|
|
Marlie 247 Actief “Cared about one person and it fucked me up lmao”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 19:20 | |
| - Ralph, schreef:
- Bij ons moeten ze dan waarschijnlijk naar de Aldi rennen.
Hey,we kunnen Assie mailen. Alright Everyone,time to send some spammail to As! zouden ze bij ons ook kunnen, is aan de overkant :') -- Haha, Q moest nog een spelfout rechtzetten xD Zo ken ik der (a) |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 19:21 | |
| Aimee, remember dat alle mails van forums en fb bij me spam terecht komt :') Alleen schoolmails hebben het privilége om in me inbox terecht te komen xd |
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 19:22 | |
| I'm missing something
@Assie,whatever,het is toch spammail. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| - Whitekit schreef:
- Ralph, schreef:
Hey,we kunnen Assie mailen. Alright Everyone,time to send some spammail to As! zouden ze bij ons ook kunnen, is aan de overkant :') --
Haha, Q moest nog een spelfout rechtzetten xD Zo ken ik der (a) Ik mocht mn modrang nog één keer misbruiken van mezelf xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| U2 geeft nog 2 extra concerten *cries* it's meant to be.. I can feel it in the name of love xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Moet gaan eten. Tot strakjes ^^ |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 19:23 | |
| Bye assie ^^ Je eet toch geen pizza, right? xD |
|
| |
Marlie 247 Actief “Cared about one person and it fucked me up lmao”
| |
| - Icyrose schreef:
- Whitekit schreef:
- Ralph, schreef:
Hey,we kunnen Assie mailen. Alright Everyone,time to send some spammail to As! zouden ze bij ons ook kunnen, is aan de overkant :') --
Haha, Q moest nog een spelfout rechtzetten xD Zo ken ik der (a) Ik mocht mn modrang nog één keer misbruiken van mezelf xD dat staat te lezen in mooie rode lettertjes (a) |
|
| |
2533 Actief
| |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 19:24 | |
| - Whitekit schreef:
- Icyrose schreef:
- Whitekit schreef:
- Ralph, schreef:
Haha, Q moest nog een spelfout rechtzetten xD Zo ken ik der (a) Ik mocht mn modrang nog één keer misbruiken van mezelf xD dat staat te lezen in mooie rode lettertjes (a) In stijl afscheid nemen xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| marijn, neh jammer genoeg niet nee ;c
|
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| Uit pure verveling: Iemand topic met sleepy? |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Even zien, cola kan een laag kaliumgehalte veroorzaken en is gemaakt met fosforzuur, die irriteerd. Fosforzuur is polair, Kalium ook wat dus kan beteken dat dat de oorzaak is van de te lage gehalte en eventuele dood tot gevolg. En de pH gehalte zou daar dan ook iets mee te maken hebben. Maar ik weet ze niet van fosforzuur of Kalium dus bleh xD *springt terug weg* |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| - Ralph, schreef:
- Had je een moeilijke opgave Hanna?
nah, ik was van de trap gevallen heb het uitgerekend, ik ben vorig jaar 7 keer op school van de trap gevallen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 19:26 | |
| - Owlflight schreef:
- Ralph, schreef:
nah, ik was van de trap gevallen heb het uitgerekend, ik ben vorig jaar 7 keer op school van de trap gevallen wow. Ik ben nog nooit van de trap gevallen xD Nou ja, één keer toen gleed ik uit maar dat was niks ergs xD Mijn beste vriendin wel, maar dat is een best goor verhaal o.o |
|
| |
| |
| - Brightkit. schreef:
- Owlflight schreef:
- Ralph, schreef:
nah, ik was van de trap gevallen heb het uitgerekend, ik ben vorig jaar 7 keer op school van de trap gevallen wow. Ik ben nog nooit van de trap gevallen xD Nou ja, één keer toen gleed ik uit maar dat was niks ergs xD Mijn beste vriendin wel, maar dat is een best goor verhaal o.o hebben jullie zulke lastige trappen op school dan? |
|
| |
142 Actief
| |
| Welke rode letters,ik ben de draad kwijt.
Anyway,if it was me. Blijf van mijn spelfouten af!
*Pakt al haar spelfouten ooit gemaakt en drukt ze tegen zich aan. "Mijn spelfouten"*
@Hanna,we hebben geen trappen. Nou ja,een kleine trap in het AT lokaal |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| - Tallshadow schreef:
- Brightkit. schreef:
- Owlflight schreef:
- Ralph, schreef:
nah, ik was van de trap gevallen heb het uitgerekend, ik ben vorig jaar 7 keer op school van de trap gevallen wow. Ik ben nog nooit van de trap gevallen xD Nou ja, één keer toen gleed ik uit maar dat was niks ergs xD Mijn beste vriendin wel, maar dat is een best goor verhaal o.o hebben jullie zulke lastige trappen op school dan? Onze school is de trappenschool <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 19:27 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Brightkit. schreef:
- Owlflight schreef:
- Ralph, schreef:
nah, ik was van de trap gevallen heb het uitgerekend, ik ben vorig jaar 7 keer op school van de trap gevallen wow. Ik ben nog nooit van de trap gevallen xD Nou ja, één keer toen gleed ik uit maar dat was niks ergs xD Mijn beste vriendin wel, maar dat is een best goor verhaal o.o hebben jullie zulke lastige trappen op school dan? Onze school is de trappenschool <3 +1 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 19:27 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Brightkit. schreef:
- Owlflight schreef:
- Ralph, schreef:
nah, ik was van de trap gevallen heb het uitgerekend, ik ben vorig jaar 7 keer op school van de trap gevallen wow. Ik ben nog nooit van de trap gevallen xD Nou ja, één keer toen gleed ik uit maar dat was niks ergs xD Mijn beste vriendin wel, maar dat is een best goor verhaal o.o hebben jullie zulke lastige trappen op school dan? Onze school is de trappenschool <3 Vanwaar al die trappen dan o.o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|