|
|
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 19:56 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Ik kies nu altijd twee favo's.
Als de ene sterft heb je nog altijd reserve. (A) Bij revenge is een favo karakter kiezen heel makkelijk. Gewoon Emily, die gaat toch nooit dood~ althans, dat hoop ik toch niet, dat is waar de hele serie om draait.Maar dan komen al die feels van de andere karakters nog en als het gaat om Revenge dan sterven ze allemaal op zo'n manier dat je niets anders kunt doen dan crying. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 19:57 | |
| Try Assie, Try Try Try >3
Awe Linn, das niet epic… Bij Teen Wolf doodden ze juist diegenen die ik echt niet mocht xD |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 19:58 | |
| - Dustkit schreef:
- Wolfkit' schreef:
Als de ene sterft heb je nog altijd reserve. (A) Bij revenge is een favo karakter kiezen heel makkelijk. Gewoon Emily, die gaat toch nooit dood~ althans, dat hoop ik toch niet, dat is waar de hele serie om draait. Maar dan komen al die feels van de andere karakters nog en als het gaat om Revenge dan sterven ze allemaal op zo'n manier dat je niets anders kunt doen dan crying. Ohja, dat ken ik. *denkt aan NCIS* Ik ben al blij dat ze Ziva niet lieten sterven, want anders srsly.. Ik weet nog goed dat ik ooit een serie volgde, een favo personage had gekozen en dat de tweede keer dat ik keek dat personage vermoord werd. :c |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 19:59 | |
| - Tallshadow schreef:
- Bye Bo!
Isa, Kerstmuziek <3 En anders U2, Toto, Cher etc. Thank you ^-^ |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 19:59 | |
| ems, meh neen :') ben gewoon te lui om na te denken, zelfs om te proberen na te denken xD
zie je, zelfs deze zin is zo onsamenhangend als wat :') *Gaat tekenen* |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:00 | |
| ik kijk bijna geen tv meer c':
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:00 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Dustkit schreef:
- Wolfkit' schreef:
Als de ene sterft heb je nog altijd reserve. (A) Bij revenge is een favo karakter kiezen heel makkelijk. Gewoon Emily, die gaat toch nooit dood~ althans, dat hoop ik toch niet, dat is waar de hele serie om draait. Maar dan komen al die feels van de andere karakters nog en als het gaat om Revenge dan sterven ze allemaal op zo'n manier dat je niets anders kunt doen dan crying. Ohja, dat ken ik. *denkt aan NCIS* Ik ben al blij dat ze Ziva niet lieten sterven, want anders srsly.. Ik weet nog goed dat ik ooit een serie volgde, een favo personage had gekozen en dat de tweede keer dat ik keek dat personage vermoord werd. :c Indd, ze hebben haar expres in leven gehouden zodat ze ooit nog terug kan komen omdat de fans er niet echt goed op reageerden xD Dat is echt niet grappig en toch lachte ik heel hard want dat is echt vreselijk (A)" xD |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:03 | |
| Lekker Howrse spelen want ik heb geen leven :'D |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:04 | |
| Dit doet me een beetje denken aan KP, maar daar is het niet zo erg XD *sluipt langzaam weg*
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:04 | |
| Holy crap dat heb ik ook nog Kiki! Ik was echt goed >3 Toen heb ik mijn account verwijderd xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:05 | |
| gawd, ik kan dit topic echt niet meer bij houden c': |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| ooh eey bo, just to say, maar ik heb nog niet echt een ref gevonden om lurking te tekenen ;x Hij zal dus ergens deze/volgende week klaar zijn hoop ik :') |
|
| |
204 Actief
| |
| - Tallshadow schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Dustkit schreef:
- Wolfkit' schreef:
Als de ene sterft heb je nog altijd reserve. (A) Bij revenge is een favo karakter kiezen heel makkelijk. Gewoon Emily, die gaat toch nooit dood~ althans, dat hoop ik toch niet, dat is waar de hele serie om draait. Maar dan komen al die feels van de andere karakters nog en als het gaat om Revenge dan sterven ze allemaal op zo'n manier dat je niets anders kunt doen dan crying. Ohja, dat ken ik. *denkt aan NCIS* Ik ben al blij dat ze Ziva niet lieten sterven, want anders srsly.. Ik weet nog goed dat ik ooit een serie volgde, een favo personage had gekozen en dat de tweede keer dat ik keek dat personage vermoord werd. :c Indd, ze hebben haar expres in leven gehouden zodat ze ooit nog terug kan komen omdat de fans er niet echt goed op reageerden xD Dat is echt niet grappig en toch lachte ik heel hard want dat is echt vreselijk (A)" xD De kijkcijfers zijn ook echt drastisch gedaald. Ik vind de nieuwe ship van Tony nog oké, maar Ziva was gewoon beter. (A) En niet lachen jij, dat was echt niet leuk. :C |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:06 | |
| Silver is klaar, maar heb nog geen foto getrokken xD
Howrse <3 Omg ik heb dat ook nog gespeeld :'D |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:06 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Tallshadow schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Dustkit schreef:
- Wolfkit' schreef:
Als de ene sterft heb je nog altijd reserve. (A) Bij revenge is een favo karakter kiezen heel makkelijk. Gewoon Emily, die gaat toch nooit dood~ althans, dat hoop ik toch niet, dat is waar de hele serie om draait. Maar dan komen al die feels van de andere karakters nog en als het gaat om Revenge dan sterven ze allemaal op zo'n manier dat je niets anders kunt doen dan crying. Ohja, dat ken ik. *denkt aan NCIS* Ik ben al blij dat ze Ziva niet lieten sterven, want anders srsly.. Ik weet nog goed dat ik ooit een serie volgde, een favo personage had gekozen en dat de tweede keer dat ik keek dat personage vermoord werd. :c Indd, ze hebben haar expres in leven gehouden zodat ze ooit nog terug kan komen omdat de fans er niet echt goed op reageerden xD Dat is echt niet grappig en toch lachte ik heel hard want dat is echt vreselijk (A)" xD De kijkcijfers zijn ook echt drastisch gedaald. Ik vind de nieuwe ship van Tony nog oké, maar Ziva was gewoon beter. (A) En niet lachen jij, dat was echt niet leuk. :C I agree :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:07 | |
| bo, da zei je al ^^
Hmm ik ben nog es verder werken aan me huidige challenge :') *swipe off sweat* |
|
| |
| |
| - Wolfkit' schreef:
- Tallshadow schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Dustkit schreef:
- Wolfkit' schreef:
Als de ene sterft heb je nog altijd reserve. (A) Bij revenge is een favo karakter kiezen heel makkelijk. Gewoon Emily, die gaat toch nooit dood~ althans, dat hoop ik toch niet, dat is waar de hele serie om draait. Maar dan komen al die feels van de andere karakters nog en als het gaat om Revenge dan sterven ze allemaal op zo'n manier dat je niets anders kunt doen dan crying. Ohja, dat ken ik. *denkt aan NCIS* Ik ben al blij dat ze Ziva niet lieten sterven, want anders srsly.. Ik weet nog goed dat ik ooit een serie volgde, een favo personage had gekozen en dat de tweede keer dat ik keek dat personage vermoord werd. :c Indd, ze hebben haar expres in leven gehouden zodat ze ooit nog terug kan komen omdat de fans er niet echt goed op reageerden xD Dat is echt niet grappig en toch lachte ik heel hard want dat is echt vreselijk (A)" xD De kijkcijfers zijn ook echt drastisch gedaald. Ik vind de nieuwe ship van Tony nog oké, maar Ziva was gewoon beter. (A) En niet lachen jij, dat was echt niet leuk. :C Mwah indd, ik keek laatst seizoen 10 waarin ze aangereden worden door Bodnar, en daar is het echt cute <333 Haha xD Welke serie?? |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Ik heb net een nieuw account gemaakt, maar ik kan nu dus echt geen drol meer :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:08 | |
| - Ravenheart schreef:
- Ik heb net een nieuw account gemaakt, maar ik kan nu dus echt geen drol meer :'D
Ik vond die dagen regels altijd zo stom >.> |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:08 | |
| ik ga maar een douchen, tot morgen iedereen c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|