We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: .: Bo's One-shots :. di 2 dec 2014 - 18:22
Hallo mensen C:
Ik heb wel eens het gevoel dat ik iets wil gaan schrijven, en daarom doe ik voor nu even one-shots!
Maar wat zijn one-shots?
One-shots zijn verhalen die geen vervolg hebben, oftewel als ze geplaatst worden zijn ze af. Ze zijn meestal ook niet lang :')
Maar hier ga ik dus wat dingen droppen derp :')
.: B r o k e n - H e a r t s :. (English):
Broken hearts
I'm leaving
I don't know what happened. I thought we we're fine, I thought we we're happy. Well we weren't I guess. After five damn years I thought I could trust you. I thought that we we're able for the next step. I loved you. Well, this tells me again that love is nothing more than a lie.
The first time I saw you was in the first class of the secondary school. I was still that little shy girl, remember that? You we're always so happy. You sat down next to me with maths and we became friends. Those good old days. We laughed with each other, we loved to talk and we went to movies together. Soon I felt different, I had a crush on you. It didn't matter what you did, I loved and liked it. But I was scared, scare to tell you what I felt for you. That sounds weird doesn't it? I just didn't want to ruin our friendship, that's why I was scared.
The second year of school, you were still in my class. We sat next to each other with English, Maths and French. I loved those times. It was a shock for me when you walked to me and said you wanted to talk with me. So we walked to a place where it wasn't as crouded and you sat down. I sat down next to you and asked you why you wanted to talk with me. You told me you liked me and asked if I felt the same about you. I was overwhelmed and said I did. We went into a relationship, with ups and downs, but we could make it.
Today I saw you, with another girl. I can't describe how I feel. I feel anger, i'm sad and relieved at the same time. I can't believe you did this to me, how could you? I'm going away, yes, I'm moving out. I can't handle this. I changed my number, Got a new e-mail and I won't tell where I'm going. I need to think about this for a while. You said you were sorry, but I don't know if that's a lie too. I have your number, if I want to try it again I'll call you. But for now; farewell. I hope you will find luck again.
Onderwerp: Re: .: Bo's One-shots :. zo 14 dec 2014 - 15:48
Snow x Charming (aanvraag van Cato :') ):
Ugh, ze haatte maandag. Snow rekte zich uit en keek op haar mobiel. 'Whatsapp; Charming: Hey Snow, zin om iets te gaan doen vandaag?' Snow opende whatsapp en typte terug; 'Ja, lijkt me leuk. Al iets in gedachten?' Snow keek een beetje zenuwachtig naar het scherm, antwoord. Antwoord nu! 'We kunnen een filmpje kijken bij mij thuis?' ... wow wat? 'Klinkt goed, ik ben er over 2-3 uur dan oke?' Typte ze snel terug. 'Zie je dan!' Super cool!! Snel opende ze een ander gesprek, van een van haar beste vriendinnen Cato. 'Omfg. Charming heeft gevraagd of ik bij hem een film kom kijken o.o' Cato reageerde vrijwel direct, zoals ze van haar vriendin had verwacht. 'OH MY GOD. Dat is zo leukkk ♥♥♥♥' Cato shipte haar en Charming. Snow vond hem ook wel leuk, maar het was maar een droom dat Charming haar ooit leuk zou vinden. Ze was om 12:00 bij Charming en drukte de deurbel in. Hij had een groot huis, een villa, en het duurde ook wel een tijdje voordat hij de deur open deed. "Kom binnen, Snow" zei hij terwijl hij de deur goed open zette en hij aan de kant ging. Snow liep naar binnen en keek naar het prachtige meubilair van zijn huis. "Wow.." fluisterde ze. "Je huis is prachtig Charming.." complimenteerde ze hem. "Dankjewel." Sprak hij met een glimlach terwijl hij zijn deur sloot. "Volg mij maar miss Snow." Sprak hij met een glimlachje. Snow lachte even, waarna ze hem volgde. Uiteindelijk kwamen ze in een grote woonkamer met een grote tv en wat snacks op de tafel. Snow ging zitten en Charming kwam naast haar zitten. Op een gegeven moment -toen ze de film aan het kijken waren- merkte ze dat Charming veel naar haar keek. "Is er iets?" Vroeg ze daarom ook aan hem. "Je bent mooi..." zei hij tegen haar. Haar hart bonsde in haar keel, terwijl ze even lachend weg keek. "Zo mooi ben ik ook weer niet hoor." Zei ze met een lachje. "Ik vind jou wel mooi." Zei hij vervolgens. "Cato is mooier hoor, vind je haar dan niet leuk?" Vroeg ze aan Charming. "Ja, zij is ook knap, maar jij bent prachtig Snow." Zei hij tegen haar. "Niemand is in mijn ogen mooier dan dat jij bent." Sprak hij waarna ze elkaar in de ogen keken. Ze kwamen steeds dicbter bij elkaar, waarna hun lippen elkaar eindelijk raakten en Snow's wereld op z'n kop stond. Na een tijdje opende ze haar whatsapp en stuurde ze naar Cato; 'Charming en ik zijn nu echt een koppel ♥'