|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: [RPG] Anime Angels za 23 apr 2011 - 22:01 | |
| Hai. ;3 Naam: Anime Angels Soort: RPG Onderwerp: het gaat over engelen en mensen. Omschrijving: Het leven is normaal, de mensen zijn normaal, alles is normaal. Behalve de engelen, ze lopen rond op de aarde in mensenvorm en helpen als er nood is, soms hebben ze één bepaald iemand om te helpen, soms moeten ze overal een beetje helpen. Hun eigen echte omgeving is de hemel. Zo zorgen ze ervoor dat het goede en het kwade in balans blijft, maar niet elke engel wil daarvoor zorgen. Ze bestaan er ook slecht, die engelen willen de mensheid kapot maken, die engelen zorgen voor de ongelukken op de wereld, tot nu toe gaat alles goed, het is de slechte engelen nog niet gelukt om machtiger te worden. Maar blijft dat ook zo? In AA speel je een engel of een mens, als mens kun je een engel worden al je dood gaat. Als engel ben je gewoon een engel en dat blijf je, wel kan je in mensenvorm op de aarde leven, je kan een beschermengel van één iemand worden voor die zijn hele leven. Dan word jij ook degene die dat persoon gaat helpen in zijn eerste tijden als engel. Natuurlijk bestaan er ook mensen die mediums zijn, zij kunnen contact maken met hun beschermengel of die van anderen zien. Wat kies jij, word je een engel of een mens, en word je slecht of word je goed, het is jouw keus. Link: http://animeangels.actieforum.comEventuele banner/afbeelding:Ik ben daar Aimée. Ik help Sinara met het opbouwen van het forum. -Mouseh. Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Anime Angels zo 24 apr 2011 - 11:02 | |
| Ziet er heel leuk uit! Ik denk dat ik me wel aan ga melden :3 ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| |
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Anime Angels do 28 apr 2011 - 16:38 | |
| het ziet er echt mooi uit, ik denk dat ik lid ga worden, zodra ik weer tijd heb, in de vakantie of zo |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Anime Angels do 28 apr 2011 - 19:32 | |
| Ziet er erg leuk uit Ik ga me aanmelden X3 |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Anime Angels do 28 apr 2011 - 19:34 | |
| Leuk dat mensen zich aanmelden Ik ben Axel daar xD Had zin om met een jongens account te beginnen ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
| |
| |
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Anime Angels do 28 apr 2011 - 21:29 | |
| Ik ben Nel X3 Ik moet weer appart doen, ben een zwerverskind XD
|
|
| |
77 Actief
| |
| |
| |
66
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Anime Angels vr 29 apr 2011 - 18:55 | |
| Echt mooi, ik ben nu Alyss maar heb een vraag (die waarschijnlijk vrij stom is) Zouden engels ook verliefd kunnen worden op mensen en andersom??
Laatst aangepast door Tailkit op vr 29 apr 2011 - 18:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Anime Angels vr 29 apr 2011 - 18:56 | |
| Volgens mij kan dat wel, maar dat weet ik niet zeker ^^ Leuk dat veel mensjes zich aanmelden Wordt het daar echt gezellig :3 ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
| |
| |
| |
77 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Anime Angels do 12 mei 2011 - 20:11 | |
| News~
Alle gebruikers hebben in totaal 839 berichten geplaatst We hebben 27 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Loth-Sinara, de oorspronkelijke admin heeft Anime Angels aan mij gegeven omdat ze zelf geen tijd meer had. Het forum is nu dus van mij! :3 -De leden groeien nog steeds. -Er is een nieuw gebiedje bij: het Park. -Er komt binnenkort waarschijnlijk nog een moderator. -Het forum is nog een beetje aan het wijzigen. Als je iets ziet wat nog niet helemaal klopt/compleet is kan je dat even melden. http://animeangels.actieforum.com-Mouzeh. Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Anime Angels za 21 mei 2011 - 14:00 | |
| Leuke nieuwe lay-out! Yay, ik ben weer terug :3 Ga Axel weer actief maken ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
| |
| |
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Anime Angels wo 8 jun 2011 - 16:52 | |
| Mousefur?
weet je of er nog een kans is op nieuwe gebieden bij vrije tijd? iets als een zwembad, strand, meertje, dierentuin, discotheek ofzo
want .. geen offense maar er zijn een beetje weinig plekjes daar |
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Anime Angels | |
| |
|
| |
|