| The ship is slowly sinking | |
|
|
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The ship is slowly sinking ma 8 dec 2014 - 20:21 | |
| Rasp's ouders waren zowieso al dood dus komt goed uit ;D Ik maak h'm, ja ^-^ |
|
| |
The Script 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The ship is slowly sinking ma 8 dec 2014 - 20:22 | |
| Haha kay :'3 De moeder van Jagged is gestorven bij de geboorte btw. De vader was hiervoor al overleden. |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The ship is slowly sinking ma 8 dec 2014 - 20:29 | |
| |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: The ship is slowly sinking ma 8 dec 2014 - 20:31 | |
| Ik wil iets zijn van; Russetkit Wat; Pleegbroer?? Welk account; .Rowankit Eigen naam; Lilith Extra; Rowan stottert. Niet erg belangrijk, maar toch... =) |
|
| |
The Script 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The ship is slowly sinking ma 8 dec 2014 - 20:34 | |
| @Hierboven, ik denk niet dat 't verstandig is want Russet heeft zelf nu een pleegvader + moeder en de pleegmoeder heeft zelf ook al een nestje, so sowry xp Voor Russet zoek ik geen familie meer, net zoals voor Danger en Jagged :3 |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: The ship is slowly sinking ma 8 dec 2014 - 20:42 | |
| |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: The ship is slowly sinking ma 8 dec 2014 - 20:48 | |
| Ik wil iets zijn van; Mottlekit Wat; Ouder Welk account; Dinleap Eigen naam; Lilith Extra; (Ze is ongeveer een drie weken mijn geheime account geweest marjah) xD Haar partner was Whitehowl, ze heeft nog een dood halfbroertje. En Whitehowl heeft vroeger nog een partner gehad. Dus met die halfzusjes gedoe kan het wel ^^ -- Sorry voor de dp |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: The ship is slowly sinking ma 8 dec 2014 - 20:56 | |
| Ik wil iets zijn van; Dangerkit Wat; Half-broer Welk account; Brokenpaw Eigen naam; Bo2 Extra; Broken's vader zat oorspronkelijk in de Windclan, maar is toen naar Bloodclan vertrokken, zijn eigen moeder heeft hem leven gegeven in Windclan gebied waar ze werd vermoord door een vos. Hij was klein en de vos dacht dat hij dood was. Op zijn 3 moons werd Broken zijn naam gegevn ter ere van zijn gebroken stem. Hij heeft eigenlijk een heel leven achter zich en is nu 16 moons dacht ik. Hij heeft laatst een klap op zijn kop gehad en alles vergeten van zijn tragische leven. Hij heeft echt veel meegemaakt :') Als ik het moet uitschrijven zeg je het maar ^^ De vader is npc btw~ |
|
| |
The Script 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The ship is slowly sinking ma 8 dec 2014 - 21:20 | |
| @Bo2, sowry, maar ik denk dat ik al genoeg familie van Danger heb. Sws, als ze half-siblings zouden worden, hoe kan dat met de ouders?
@Lilith, yeah :'D Wil je een geboortetopic doen? |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: The ship is slowly sinking ma 8 dec 2014 - 21:20 | |
| Via de kant van de vader Aangezien deze in Windclan is/zat |
|
| |
The Script 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The ship is slowly sinking ma 8 dec 2014 - 21:23 | |
| Mmm, dan kan het wel denk ik :3 |
|
| |
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith) 78 Actief