|
|
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:09 | |
| Welke is beter? Wolfrise Wolfrush Wolfspark Wolfkill |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:10 | |
| |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:15 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Time to go to sleep, morgen weer koukleumen op de braderie
Goodnight Goodnight Gabs! Xx |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:17 | |
| [1]Wolfrise [1]Wolfrush [0]Wolfspark [1]Wolfkill
^^
Ik ben es naar boven. Nou ja, omkleden, tekenen en dan posten. Tot zo people ^^ |
|
| |
| |
| |
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:30 | |
| - Littlestream schreef:
- Dat ik dit serieus overweeg.. xD
Waarom niet? :'D Doe gewoon *geeft extra duwtje* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:31 | |
| - Icyrose schreef:
- Littlestream schreef:
- Dat ik dit serieus overweeg.. xD
Waarom niet? :'D Doe gewoon *geeft extra duwtje* T is gewoon dat ik bang ben 'm niet actief te houden. x'D Maar ik heb gewoon een geweldig idee voor 'm <3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| |
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:41 | |
| Mijn autocorect is simpelweg eng. Het zegt namen van al mijn contacten, Skype contactrn en WC namen. App verwijederen. XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:42 | |
| You are giving me even a harder time now. :') Ik ga er even over na denken terwijl ik de nieuwe ep van SAO kijk. (A) |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:43 | |
| Oh ja, nieuwe SAO epi. Die moet ik ook gaan kijken x'D *staart naar post* Ik wou dat ik zo lang kon posten @ WC ;w; 3000+ woorden en nog maar op de helft x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:44 | |
| Ik was t ook bijna vergeten :'D Bij mij hangt t er vanaf, soms komen er alleen maar monsterposts en soms dan weer maar amper 100 woorden. ;u; -Kijkt naar Little 10 000 woorden post- Hoe heb ik 't voor elkaar gekregen. xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:46 | |
| *kwijlt* rock rebel, gothicana, red <33 such nice things D: jammer da t allemaal zo duur is ;3 En wss gaan me ouders me iets totaal anders geven voor nieuwjaar ;3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:48 | |
- Ik was t ook bijna vergeten :'D
Bij mij hangt t er vanaf, soms komen er alleen maar monsterposts en soms dan weer maar amper 100 woorden. ;u; -Kijkt naar Little 10 000 woorden post- Hoe heb ik 't voor elkaar gekregen. xD Ik kan echt alleen op Pokémon Journey zo lang posten. Daar schut ik 3/4k woorden uit mn mouw en die 10.000 post is ook nog een overwinning geweest xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:55 | |
| - Icyrose schreef:
- Littlestream schreef:
Bij mij hangt t er vanaf, soms komen er alleen maar monsterposts en soms dan weer maar amper 100 woorden. ;u; -Kijkt naar Little 10 000 woorden post- Hoe heb ik 't voor elkaar gekregen. xD Ik kan echt alleen op Pokémon Journey zo lang posten. Daar schut ik 3/4k woorden uit mn mouw en die 10.000 post is ook nog een overwinning geweest xD Stiekem voelde die 10 000 wel aan als een overwinning idd. (A) Ik heb ook op PJ gezeten, en blijf Babs maar beloven dat ik 't nog eens probeer maar het lijkt er niet van te komen. xD Even though het een awesome forum is |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:56 | |
- Icyrose schreef:
- Littlestream schreef:
Bij mij hangt t er vanaf, soms komen er alleen maar monsterposts en soms dan weer maar amper 100 woorden. ;u; -Kijkt naar Little 10 000 woorden post- Hoe heb ik 't voor elkaar gekregen. xD Ik kan echt alleen op Pokémon Journey zo lang posten. Daar schut ik 3/4k woorden uit mn mouw en die 10.000 post is ook nog een overwinning geweest xD Stiekem voelde die 10 000 wel aan als een overwinning idd. (A) Ik heb ook op PJ gezeten, en blijf Babs maar beloven dat ik 't nog eens probeer maar het lijkt er niet van te komen. xD Even though het een awesome forum is Het slokt mijn tijd om hier te posten op x'D Dat is het grootste probleem dat ik atm heb xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 0:59 | |
| - Icyrose schreef:
- Littlestream schreef:
- Icyrose schreef:
- Littlestream schreef:
Bij mij hangt t er vanaf, soms komen er alleen maar monsterposts en soms dan weer maar amper 100 woorden. ;u; -Kijkt naar Little 10 000 woorden post- Hoe heb ik 't voor elkaar gekregen. xD Ik kan echt alleen op Pokémon Journey zo lang posten. Daar schut ik 3/4k woorden uit mn mouw en die 10.000 post is ook nog een overwinning geweest xD Stiekem voelde die 10 000 wel aan als een overwinning idd. (A) Ik heb ook op PJ gezeten, en blijf Babs maar beloven dat ik 't nog eens probeer maar het lijkt er niet van te komen. xD Even though het een awesome forum is Het slokt mijn tijd om hier te posten op x'D Dat is het grootste probleem dat ik atm heb xD Dat heb ik vaak als ik op twee forums zit :') WC slokt namelijk veel tijd op als je overal op wilt bijposten (A) |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 1:01 | |
- Icyrose schreef:
- Littlestream schreef:
- Icyrose schreef:
- Littlestream schreef:
Bij mij hangt t er vanaf, soms komen er alleen maar monsterposts en soms dan weer maar amper 100 woorden. ;u; -Kijkt naar Little 10 000 woorden post- Hoe heb ik 't voor elkaar gekregen. xD Ik kan echt alleen op Pokémon Journey zo lang posten. Daar schut ik 3/4k woorden uit mn mouw en die 10.000 post is ook nog een overwinning geweest xD Stiekem voelde die 10 000 wel aan als een overwinning idd. (A) Ik heb ook op PJ gezeten, en blijf Babs maar beloven dat ik 't nog eens probeer maar het lijkt er niet van te komen. xD Even though het een awesome forum is Het slokt mijn tijd om hier te posten op x'D Dat is het grootste probleem dat ik atm heb xD Dat heb ik vaak als ik op twee forums zit :') WC slokt namelijk veel tijd op als je overal op wilt bijposten (A) *Staart naar waslijst en schuift 'm naar achter* Nope :') Ik twijfel nog steeds hard om te verdwijnen van WC en me volledig op PJ te richten tho :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 1:04 | |
| Don't you dare Q ): Dan moet ik wel actief gaan worden op PJ (A) Wat sws pas gaat gebeuren wanneer die examens gedaan zijn >> |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 1:06 | |
| Maar, maar :c Actief zijn hier is zo lastig T^T ben bang dat ik er naar 4 jaar uit ben gegroeid ofzo :/ althought I still like it, posts won't come //sigh |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|