Not that much older though - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Not that much older though

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tallshadow
Member
Not that much older though - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Not that much older though   Not that much older though - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 20:53

De kater slikte toen de poes nog verder naar achteren ging, en gaf het maar op om te proberen dichter in de buurt te komen bij haar. "Het einde van mijn leven of een boodschap van Starclan dat ik niet zo'n monster ben als mijn vader. Dat mijn vaders bloed niet door mijn aderen stroomt. JE ken me het niet geven.. Niemand kan dat.." Hij knikte langzaam, dat was inderdaad niet iets wat in zijn macht lag, "Maar ik weet dat je geweldig bent," Mauwde hij zacht naar haar, "Betekend dat dan niets?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Not that much older though - Pagina 2 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Not that much older though   Not that much older though - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 21:35

Haar ogen waren gevuld met pijn terwijl ze de kater aanstaarde. Ze gaf zo veel om Tallshadow dat ze haast niet kon geloven wat er zojuist uit haar mond was gekomen en ze stond letterlijk te trillen op haar poten. Ze zag de pijn in zijn ogen toen hij sprak en bracht beschaamd haar hoofdje omlaag. "H..Het spijt me Tall.. Ik had niet zo moeten uitvallen, het spijt me." Piepte ze. Hoe kon hij zeggen dat ze geweldi was, hoe kon hij uberhaupt denken dat zij de moeite waard was.. "T..T betekend wel veel echt.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Not that much older though - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Not that much older though   Not that much older though - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 10:28

Over effect gesproken, de kater stond even er verbaasd bij toen de poes plots helemaal terug leek te zijn naar haar normale zelf. "H..Het spijt me Tall.. Ik had niet zo moeten uitvallen, het spijt me." Tall wiebelde geamuseerd met zijn oren en had de blik van 'uhuh' in zijn ogen, hij zag er echter allesbehalve boos uit. Hij voelde zich ook eerder opgelucht dan boos, hij was ook snel met vergeven bij zijn vrienden, iedereen had weleens zijn dag niet toch? "T..T betekend wel veel echt.." Een glimlach verscheen op zijn lippen, en nu durfde hij wel weer dichterbij de poes te komen. Zijn ogen twinkelden nog steeds. "Maakt niet uit, ik snap het wel,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Not that much older though   Not that much older though - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not that much older though
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: