|
|
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:29 | |
| - Chillykit schreef:
- Ik ga morgen met school naar de synagoge in Amsterdam voor godsdienst, wat een feest :') Ik moet zelfs korfbal ervoor afzeggen //huilen
Wat is nu ook alweer een synagoge? ;3 |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:30 | |
| Had ik de vorige keer ook gedaan Babs, maar bij Wiskunde heb ik altijd enorm veel stress en vaak vergeet ik alles zodra het papier voor me ligt. |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:30 | |
| - Innerpaw schreef:
- Chillykit schreef:
- Ik ga morgen met school naar de synagoge in Amsterdam voor godsdienst, wat een feest :') Ik moet zelfs korfbal ervoor afzeggen //huilen
Wat is nu ook alweer een synagoge? ;3 Kerk van de joden zeg maar |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:31 | |
| Kan iemand mij vertellen wat deze zin betekend; "Tendens is sobere adressering zonder titulatuur"? :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:32 | |
| - 'Autumnpaw schreef:
- Kan iemand mij vertellen wat deze zin betekend; "Tendens is sobere adressering zonder titulatuur"?
:') Eh,ik kan in iedergeval geen Chinees |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:39 | |
| - 'Autumnpaw schreef:
- Kan iemand mij vertellen wat deze zin betekend; "Tendens is sobere adressering zonder titulatuur"?
:') Tendens: Een gewoonte Sober: Kaal, niet meer dan je nodig hebt Adressering: Een adres wat je opschrijft, een aanduiding Titulatuur: Titels en dergelijke. Wordt het zo duidelijker? Oftewel, de gewoonte is een kale, simpele adres op te schrijven zonder titels en dergelijke. |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:40 | |
| - Smokebreath schreef:
- 'Autumnpaw schreef:
:') Tendens: Een gewoonte Sober: Kaal, niet meer dan je nodig hebt Adressering: Een adres wat je opschrijft, een aanduiding Titulatuur: Titels en dergelijke.
Wordt het zo duidelijker?
Oftewel, de gewoonte is een kale, simpele adres op te schrijven zonder titels en dergelijke. U zijt heel hartelijk bedankt Babs x'D Ik moet een directe mail gaan schrijven, maar kom niet eens uit de tekst die in mn boek staat x'D |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:40 | |
| Chi: Ga gewoon wat oefenen met wiskunde en denk bij het proefwerk gewoon f u c k dit ik doe het gewoon, boeit mij wat, wat voor een punt ik krijg!
Dat helpt bij mij in ieder geval, je moet er gewoon de schijt aan hebben xD |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:41 | |
| - 'Autumnpaw schreef:
- Smokebreath schreef:
- 'Autumnpaw schreef:
:') Tendens: Een gewoonte Sober: Kaal, niet meer dan je nodig hebt Adressering: Een adres wat je opschrijft, een aanduiding Titulatuur: Titels en dergelijke.
Wordt het zo duidelijker?
Oftewel, de gewoonte is een kale, simpele adres op te schrijven zonder titels en dergelijke. U zijt heel hartelijk bedankt Babs x'D Ik moet een directe mail gaan schrijven, maar kom niet eens uit de tekst die in mn boek staat x'D No problem Succes nog! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:44 | |
| Aaaaah!!!! babbelende en knipperende pop!! i'm scared!!! |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:46 | |
| @Chi: als je wil kan ik je een beetje op weg proberen te helpen? Mijn ervaring is dat wiskundeboeken soms heeeel moeilijk doen voor iets wat in veel makkelijkere woorden uitgelegd kan worden. Dus als je wil kunnen we gaan babbelen op skype Ik was altijd best goed in wiskunde. |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:46 | |
| Zo, Ty toch maar een andere os gegeven, deze past meer bij wat er gaat gebeuren :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:48 | |
| Zo,net nog sint-cado gekregen,past to-taal bij mij ^^ een pen mlet de kop van een kat er boven op :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:48 | |
| Hahaha Linn, oké. Dat zal ik proberen. xD @Eef, de uitleg is duidelijk .. nouja, ik weet alleen niet hoe ik de rekenregels moet toepassen. xD
Ik schrijf nu van ieder onderdeel een paar oefeningen op en probeer die dan juist te maken. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:49 | |
| - Littlestream schreef:
- Hahaha Linn, oké. Dat zal ik proberen. xD
@Eef, de uitleg is duidelijk .. nouja, ik weet alleen niet hoe ik de rekenregels moet toepassen. xD
Ik schrijf nu van ieder onderdeel een paar oefeningen op en probeer die dan juist te maken. Hmm, nou, als je wil kan ik je ermee proberen te helpen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:50 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:54 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 14:58 | |
| Jaah perfect. Ff een nightcore playlist van nightwish en skillet beluisteren, speelt opeens 'last christmas' af. Uh -.-
Ow nog 2 minuutjes ;3 Ik begin maar es met me samenvattingen Tot strakjes guys ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 15:09 | |
| Ik begin het héél langzaam te snappen. Héééél langzaam. :') Achja, heb nog de hele nacht als ik het tegen straks nog niet snapt. (A) |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 15:11 | |
| Hé, zodra je het door hebt is die directe mail niet eens zo heel erg lastig om te maken xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|