Algemene Onzin Topic - Pagina 13

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende
Blackpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 22:50

Dat moment dat je met SPSS moet werken, je er geen donder van snapt, maar opschrijft wat je logisch lijkt, en je ineens dingen goed hebt.. Ik ga morgen maar eens meer shizzle uitzoeken ervan, en alle belangrijke stappen opschrijven en uitproberen.

Nu dan nog maar even een essay verbeteren D: Ik wil slapennn (serieus ik ben sinds dinsdag 'beter', maar ik slaap nog steeds bijna iedere nacht 10+ uur)
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 22:52

Russetkit. schreef:
Mensen die een topic willen met Dangerkit(TC), Russetkit(RC), Mottlekit(WC) of Jaggedkit(SC)

Ik kan wel, heb in TC, RC en Sc wel een char voor je
Russetkit.
Member
The Script
23
Actief

CAT'S PROFILE
Russetkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:05

Snowcrystal schreef:
Russetkit. schreef:
Mensen die een topic willen met Dangerkit(TC), Russetkit(RC), Mottlekit(WC) of Jaggedkit(SC)

Oh welke heb je allemaal? :'D Ze moeten allemaal zo veel mogelijk posts en topics en belevenissen hebben haha (A)
Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:07

Russetkit. schreef:
Snowcrystal schreef:
Russetkit. schreef:

Oh welke heb je allemaal? :'D Ze moeten allemaal zo veel mogelijk posts en topics en belevenissen hebben haha (A)

https://www.warriorcatsnl.com/t21423-keep-me-motivated
In dit topic staat een lijst van alle chars waar ik op dit moment mee wil posten
*te lui om het te kopiëren en te plakken xD*
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:08

Leuk hoor. Ik luister nightwish jongens, dan moet je toch niet dat stomme 'hugabougalied' van zeppe en zikki beginnen spelen?! Uh stomme tv -.-

En keb honger D:
Hopelijk ligt er nog marsepijn op me kamer
Silverstar
Editor
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:09

.Blackkit schreef:
Dat moment dat je met SPSS moet werken, je er geen donder van snapt, maar opschrijft wat je logisch lijkt, en je ineens dingen goed hebt.. Ik ga morgen maar eens meer shizzle uitzoeken ervan, en alle belangrijke stappen opschrijven en uitproberen.

+1. Haat aan SPSS, en ik snap ook echt niet hoe ik het voor elkaar krijg om dingen goed te doen. x'D
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:11

Black's ava als ze oud genoeg is:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 A2emuh

Haha, honger, know that feeling bro :')

Haha Maaike, ik heb wel zo'n boek die het dan uitlegt, maar er komen gewoon andere getallen uitgepoept dan het antwoordenmodel zegt. Maar deze keer dus niet. Maar omdat ik het de rest van het semester zo kneiterslecht heb gedaan, ben ik nog een beetje achterdochtig.. Ik geloof niet dat ik het echt snap.
Russetkit.
Member
The Script
23
Actief

CAT'S PROFILE
Russetkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:11

Whisperwind schreef:
Russetkit. schreef:
Snowcrystal schreef:
Russetkit. schreef:

In dit topic staat een lijst van alle chars waar ik op dit moment mee wil posten
Wowie sooo much choice x'D Zullen we anders beginnen met een topic Russet x Snowcrystal en Danger x Moongaze of Thunderstrike?
Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:12

Russetkit. schreef:
Whisperwind schreef:
Russetkit. schreef:
Snowcrystal schreef:
Russetkit. schreef:

Wowie sooo much choice x'D Zullen we anders beginnen met een topic Russet x Snowcrystal en Danger x Moongaze of Thunderstrike?

Haha ik wil ook best een hoop posten en Snow x Russet is een prima idee, she loves kittens <3
En voor Danger maakt het mij niet uit
Moon is zeer awkward met elk ander en Thunder is gewoon stekeblind xD
Russetkit.
Member
The Script
23
Actief

CAT'S PROFILE
Russetkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:19

Haha Russet is een heel lieve kitten dus dat komt sws goed :3 Kan jij een topic maken?
Danger x Moon? Hij is niet zo heel erg spraakzaam en anders is dat wel zielig voor Thunder x'D Of deze moet nog wat stoere verhaaltjes in petto hebben die niet te zoetsappig zijn XD We kunnen ook beide doen natuurlijk~
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:21

Yaaay xD
Snow gaat denk dan half stuiteren xd

En allebei mag ook maar die voor Snow komt dan morgen want ik maak er nog een met Lovetear en dan ga ik slapen xD
Morgen gaat mn wekker weer om kwart voor 6
Russetkit.
Member
The Script
23
Actief

CAT'S PROFILE
Russetkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:26

Haha ik maak morgen die voor Danger wel want ik ga nu ook slapen :'3
Mijn wekker gaat kwart over 6 hehe :'3

Truste allemaal xx
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:27

OPROEP

Ik ga weer eens een MDDKW maken (je weet wel, 'maak dat de kat wijs', wat een half jaar geleden voor het laatst uitkwam Razz), omdat mijn kerstvakantie heel erg lang duurt.

Ik zoek dus mensen die het leuk vinden om mee te werken. Ik wacht nog op antwoord van mijn trouwe, lieftallige assistente Bunny, om mij weer bij te staan. Razz Maar ik zoek natuurlijk ook mensen die ik kan interviewen, of die iets in kunnen zenden.

Het thema is goede voornemens & things we love ♥️

WAT IK ZOEK:
Mensen die over goede voornemens willen vertellen.
Mensen die over overwinningen van het afgelopen jaar willen vertellen.
Er komt een inzendpagina waarbij mensen lieve, persoonlijke berichten naar een ander kunnen sturen. Dit mag anoniem, hoeft niet, en kan als verrassing gedaan worden. Zie het als een verlaat kerstcadeautje Smile (aangezien ik niet denk dat het voor oud-en-nieuw afkomt)
Mensen die het afgelopen jaar qua uiterlijk een verandering zijn ondergaan. Ik zag Laura met een superleuk nieuw kapsel?..^^ Ik zoek before and after foto's.

EN,
een leuke competitie (vind ik zelf dan :') ) waarbij mensen hun ava zo feestelijk, kerstig, etc. mogen maken en in kunnen sturen! De leuksten krijgen een plaatsje Smile Heb je daar wat aan? Nee, eigenlijk niet :3 Maar je kan het leuk vinden ^^

Dus stuur een PB als je hier graag aan mee wil doen! Of natuurlijk als je leuke ideeën hebt!
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:29

Kwart voor 6 o.O
Lovetear
Member
The old one
106

CAT'S PROFILE
Lovetear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:31

@Egen
uhuu moet iets na 7 uur eigenlijk de deur uit zijn xD

aanschouw de oudste kat op geheel wc!
(in game leeftijd dan xD)
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:33

Damn dat is echt veel te vroeg. Ik hoef pas om 11 Very Happy
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:35

Ja ik heb gewoon pech dat ik een school heb uitgekozen die op een afstand van minstens een uur reizen zit xD
Maar ach het is vaak niet zo heel erg, ik moet naar mn stage ook om kwart over 7 weg van huis om er om 9 uur te zijn
ALs je maar wat te doen hebt onderweg komt het goed xD

Maar ik ga slapen

Byebye <3
Wolfjaw
Member
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimema 8 dec 2014 - 0:58

Nu heeft Wolf ook 'n theme song. Naja gewoon omdat ik 't liedje goed vind xD *fluit onschuldig*
& Goodnight Gabs~!
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimema 8 dec 2014 - 1:04

Wolf's setje is cute :3

Hmm why does my hands and feets always have to be paralysed (of zo iets xD)
Mwaah sh* it happens dat me muur rechts is en het me linkerhand is die slaapt :')
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimema 8 dec 2014 - 1:16

Silvergale schreef:
Wolf's setje is cute :3

Hmm why does my hands and feets always have to be paralysed (of zo iets xD)
Mwaah sh* it happens dat me muur rechts is en het me linkerhand is die slaapt :')

Know that feels >.< Gelukkig nu al een tijdje (lees: een week) geen last van gehad.

Nou ik ben ook eindelijk klaar jezus pfoe. Ik ga nu even m'n yoga tien minuutjes doen om te relaxen (oh As, dat werkt nog wel eens! Tenminste, als je hebt wat ik heb) en dan kan ik hopelijk snel slapen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: