|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| | | | (nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Hi {Roughpaw} do 1 jan 2015 - 14:19 | |
| Staart lichtjes heen en weer zwaaiend stond ze daar, dicht bij Lurkingpaw, stevig op haar poten. Wat ging hij tegen haar zeggen? Hoe dan ook, het kwam raar bij haar over, dit moment. En hoe hij haar naam zachtjes uitsprak, net als de woorden die er na kwamen gaf haar een benauwd gevoel. Maar ze liet zich niet van haar stuk brengen en grijnsde breed. "Natuurlijk zijn we vrienden! Jij bent mijn beste vriend!" Maiwude ze met een vriendelijke lach op haar gelaat.
|
| | | The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Hi {Roughpaw} zo 1 feb 2015 - 13:10 | |
| Roughpaw grinnikte toen Lurkingpaw verbaasd reageerde en vroeg of ze dat wel meende. Roughpaw schudde even ongelovig met haar kop. "Zie ik er uit als of ik daar grapjes over zal maken?" Vroeg ze terwijl ze hem een speelse tik tegen zijn flank aan gaf. Oh, wacht, misschien werd ze er inderdaad wel voor aangezien om daar grappen over te maken. "Ja, dat meen ik serieus. Jíj bent mijn beste vriend," sprak ze terwijl ze hem een kopje gaf, gevolgd door nog een speels tikje. Ja, te klef was niet goed.
|
| |
| Onderwerp: Re: Hi {Roughpaw} ma 2 feb 2015 - 9:55 | |
| Roughpaw merkte dat ze nerveus werd. Dit was ze totaal niet gewend van Lurkingpaw. Ja, Lurkingpaw was normaal wel de rustige kater, vaak een beetje toonloos en droog, maar wel komisch. Nu leek het anders te zijn, hij was rustig, zijn toon was zacht, nog steeds wel een tikkeltje neutraal, maar anders. Ze werd er nerveus van, en wou die nerveuze stemming laten omslaan. "Wauw, ik had dit echt niet verwacht..." Roughpaw grijnsde. "Ah, gekkie? Hoe zo had je dat niet verwacht?" Lachte ze terwijl ze hem speels aankeek. Misschien zou het zo omslaan, ze wist er sowieso nu even niet mee om te gaan.
|
| |
| Onderwerp: Re: Hi {Roughpaw} wo 4 feb 2015 - 13:50 | |
| Wauw, was Lurkingpaw zo onzeker? Dat had ze jonge Roughpaw niet verwacht van de leuke kater. "Omdat ik toch maar een irritante kat ben," begon Lurkingpaw. Roughpaw deed een stapje terug en keek met een frons naar de kater. "Een beetje arrogant en ook nog eens gehaat door alles en mijn grote bek," ging hij verder. Vervolgens vertelde Lurkingpaw er niet tegen te kunnen en dat de reden was dat hij anders is. Roughpaw schudde met haar kop. "Je weet dat poezen niet op onzekere katers vallen, hé?" Grapte Roughpaw, er verder niks persoonlijks mee bedoelend. Maar dat kon Lurkingpaw natuurlijk niet weten, hoogstwaarschijnlijk. "Maar ik vind je leuk zoals je bent en ik denk een hoop anderen ook. Het zou je niets uit moeten maken wat anderen van je vinden en je kan altijd aan jezelf werken," miauwde ze met een knipoog, intussen moe wordend van dit serieuze gedoe.
