Carrière topic

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Carrière topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ebony
Member
Carrière topic DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Ebony
BerichtOnderwerp: Carrière topic   Carrière topic Icon_minitimevr 22 apr 2011 - 19:03

Wat wil jij na school doen met je leven?
Plaats het hier.

--------------------

Ik zit zelf nog al in de knoop, een aantal dingen die ik leuk vind, met rede waarom;

-- Dansacademie; Het is wel leuk, en dansen is zeker een grote passie van me. Maar ik denk niet dat het echt gaat werken. Als ik kijk naar de banen die je kan krijgen na de dansacedemie, zit er voor mij niet echt iets bij. Ik wilde eerst richting Choreografie gaan, maar ik vrees dat ik daarvoor niet goed genoeg ben..

-- Natuurfotografie; Dieren, Natuurgebieden, vanalles. Ik wil namelijk al héél lang de wereld rond als ik groot ben, en dit is dus echt dé kans. Overigens houd ik heel veel van de natuur, en het vastleggen op foto lijkt me geweldig. Ik wil het eigenlijk combineren met mijn schrijven (want iedereen zegt dat ik dat heel goed kan), en dus een artikel schrijf voor een natuurblad en daar mijn eigen foto's bij plaats. Bij national Geographic Junior, of National Geographic.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Carrière topic DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Carrière topic   Carrière topic Icon_minitimevr 22 apr 2011 - 19:11

Ik weet het ook nog niet helemaal.. :S

Maar ik zou zelf héél graag dierenarts worden. :3
En als dat niet lukt iets met paardrijden, fotografie of archeologie.

Carrière topic J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Kittyheart
Member
Carrière topic DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Carrière topic   Carrière topic Icon_minitimevr 22 apr 2011 - 19:16

Ik ben er ook nog niet uit, maar ja, we hebben nog tijd ^^
Later wil ik graag psychologie gaan studeren aan de universiteit, maar waar en dergelijke weet ik nog niet. Ook kan ik echt niet kiezen uit de verschillende richtingen met psychologie! Of biologische psychologie, of sociale psychologie of nog iets anders.. D: Geen idee!
Maar met mensen/kinderen werken vind ik wel leuk en dingen over het brein e.d. interesseren me echt Very Happy
Zoals het er nu uitziet zou het wel moeten lukken, als ik de 4e dit jaar haal en de 5e en de 6e van VWO overleef :3

Carrière topic Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Carrière topic Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Carrière topic   Carrière topic Icon_minitimevr 22 apr 2011 - 19:23

Ik wil dierenarts worden die in haar vrije tijd tekent en boeken schrijft.
Als ik geen dierenarts wordt, dan sws wel iets met dieren of tekenen. Misschien animator dan.
In ieder geval blijf ik altijd bezig met mijn hobbies.

Ook zou ik graag een keer de wereld rond gaan om verschillende plaatsen te zien. Als dierenarts bijvoorbeeld ook mee doen aan zo'n project in afrika om bepaalde diersoorten te behouden. Ik wil de wereld zien. Daarbij wil ik denk ik het liefst wel een wat groter huis en waarschijnlijk op het platteland, zodat ik zelf paarden kan houden en ook honden kan hebben enzo.

Carrière topic RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Winterstorm
StarClan
Carrière topic DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Carrière topic   Carrière topic Icon_minitimevr 22 apr 2011 - 19:35

Ik wil waarschijnlijk sowieso iets in de geneeskunde gaan doen. Op dit moment is hetgeen dat me interesseert technische geneeskunde, maar het probleem is dat ze het op dit moment alleen in TU Twente hebben en er worden maar iets van 100 studenten per jaar aangenomen worden en het dus best lastig is om die studie te krijgen. Het duurt dan wel nog een paar jaar en ik weet niet hoe het er dan aan toe gaat, maar dat zie ik tegen die tijd wel.

Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:

Lolly's zijn gigantisch lekker
Naturepaw
Member
Carrière topic DPKsfdL
77
Actief

CAT'S PROFILE
Naturepaw
BerichtOnderwerp: Re: Carrière topic   Carrière topic Icon_minitimevr 22 apr 2011 - 20:32

Ik wil misschien gaan illustreren. In ieder geval zeker iets met tekenen, dat is wat ik het liefste doe. Op DevaintArt ziet het er misschien niet erg veelbelovend uit maar ik heb 2 boeken vol met tekeningen staan waar je mijn vorderingen in ziet en ik zit op schilder/tekenles. Dus ik hoop gewoon nog zo veel mogelijk te leren. Illustreren of tekenen in ander soort boeken, animeren zal het zeker niet worden want ik heb nog helemaal geen ervaring. Ik weet ook nog niet zeker naar welke school ik wil, heel heel misschien naar het horizon al zal ik mijn bff Hollyfur dan niet meer zo vaak zien Sad.
--

Van 28/11 tot 15/11 minder online Crying or Very sad

Carrière topic Naturepaw
Madiebo
Member
Carrière topic DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Carrière topic   Carrière topic Icon_minitimeza 23 apr 2011 - 8:09

Ik wil Fotograve worden maar dan met zo'n fotoshoot Wink

Anders lijkt styliste wel leuk

(Sorry als het kort is)

Carrière topic Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Foxfur
Member
Carrière topic DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Carrière topic   Carrière topic Icon_minitimeza 23 apr 2011 - 11:53

Ik wil, als ik het kan, tandarts worden. Op de een of andere manier ben ik daar op gekomen, eerst was ik er bang voor. Maar na loop van tijd ben ik het gaan respecteren en wilde ik het gaan worden. Als het niet kan wil ik iets anders in de geneeskunde doen of schrijver.

Carrière topic Foxfursig
Spoiler:

Spoiler:

Carrière topic Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Carrière topic   Carrière topic Icon_minitime

Carrière topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1