|
|
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:05 | |
| - Sushi. schreef:
- waarom gaat iedereen naar bed het is tien voor 5 xD
omdat als alles te veel wordt voor een moment ga ik slapen |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:14 | |
| Wind gaat ervoor xD Gewoon andere katten aan hun oren naar buiten sleuren wow (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:16 | |
| ik wil een topic binnen dringen met lighty, maar een die niet persé 4 posts per dag nodigheeft ofzo |
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:26 | |
| YAY BEN KLAAR MET POSTEN THANK GOD *.*
xD had er ni veel zin meer in halverwege het lijstje xD |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:26 | |
| Heb ik iets gemist tussen Ace en Running? Soofs post bij Tall klinkt verdacht (A) |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:27 | |
| |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:28 | |
| Zijn er mensen die een topicje met Lightning willen? |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:29 | |
| Ik heb een idee voor een fanfic die waarschijnlijk niemand wil lezen xD
|
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:29 | |
| - Windpaw schreef:
- Wind gaat ervoor xD
Gewoon andere katten aan hun oren naar buiten sleuren wow (a) MY POOR STONEY!! xD ik zal iets terugschrijven, but I warn you, stonepaw is not amused. |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:30 | |
| Zop,help meee! Kan iemand me hier vertellen hoe ik mijn ava zuiverder kan maken? |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:33 | |
| Ik haat mn ma zo hard.
Hm, ik wil iets leuks doen maar ik weet niet wat :')
|
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:35 | |
| - Nightkit.. schreef:
- Windpaw schreef:
- Wind gaat ervoor xD
Gewoon andere katten aan hun oren naar buiten sleuren wow (a) MY POOR STONEY!! xD ik zal iets terugschrijven, but I warn you, stonepaw is not amused. goed, because Wind is xD always |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:37 | |
| - Whitelion schreef:
- Northernlight schreef:
- ik wil een topic binnen dringen met lighty, maar een die niet persé 4 posts per dag nodigheeft ofzo
je mag deze altijd joinen als je wil ^^ https://www.warriorcatsnl.com/t21558-i-became-too-soft#500780
ooh hij zegt echt het verkeerde tegen deze schattige net warrior :p die heeft zelfs ooit tegen een med cat gezegt dat ie er niets van bakte en dat het een wonder was dat er geen dode waren gevallen poor whitelion xD Marieke waar over woeps eten, reageer zo |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:38 | |
| - Northernlight schreef:
- Whitelion schreef:
- Northernlight schreef:
- ik wil een topic binnen dringen met lighty, maar een die niet persé 4 posts per dag nodigheeft ofzo
je mag deze altijd joinen als je wil ^^ https://www.warriorcatsnl.com/t21558-i-became-too-soft#500780
ooh hij zegt echt het verkeerde tegen deze schattige net warrior :p die heeft zelfs ooit tegen een med cat gezegt dat ie er niets van bakte en dat het een wonder was dat er geen dode waren gevallen
poor whitelion xD
Marieke waar over
woeps eten, reageer zo als je er niets tegen hebt als 'ie aanvalt, be my guest x3 |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:39 | |
| - Whitelion schreef:
- Nightkit.. schreef:
- Windpaw schreef:
- Wind gaat ervoor xD
Gewoon andere katten aan hun oren naar buiten sleuren wow (a) MY POOR STONEY!! xD ik zal iets terugschrijven, but I warn you, stonepaw is not amused. goed, because Wind is xD
always Oh, looks like Stone is about to change that. Jij kan posten xD |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:39 | |
| - Northernlight schreef:
- Marieke waar over
Het is een zeer vage crossoverfanfic tussen Homestuck en Just Dance... Waarom "zeer vaag"? Omdat dit waarschijnlijk een van de eerste Just Dance fanfics ever kan zijn en ik niet zo heel goed ben in verhalen schrijven xD Het is wel een pluspunt dat ik de chars niet out-of-character kan krijgen xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:40 | |
| - Stonepaw** schreef:
- Whitelion schreef:
- Nightkit.. schreef:
- Windpaw schreef:
- Wind gaat ervoor xD
Gewoon andere katten aan hun oren naar buiten sleuren wow (a) MY POOR STONEY!! xD ik zal iets terugschrijven, but I warn you, stonepaw is not amused. goed, because Wind is xD
always Oh, looks like Stone is about to change that. Jij kan posten xD dat is bijlange na niet genoeg om haar hyperactieve zelf te verpesten xD Ik ga posten en dan de rest de kans geven (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:41 | |
| - Whitelion schreef:
- Stonepaw** schreef:
- Whitelion schreef:
- Nightkit.. schreef:
- Windpaw schreef:
- Wind gaat ervoor xD
always Oh, looks like Stone is about to change that. Jij kan posten xD dat is bijlange na niet genoeg om haar hyperactieve zelf te verpesten xD Ik ga posten en dan de rest de kans geven (a) xD Stone is altijd zo grumpy, alleen in de ochtend nog erger ^^ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:42 | |
| omg o.o *kijkt naar topic van Whitelion waar Din net insprong* Hun dode partners hadden hetzelfde voorvoegsel xD Whitelion x Dinfur en Dinleap x Whitestorm xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 18:42 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |