New influence - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

New influence

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Innerstar
StarClan
New influence - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: New influence   New influence - Pagina 2 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 15:12

Innerghost zelf kon niet slapen. Geluid buiten de warriors den had haar gewekt uit haar lichte onrustige slaap. Dat ze zo onrustig sliep kwam door haar zorgen, ze was daarom ook aardig geïrriteerd toen ze dus gewekt was. Gefrustreerd stond de zwarte deputy op, en verliet ze de warriors den. Haar ogen vielen op een groepje katten, haar dochter, haar ex, en het gay-couple van Shadowclan. Ze had er niks tegen dat ze samen iets hadden, echter waren ze ook niet haar favorieten in de clan. Gold dit vooral voor Ashdrizzle. Nightspark was een prima kater. Innerghost wachtte voor ze ging storen en luisterde naar wat haar opviel. Flamepath kwam overduidelijk op voor Fawnstep, en dit leek haar het perfecte moment om er bij te komen. "En als jullie niet gestoord willen worden; zoek dan een plekje buiten het kamp op," klonk haar stem, de twee katers om de buurt aankijkend. "Verder zou ik ook wel willen weten waar mijn dochter dit aan verdiend," vulde ze haar ex partner aan. Team-parents.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
New influence - Pagina 2 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: New influence   New influence - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 22:22

Nightspark's oren draaide zich achteruit toen er meer en meer katten bij kwamen en zijn blauwe ogen vernauwde zich bij het horen van de woorden. Waarom kwam iedereen nou echt nu hun momentje verstoren? Een zacht gegrom steeg op uit zijn keel, terwijl hij zich omdraaide naar zijn spiegelbeeld, de Shadowclan Deputy. "Uw dochter, oh zo lief, is diegene die ervoor gezorgd heeft dat Ash en ik geen moment rust kunnen krijgen," snauwde hij naar de poes. Zijn nekharen stonden overeind en er branden een kille blauwe vlam in zijn ogen, voordat hij zijn blik afwende en zachtjes snoof. "Laat ook maar, alsof iemand het zal snappen," miauwde hij daarna, waarna hij zijn gespierde achterpoten aanspande en over de katten sprong, om vervolgens het kamp uit te rennen.

[Nighty topic uit~]
Fawnstep
Member
New influence - Pagina 2 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: New influence   New influence - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 11:19

Helaas kreeg ze niet bepaald de gehoopte reactie van Ashdrizzle terug. "Waarom snap jij niet dat je ons nu ontzettend stoort?" grauwde de gestreepte kater haar toe. "Wat heeft mijn dochter misdaan dat jullie zo tegen haar doen?" klonk een andere, zware stem plots. Haar oortjes nog altijd tegen haar kopje aangedrukt zag ze plots een grote, rode kater bij het groepje komen. Het was haar vader, Flamepath. "En als jullie niet gestoord willen worden; zoek dan een plekje buiten het kamp op," klonk een andere stem toen. Ook haar moeder kwam erbij. De zwarte kattin voelde zich ongemakkelijk bij dit alles, durfde niemand meer aan te kijken en leek veel op een kitten die op het punt stond gestraft te worden door de leider. "Verder zou ik ook wel willen weten waar mijn dochter dit aan verdiend," mauwde haar moeder. De grom van Nightspark doorbrak de stilte van de nacht toen. "Uw dochter, oh zo lief, is diegene die ervoor gezorgd heeft dat Ash en ik geen moment rust kunnen krijgen," snauwde de kater toen naar haar moeder. "Laat ook maar, alsof iemand het zal snappen," mauwde de zwarte kater toen, waarna hij verdween.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: New influence   New influence - Pagina 2 Icon_minitime

New influence
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: