoek dan een plekje buiten het kamp op," klonk haar stem, de twee katers om de buurt aankijkend. "Verder zou ik ook wel willen weten waar mijn dochter dit aan verdiend," vulde ze haar ex partner aan. Team-parents.
|
| | | »Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: New influence vr 26 dec 2014 - 22:22 | |
| Nightspark's oren draaide zich achteruit toen er meer en meer katten bij kwamen en zijn blauwe ogen vernauwde zich bij het horen van de woorden. Waarom kwam iedereen nou echt nu hun momentje verstoren? Een zacht gegrom steeg op uit zijn keel, terwijl hij zich omdraaide naar zijn spiegelbeeld, de Shadowclan Deputy. "Uw dochter, oh zo lief, is diegene die ervoor gezorgd heeft dat Ash en ik geen moment rust kunnen krijgen," snauwde hij naar de poes. Zijn nekharen stonden overeind en er branden een kille blauwe vlam in zijn ogen, voordat hij zijn blik afwende en zachtjes snoof. "Laat ook maar, alsof iemand het zal snappen," miauwde hij daarna, waarna hij zijn gespierde achterpoten aanspande en over de katten sprong, om vervolgens het kamp uit te rennen.
[Nighty topic uit~]
|
| | | Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: New influence za 27 dec 2014 - 11:19 | |
| Helaas kreeg ze niet bepaald de gehoopte reactie van Ashdrizzle terug. "Waarom snap jij niet dat je ons nu ontzettend stoort?" grauwde de gestreepte kater haar toe. "Wat heeft mijn dochter misdaan dat jullie zo tegen haar doen?" klonk een andere, zware stem plots. Haar oortjes nog altijd tegen haar kopje aangedrukt zag ze plots een grote, rode kater bij het groepje komen. Het was haar vader, Flamepath. "En als jullie niet gestoord willen worden; zoek dan een plekje buiten het kamp op," klonk een andere stem toen. Ook haar moeder kwam erbij. De zwarte kattin voelde zich ongemakkelijk bij dit alles, durfde niemand meer aan te kijken en leek veel op een kitten die op het punt stond gestraft te worden door de leider. "Verder zou ik ook wel willen weten waar mijn dochter dit aan verdiend," mauwde haar moeder. De grom van Nightspark doorbrak de stilte van de nacht toen. "Uw dochter, oh zo lief, is diegene die ervoor gezorgd heeft dat Ash en ik geen moment rust kunnen krijgen," snauwde de kater toen naar haar moeder. "Laat ook maar, alsof iemand het zal snappen," mauwde de zwarte kater toen, waarna hij verdween. |
| | | | Onderwerp: Re: New influence | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |