|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 9:01 | |
| Smoky gaat keihard zitten janken xD |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 9:05 | |
| Well, de dood geeft een goede reden voor de karakter in hun warrior tijd (a) |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 9:07 | |
| *sighs* Ik denk dat de aflevering van gisteren de laatste AgK epi was :/ (Ben ik niet zeker over, maar het lijkt er wel op) |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 9:16 | |
| - Spacecore schreef:
- *sighs* Ik denk dat de aflevering van gisteren de laatste AgK epi was :/ (Ben ik niet zeker over, maar het lijkt er wel op)
Zou nog wel een heel goed kunnen maar Akame leeft nog - Spoiler, don't open als de laatste epi van Akame ga kill nog niet is gezien:
en stel voor als het Tatsumi ga Kill heette, dan was het waarschijnlijk al eerder af gelopen :')
wel jammer dat ze in de anime veel dingen van de manga hebben overgeslagen :c |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 10:30 | |
| Everyone is ignoring Thistleclaw x'D
Miss dat ik met Honeypaw straks nog inspring ofzo x'D |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 10:38 | |
| - .Ashkit schreef:
- Spacecore schreef:
- *sighs* Ik denk dat de aflevering van gisteren de laatste AgK epi was :/ (Ben ik niet zeker over, maar het lijkt er wel op)
Zou nog wel een heel goed kunnen maar Akame leeft nog - Spoiler, don't open als de laatste epi van Akame ga kill nog niet is gezien:
en stel voor als het Tatsumi ga Kill heette, dan was het waarschijnlijk al eerder af gelopen :') wel jammer dat ze in de anime veel dingen van de manga hebben overgeslagen :c :/ klik hier voor iets randoms dat ik zojuist heb gemaakt xD |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 10:40 | |
| Honeypaw is kerst stijl :') |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 10:46 | |
| Urgh, nog even geschiedenis gaan leren. LAATSTE EXAMEN!! xD |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 10:48 | |
| Ik heb nog twee examens ;-; Morgen wiskune en dan overmorgen godsdienst xD Ik leer binnen een half uurtje wel ofzo. |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 10:57 | |
| - Spacecore schreef:
- .Ashkit schreef:
- Spacecore schreef:
en stel voor als het Tatsumi ga Kill heette, dan was het waarschijnlijk al eerder af gelopen :') wel jammer dat ze in de anime veel dingen van de manga hebben overgeslagen :c :/
klik hier voor iets randoms dat ik zojuist heb gemaakt xD what :'D wel knap hoor c: |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 10:59 | |
| Ik ben eigenlijk echt niet meer in de leerstemming. Geschiedenis is zo weinig en zoveel 'basis'kennis, dat het gewoon te makkelijk oogt. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 11:15 | |
| ugh school is saai en ik wil wegkruipen in mn bed |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 11:26 | |
| - .Ashkit schreef:
- Spacecore schreef:
- .Ashkit schreef:
- Spacecore schreef:
en stel voor als het Tatsumi ga Kill heette, dan was het waarschijnlijk al eerder af gelopen :') wel jammer dat ze in de anime veel dingen van de manga hebben overgeslagen :c :/
klik hier voor iets randoms dat ik zojuist heb gemaakt xD what :'D wel knap hoor c: yay for random dancing Lubbock :'D |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 11:30 | |
| - Spacecore schreef:
- .Ashkit schreef:
- Spacecore schreef:
- .Ashkit schreef:
- Spacecore schreef:
klik hier voor iets randoms dat ik zojuist heb gemaakt xD what :'D wel knap hoor c: yay for random dancing Lubbock :'D yay voor dead Lubbock? no, jk :'D |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 11:37 | |
| - .Ashkit schreef:
- Spacecore schreef:
- .Ashkit schreef:
- Spacecore schreef:
- .Ashkit schreef:
- Spacecore schreef:
klik hier voor iets randoms dat ik zojuist heb gemaakt xD what :'D wel knap hoor c: yay for random dancing Lubbock :'D yay voor dead Lubbock? no, jk :'D >:U |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 11:40 | |
| - Spacecore schreef:
- .Ashkit schreef:
- Spacecore schreef:
- .Ashkit schreef:
- Spacecore schreef:
- .Ashkit schreef:
- Spacecore schreef:
klik hier voor iets randoms dat ik zojuist heb gemaakt xD what :'D wel knap hoor c: yay for random dancing Lubbock :'D yay voor dead Lubbock? no, jk :'D >:U hihi xD |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 12:11 | |
| Hoe moet ik wiskunde leren ;-; Ik bedoel, je maakt oefeningen en als je t kan, kan je het toch zeker? :'D |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 12:12 | |
| - Hiddendance schreef:
- Hoe moet ik wiskunde leren ;-;
Ik bedoel, je maakt oefeningen en als je t kan, kan je het toch zeker? :'D Ik heb geen flauw idee hoe je wiskunde moet leren.. misschien de uitleg-delen extra goed doorlezen? |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 12:14 | |
| Ezz, da's nou juist de logica van wiskunde :')
Goeie morgen eum middag ;3 Strx maar es met me taken beginnen en hopen dat de winkel open is. |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 dec 2014 - 12:19 | |
| Marieke, uitleg delen zijn dus onze leesboeken van wiskunde, waar gewoon oefeningen instaan van ons werkboek, maar dan zonder oplossing. En de kaders met uitmeg zijn vaag. "Puntspiegelen is spiegelen over een punt." Wauw, daar heb ik veel aan xd
Assie, dan ben ik snel klaar (A) Ik leer wel als me ma straks thuis is xD -- National Geographic Channel, waarom altijd tornado's T-T |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|