| I think this is goodbye ~ | |
|
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I think this is goodbye ~ di 9 dec 2014 - 22:43 | |
| Echt jammer dat je weggaat! Ik zal je missen gaan maar ik krijg ooit wel een bui om je random te komen stalken. Succes!
xx |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: I think this is goodbye ~ wo 10 dec 2014 - 10:49 | |
| Aw Quinty, dat is echt zo jammer! Maar ik snap je wel volledig. Hoe dan ook is dit geen afscheid, swso dat we elkaar wel nog eens spreken via fb. Je bent en blijft hoe dan ook nog steeds een van mijn favoriete personen op WC. Loveyou girl xoxo OuO |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: I think this is goodbye ~ wo 10 dec 2014 - 11:33 | |
| Quinty! Ik had in het beheerdershoekje al byebye gezegd, maar kon het niet laten nog een keer te doen. Dear Q, ik zal je vreselijk missen op WC, en ook al onze awesome topicjes. Je bent echt geweldig als lid en moderator en een super goede RPG'er, like I said; een voorbeeld.
I'll miss ya.
xx Nath |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: I think this is goodbye ~ wo 10 dec 2014 - 11:57 | |
| hè, Quinty,echt veel gesproken heb ik je niet, maar je was en ik zag je hier wel altijd, dus ik hoop dat je nog wel eens zie. Veel succes in rl, want dat verdien je. |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: I think this is goodbye ~ zo 1 maa 2015 - 20:37 | |
| *Pumpt dit topic eventjes omhoog*
Like people know, ben ik niet de actiefste hier op Warrior Cats. Ik heb daarom ook besloten om alsnog te stoppen met dit prachtige forum. Ik heb hier een heerlijke tijd gehad en ben jullie erg dankbaar voor de vriendschappen die hieruit zijn voortgekomen.
Sorry voor alle mensen waarmee ik partners ben, nestjes heb of nog een verhaallijn heb lopen. Echt, het spijt me, maar het is beter zo <3
xx Quinty |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: I think this is goodbye ~ ma 2 maa 2015 - 7:53 | |
| *Kijkt sip naar het bericht van Q* Ik ga je missen meid <3 !
Liefs, Julia |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: I think this is goodbye ~ ma 2 maa 2015 - 8:45 | |
| Jammer dat je stopt, Q. Vond het altijd wel leuk om met jouw te RPG'en hier ^^
x Nath |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: I think this is goodbye ~ di 3 maa 2015 - 21:06 | |
| Ik vind het erg spijtig dat je stopt, het doet me namelijk altijd pijn om erg getalenteerde en gewaardeerde spelers hier te zien weggaan. Maar goed, het is je eigen keuze en die accepteer ik dan ook. Hopelijk zie ik je nog eens langskomen op WC of een ander forum, aangezien het dan een moment zal zijn waar ik nu al naar uitkijk. (: Het ga je goed, Q! X |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I think this is goodbye ~ di 3 maa 2015 - 21:11 | |
| Neeeee :c De enige plek waar ik eigenlijk nog echt met je kon RPG'en.... Ik ga je missen Q! Maar ik hoop je nog wel te zien op meets en andere dingen!! c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: I think this is goodbye ~ | |
| |
|
| |
|