| WolfClan | Aanmeldings en overleg topic | |
|
|
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic wo 10 dec 2014 - 12:10 | |
| ik heb mijn aanmelding trouwens klaar c: (eerste pagina) |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic wo 10 dec 2014 - 14:32 | |
| Naam: Nix (Latijns voor Sneeuw) Rang: Kitten Leeftijd: 4 moons Geslacht She-cat Uiterlijk: https://36.media.tumblr.com/4925f389c29353a9b513af92e92df721/tumblr_ne29a7tcde1r45099o1_500.jpgInnerlijk: Nix is een avontuurlijke en energieke kitten. Ze zal zich niet laten doen en weet goed wat ze wilt. Ze is erg vastberaden en volhouden. Nix kwam aan haar naam doordat ze zo wit is als sneeuw. Nix is vrij groot voor haar leeftijd,maar dat weerhoudt haar er niet van om de baas te zijn. Nix wil ook beter zijn dan de anderen. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic wo 10 dec 2014 - 15:15 | |
| Naam: Ash Rang: Epsilon Leeftijd: 40 moons Geslacht Male Uiterlijk: Klikkerd (right) Innerlijk: Een sterke kater die alles zou geven voor de clan. Hij heeft haat aan buitenstaanders en houd ze dus ook met alle gemak buiten. Hij staat niet graag te lang op een plek. Naam: Fawn Rang: Zeta Leeftijd: 17 moons Geslacht Female Uiterlijk: FawnetjeInnerlijk: Ze houdt zich groot, en geeft nergens om, tot je haar beter leert kennen, dan kom je erachter wie ze echt is. |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic wo 10 dec 2014 - 15:55 | |
| Naam: Mane (betekent Ochtend in 't latijn) Rang: Kitten Leeftijd: Unborn -ouders gezocht- Geslacht Male Uiterlijk: Zilveren tabby met blauwe oogjes Innerlijk: -word in rpg beslist- |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic wo 10 dec 2014 - 17:40 | |
| |
|
| |
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic wo 10 dec 2014 - 18:51 | |
| Naam: Shatter Rang: Lieftst Epsilon anders Eta Leeftijd: 38 moons Geslacht Kater Uiterlijk: KLIK Innerlijk: Zelfverzekerd ~ Kalm ~ Genadeloos ~ Dapper ~ Nieuwsgierig {Dit zijn een beetje de basis eigenschappen, het grootste deel word in de rpg bepaald.} |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic wo 10 dec 2014 - 18:53 | |
| Naam: Euphii Rang: Mu Leeftijd: 63 moons Geslacht kater Uiterlijk: langharige, donkergrijze kater met helderblauwe ogen Innerlijk: Euphii is niet bepaald een zorgzame kater, maar weet wel hoe problemen op te lossen. Hij is slim, begripvol en kan zich goed in anderen verplaatsen. |
|
| |
Marijn 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Play with me and maybe I'll tell. Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic wo 10 dec 2014 - 19:05 | |
| |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic wo 10 dec 2014 - 19:18 | |
| Naam: Blossom Rang: Kappa Leeftijd: 20 moons Geslacht She Uiterlijk: Een mooie rosse poes,met mooie groene ogen. Innerlijk: Blossom is een arrogante poes die elke kater kan krijgen als ze wilt,ze vind het leuk om de Lambda's te leiden en doet dat steeds met plezier. |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic wo 10 dec 2014 - 19:20 | |
| |
|
| |
Marijn 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Play with me and maybe I'll tell. Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic wo 10 dec 2014 - 19:30 | |
| - Galekit schreef:
- Naam: Blossom
Rang: Kappa Leeftijd: 20 moons Geslacht She Uiterlijk: Een mooie rosse poes,met mooie groene ogen. Innerlijk: Blossom is een arrogante poes die elke kater kan krijgen als ze wilt,ze vind het leuk om de Lambda's te leiden en doet dat steeds met plezier. Geaccepteerd ik zet jullie er zo bij |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic wo 10 dec 2014 - 20:33 | |
| Naam: Aurum (= Goud in het Latijns) Rang: Omega Leeftijd: 14 moons Geslacht: Female Uiterlijk: Ze is een prachtige poes met een mooie goud-witte vacht. Ze heeft twee verschillende kleur ogen: https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/2rx9lis.pngInnerlijk: Aurum is een teruggetrokken poes, maar wel super vrolijk. Ze is al 9 moons de Omega dus nogal gewend om bevelen op te volgen. Au is heel slecht in jagen en vechten, maar echt goed met woorden. Ze zegt alles wat in haar op komt en duikt vaak weg van harde woorden en slagen, nagels, ... Naam: Baca (= Bes in het Latijns) Rang: Kitten Leeftijd: Unborn (= Kitten van Lioness) Geslacht: Female Uiterlijk: {Klik} Een calico kitten met groene oogjes. Innerlijk: Ze spreekt uit het hart en heeft op alles een weerwoord. Ze traint hard, maar wil niet vuil worden. Ze vind zichzelf beter dan de rest en droomt vaak van Alpha worden. En ze is super trots op haar moeder.
Laatst aangepast door Dauntrose op vr 12 dec 2014 - 16:40; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic do 11 dec 2014 - 16:47 | |
| Naam: Killian Rang: Epsilon Leeftijd: 25 moons Geslacht ♂ Uiterlijk: Klik Innerlijk: Charmeur - maakt vaak spottende opmerkingen - leeft in twee werelden (goed en kwaad) - wordt snel in verleiding gebracht.
Naam: Kiba Rang: Nu Leeftijd: 25 moons Geslacht ♂ Uiterlijk: Klik Innerlijk: Nieuwsgierig - onhandig - vrolijk - soms een beetje lomp - een echte held op sokken.
Naam: Honey Rang: Theta Leeftijd: 18 moons Geslacht ♀ Uiterlijk: Klik Innerlijk: Voorzichtig - vriendelijk - kalm - zachtaardig - terugtrekkend. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic vr 12 dec 2014 - 5:04 | |
| |
|
| |
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic vr 12 dec 2014 - 16:19 | |
|
Laatst aangepast door Dawnkit.. op vr 12 dec 2014 - 20:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic vr 12 dec 2014 - 18:11 | |
| Geaccepteerd c: Ik moet echt iedereen er bij gaan zetten, doe ik zo, eerst ff posten xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic vr 12 dec 2014 - 22:27 | |
| Zo, als het goed is staat iedereen er nu bij c:
EDIT: Ik heb ook onder de rangen uitleg neergezet of een rang open of dicht is ^^ |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic zo 14 dec 2014 - 9:48 | |
| Naam: Evette Rang: Nu Leeftijd: 23 manen Geslacht Poes Uiterlijk: Crèmekleurig met blauwe ogen Innerlijk: Evette is heel trots op haar rang. Ze ziet de nu-rang als een van de belangrijkste rangen. Ze is niet erg sociaal en vaak stil. Als ze op verkenningstocht is, is ze echter helemaal in haar element. Over die tochten en vreemde voorwerpen kan ze honderduit praten. Ze heeft een privéverzameling van voorwerpen die niet nuttig, maar wel bijzonder of mooi zijn. Hoewel ze niet de oudste van de nu is, ziet ze zichzelf wel als de beste binnen haar rang. |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic zo 14 dec 2014 - 13:11 | |
| Er is iets mis gegaan denk ik, want mijn Killian staat er niet bij (A) Ik ben ook Ivypaw btw. |
|
| |
1 Lore] now me San 68 Actief
| CAT'S PROFILEAge: |l You should'nt ask a lady that! l|Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic zo 14 dec 2014 - 14:17 | |
| Naam: Kaya Kia Rang: Elder Leeftijd: De oudste van de groep Geslacht Poes Uiterlijk: http://th08.deviantart.net/fs15/200H/f/2006/355/1/8/white_wolf_by_CallistoTheWolf.jpg Innerlijk:Kaya is een blinde echter kan ze goed ruiken horen en voelen ook weet ze veel van kruiden en help graag andere katten alleen veel katten zijn bang voor haar en vinden dd risco te groot om een blinde poes een medicinen cat te laten worden ook neemt Kaya veel pleeg kittens op En ze word graag normaal behandelt alleen veel katten doen dat niet ook word ze graag Kia genoemd in plaats van Kaya . |
|
| |
| Onderwerp: Re: WolfClan | Aanmeldings en overleg topic | |
| |
|
| |
|