We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 17:31
Je moet Block gewoon houden, kan juist spanningen geven tussen Drizzle en hem x'D Niet iedereen kan het even goed met elkaar vinden right xp Stel voor dat hij ooit vader zou worden van een nestje :'D
@Hanna, jeah voor mij ook eff wennen x'3 Maar ga ze wel afwisselen huwr (A)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 17:32
Blocktail schreef:
Mja ik wil hem weg maar aan de andere kant ook houden cause it was my first account on this server
sorry helft engels xd (derpen op de GSM)
Anders hou je hem een tijdje inactief, als je het posten met hem mist hou je hem gewoon, als je hem niet mist kijk je of iemand hem wil hebben, en als dat niet werkt kun je hem laten doden? c:
Is maar suggestie xD First account on this server? Block? Do you play minecraft?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 17:40
Maar de poes moet niet kwaadaardig zijn hoor Block heeft alleen evil-side hoor de poes moet hem kunnen verdragen zoals hij is en ik denk dat niemand dat kan xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 17:45
Zo'n nekpijn ;c Enige nadeel aan examens. Twee uur en na de pauze vervolgens weer twee uur met je nek gebogen zitten kijken op je blad doet echt pijn op den duur.