|
| |
| Onderwerp: Re: Hi {Roughpaw} do 5 feb 2015 - 9:42 | |
| "Ik had een 'hint hint' achter die zin verwacht," plaagde Lurkingpaw haar kort. Roughpaw lachte. "Nou, doe normaal," grinnikte ze, terwijl ze hem een plagend tikje gaf. "Maar het is wel zo," plakte ze er achteraan met een uitdagende knipoog. Vervolgens vertelde Roughpaw hem leuk te vinden zoals hij is en dat anderen haar mening ook wel zouden delen. "Het kan me ook niks schelen wat anderen van mij denken," reageerde Lurkingpaw daar op. "Soms steekt het gewoon tegen dat ze niet eens proberen iets te doen. Dan geven ze altijd op," miauwde Lurkingpaw. Roughpaw zuchtte en gaf hem een aai met haar staart. "Bij mij geven ze het ook vaak genoeg op, hoor. Hoe vaak ik wel niet gewoon het kamp verlaat terwijl dat niet mag. En ga zo maar door," miauwde ze, niet zeker wetend of het wel een goede vergelijking was. Maar dan nog, Roughpaw was hier niet goed in en ze was nog jong. "Soms denk ik dat alleen doorzetters met me om kunnen gaan," zuchtte Lurkingpaw zachtjes. Roughpaw grijnsde, hopend hem aan het lachen te maken. "Nou, dankjewel! Dan ben ik dus een doorzetter! Leuk compliment!" Lachte ze. Ze zette haar twee poten tegen zijn zij aan, hopend dat hij om zou vallen in de sneeuw. Dat serieuze gedoe mocht nu wel eens afgelopen zijn, gadverdamme.
|
| |
| Onderwerp: Re: Hi {Roughpaw} zo 8 feb 2015 - 12:20 | |
| De gestreepte kattin lachte even toen hij haar kort plaagde. "Nou, doe normaal," zei ze terwijl hij een klein tikje ontving. "Maar het is wel zo," Hij keek haar even kort aan, met ogen die lichte emotie uitstraalden. Lichte speelsheid. Toch leek er verder niet echt iets speciaals aan hem te zijn. "Bij mij geven ze het ook vaak genoeg op, hoor. Hoe vaak ik wel niet gewoon het kamp verlaat terwijl dat niet mag. En ga zo maar door," Vertelde ze nadat Lurk had verteld over de moeilijkheden die hij had. Hij knikte even naar haar. Hij begreep het best. Toen hij ook zijn laatste zinnen had uitgesproken, opende Rough haar mond terug. "Nou, dankjewel! Dan ben ik dus een doorzetter! Leuk compliment!" Uit het onverwachte duwde ze tegen hem waardoor hij ook inderdaad omviel. Zijn kop werd even de sneeuw in gedrukt, maar hij kwam al snel terug boven. Zijn gevlekte pels leek wat op te gaan in de smetteloze sneeuw onder hen. De zwarte plekken op zijn pels staken wel af tegen het mooie ongebroken wit. "Kijk ik ben een sneeuwzwemmer," zei hij waarna hij zijn lichaam wat dieper de sneeuw in duwde en ietwat door zijn pootjes zakte waarna hij een soort van ging zwemmen. Hij leek wel op een haai die aan het rondzwemmen was in een zee van sneeuw. Een sneeuwhaai dus! Rip Augurkielurkie - ♥:
|
| | | (nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Hi {Roughpaw} zo 8 feb 2015 - 18:33 | |
| Roughpaw moest lachen toen Lurkingpaw omviel in het sneeuw. Doordat de ogen van Roughpaw niet helemaal in orde waren, zag ze enkel de zwarte vlekken van Lurkingpaw en de stippen van zijn groene ogen, de rest was één grote witte massa. "Kijk ik ben een sneeuwzwemmer," grapte Lurkingpaw. Meteen kreeg Roughpaw de slappe lach. Lurkingpaw ging dieper het sneeuw in en begon rond te zwemmen. Een super komisch gezicht. Het was moeilijk te onderscheiden, maar het zag er super uit. "Pas op! Een sneeuwvloedgolf!" Miauwde ze luid. Ze drukte haar poten dieper in het sneeuw en gooide al het sneeuw op, waardoor er dus ook een soort vloedgolf ontstond.
|
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Hi {Roughpaw} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |