Where to now



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Where to now

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Where to now 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Where to now   Where to now Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 19:32

Het was wennen, dat zeker, het was niet normaal. Veel werk en veel gedoe maar ook veel vrijheid tegelijkertijd. Tall kon wel wennen aan dit soort leven, anderen checken, apprentices trainen en ondertussen de clan verzorgen als een ware warrior. De kater was er blij om en deed zo hard zijn best om iedereen te helpen en trots te houden dat hij zo nu en dan wel heel erg moe was. Gelukkig was hij niet de enige, en had hij ook wel energie voor tien. Afgezien van ochtenden was de kater nog steeds erg vrolijk, ook serieus, maar vooral vrolijk.

- Aracanewish 1ste post
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
Where to now KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: Where to now   Where to now Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 23:33

Ja, ze zat weer eens in zo'n periode. De zwart met witte poes begon zich steeds meer af te zonderen van de rest van de clan, bleef op de achtergrond als een schaduw en volgde alle gesprekken van een afstandje. Ze had al meerdere keren gehoord dat ze zo op haar moeder leek, op Psychevoice. Een poes die nu al zeker meer dan tien manen niet meer onder hen was. Ze was gestorven toen ze nog maar Arcanekit was, en die dag was ze voor het eerst in aanraking gekomen met toen nog Tallkit. Hij had haar getroost, geholpen om het verdriet van haar moeder te verwerken. De jonge warrior was diep in gedachten verzonken terwijl ze door het bos liep, en merkte dan ook pas op het moment dat ze tegen een grote kater aanliep dat ze deze totaal over het hoofd gezien had. Het was Tallpaw, of nu eigenlijk Tallshadow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Where to now 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Where to now   Where to now Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 16:24

Kijk het mooie aan als hij een kat zocht was dat negen van de tien keer de kat hem wel vond voor hij echt zijn best moest doen. Zo ook nu, hij werd geraakt door de zwart-witte poes, en ook al maakte het niet echt indruk, een gedramatiseerde "Oef!" Kon er wel vanaf. Helaas klonk het zo enorm sarcastisch en vrolijk dat het niet echt geloofwaardig overkwam, dus liet de kater al snel de act vallen en grijnsde naar de poes. "Ik zocht jou, hoe is het?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
Where to now KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: Where to now   Where to now Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 12:24

Dramaqueen dat hij was. "Oef!" Ze kende hem al lang genoeg om te zien dat dit een duidelijk voorbeeld van slecht acteerwerk was, en ze keek hem dan ook licht spottend aan, met een lichte twinkeling in haar ijsblauwe ogen. Tallshadow had zelf ook wel door dat deze act niet veel indruk maakte en grijnsde naar haar. "Ik zocht jou, hoe is het?" mauwde hij terwijl Arcanewish rustig plaats nam, hem nog licht grijnzend aankijkend. "Ach, het gaat wel, denk ik. Met jou?" vroeg ze toen en gaf een snelle lik over haar pootje heen. "Waarom zocht je me eigenlijk, Tallshadow?" Ze keek de kater licht grijnzend aan, wetend dat ze hem nog niet had gefeliciteerd met zijn nieuwe naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Where to now 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Where to now   Where to now Icon_minitimema 8 dec 2014 - 18:19

Hij moest lachen van de twinkeling in zijn ogen toen zijn act haar niet echt versteld deed staan. Zijn grijns bleef, en zorgde ervoor dat zijn gezicht leek te stralen toen hij het schuinhield om de vraag goed te horen. Gelukkig dat het met haat goed ging, dat was mooi en belangrijk, want gezonde warriors waren precies wat de clan nodig had. "Met mij gaat het ook goed," Antwoordde hij met een hoofdknik. Waarna de kater weer luisterde naar de vraag die gesteld werd. "Ik zocht je, Arcanewish Omdat je niet te vinden was bij mijn ceremonie."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
Where to now KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: Where to now   Where to now Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 11:36

"Met mij gaat het ook goed," antwoordde de kater op haar vraag en knikte een keer met zijn kopje. Hij zag er vrolijk en gezond uit, maar dat was Tall gewoon. "Ik zocht je, Arcanewish. Omdat je niet te vinden was bij mijn ceremonie." De poes toverde een zoete en onschuldige glimlach op haar snuit. "Ik was er wel hoor, maar jij was zo druk met al je fangirls die je wilde feliciteren." De poes kon het niet laten om licht te grijnzen en ging er toen rustig bij zitten, haar staart om haar voorpootjes slaand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Where to now 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Where to now   Where to now Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 13:15

De kater keek haar aan met glimmende ogen, ja ja, wat had ze hierop te zeggen? "Ik was er wel hoor, maar jij was zo druk met al je fangirls die je wilde feliciteren." Hij lachte, fair enough. "Touché" Meldde hij dan ook, en grinnikte nog na, "Het leven van een idool is zwaar hoor," Stelde hij toen vol drama, en stak zijn tong uit naar de poes. Het was toch leuk geweest als ze er ook was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
Where to now KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: Where to now   Where to now Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 13:25

De kater lachte, de poes grijnsde enkel en keek hem met een paar twinkelende oogjes aan. "Touché" meldde de kater haar toen, waarop haar ogen nog meer leken te gaan twinkelen. "Het leven van een idool is zwaar hoor," stelde dramaqueen Tallshadow haar toen voor, waarop hij zijn tong even uitstak naar haar. "Oh, wat dacht je dan van een fan die niet gezien wordt?" mauwde ze en gaf hem vervolgens een zachte por tegen zijn borst, bij wijze van hem terug naar de realiteit te halen. De poes trok een pruillipje en keek hem toen nep-zielig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Where to now 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Where to now   Where to now Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 13:53

Hij merkte wel dat de poes de zin niet echt serieus bedoelde, en toch moest hij terugdenken aan toen ze hem ooit gezegd had dat ze van hem hield. Hij had niet bepaald aardig gereageerd, dus koos hij de veilige weg ook nu, en veranderde het onderwerp. "Hoe bevalt het warrior zijn jou dan?" Mauwde hij luchtig, onopvallend lastige situaties vermijden was niet altijd even makkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Where to now   Where to now Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where to now
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: