House mate {Search}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 House mate {Search}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jay Jay
Member
House mate {Search} WlJsk0S
The one who misses this guy <3
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimema 1 dec 2014 - 15:39


Het was Bo die naar me liep, een doos in haar handen. Ik rook het en besefte wat er in zat. Het was een kitten. Ze zette het voor me op de grond en ik liep er nieuwsgierig naartoe. Ze maakte de doos open en een *kleur kitten* met blauwe oogjes keek voorzichtig uit de doos. Ik was verbaasd, een nieuwe kitten in huis? "Dit is *naam kitten*. *Hij/zij* is pas *aantal maanden* oud, dus wees lief voor *hem/haar*." En vanaf dat moment wist ik dat ik alles moest gaan delen.. Alwéér.


Jup, als zoals je leest, Jay Jay krijgt een huisgenootje! Een kitten welgezegd!

Ik heb niet veel eisen, behalve actief blijven natuurlijk Smile
Je hoeft alleen maar het 'lijstje' hieronder in te vullen, dat is alles!
Voor een voorbeeld kijk in de spoiler :'D

Code:
[i]Het was Bo die naar me liep, een doos in haar handen. Ik rook het en besefte wat er in zat. Het was een kitten. Ze zette het voor me op de grond en ik liep er nieuwsgierig naartoe. Ze maakte de doos open en een [b]*kleur kitten*[/b] met blauwe oogjes keek voorzichtig uit de doos. Ik was verbaasd, een nieuwe kitten in huis? "Dit is [b]*naam kitten*[/b]. [b]*Hij/zij*[/b] is pas [b]*aantal maanden*[/b] oud, dus wees lief voor [b]*hem/haar*[/b]." En vanaf dat moment wist ik dat ik alles moest gaan delen.. Alwéér.
[/i]

"Hallo! Ik ben dus [b]*naam kitten*[/b]!
Ik zie er zo uit; [b]*beschrijving hoe je kitten eruit ziet en/of foto*[/b]
En dit hieronder is mijn karakter!
[b]*Karakter uitschrijven hier*[/b]
Ik wil hier graag komen wonen omdat [b]*Hier motivatie invullen*[/b]
Oh en dit is ook nog zeer belangrijk om te vertellen!
[b]*Hier extra's vertellen over de kitten*[/b]
En ik beloof dat ik heel actief blijf in het huis!"
Voorbeeld:

Deadline weet ik nog niet, word nog wel gezegd :')

xox Bo
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestfire
Member
House mate {Search} DPKsfdL
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimema 1 dec 2014 - 16:20

Het was Bo die naar me liep, een doos in haar handen. Ik rook het en besefte wat er in zat. Het was een kitten. Ze zette het voor me op de grond en ik liep er nieuwsgierig naartoe. Ze maakte de doos open en een Europese korthaar tuxedo kitten. Met een slanke bouw en met blauwe oogjes keek voorzichtig uit de doos. Ik was verbaasd, een nieuwe kitten in huis? "Dit is Cotton. Zij is pas 2 manen oud, dus wees lief voor haar." En vanaf dat moment wist ik dat ik alles moest gaan delen.. Alwéér.

"Hallo! Ik ben dus Cotton!
Ik zie er zo uit; Ik ben een tuxedo poesje, met twee blauwe oogjes. Als ik klein ben zal ik slank gebouwd zijn, maar later ga ik iets steviger worden. Niet dik, maar gespierder. Mijn oortjes en staart staan altijd rechtovereind, en mijn pootkussentjes zijn roze
En dit hieronder is mijn karakter!
Ik ben heel lief, maar bij teveel drukte zoek ik de rustige plekjes op. Zoals elke kitten ben ik erg speels, maar als ik geen zin heb laat ik dat wel even weten door weg te lopen. Nieuwe mensen zijn voor mij een grote uitdaging, meestal ren ik ze straal voorbij en krijgen de mensen alleen maar een korte schim te zien. Maar als ik gewent aan je raak ben ik heel aanrakerig en heel lief. Ik ga me heel erg hechten aan 1 persoon in het huis en als ik iets spannend vindt zal ik dat mens opzoeken of de andere kat. Verder ben ik met andere katten heel sociaal, en weet ik hoe ik met ze moet omgaan. Met andere katten ben ik aardig en heel tolerant, maar bij een verkeerde beweging ben ik zo weg of heeft de ander een klap in zijn gezicht.
Ik wil hier graag komen wonen omdat Ik mijn karakter super leuk vindt. En al super graag in het huis wil komen wonen. Omdat ik zo het karakter van Kyra(Mijn kat) heb is het nog veel leuker. En zo kan ik dingen beleven die Kyra ook doet. Ik kan me beter inleven.
Oh en dit is ook nog zeer belangrijk om te vertellen!
Ik heb vroeger een probleem gehad. Het is niet heel raar als je op straat geboren bent, maar mijn traanbuisjes zijn dichtgegroeid. Dus elk vuiltje in mijn oog gaat niet naar mijn neus zoals bij elke normale kat, maar het komt naast mijn oog te zitten gelijk weer eruit. Mijn oogjes zijn daarom wat vies soms, maar met schoonmaken is dit zo verholpen.
(Kyra heeft dit ook. Het klink misschien wat vies, maar het ziet er bij haar heel lief uit, haha. Elke dag 2 keer een doekje eroverheen is heel simpel.)

En ik beloof dat ik heel actief blijf in het huis!(:'D)"

Vervolg:

Looks:


Laatst aangepast door .Forestkit op di 2 dec 2014 - 22:54; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
House mate {Search} Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimema 1 dec 2014 - 16:55

Het was Bo die naar me liep, een doos in haar handen. Ik rook het en besefte wat er in zat. Het was een kitten. Ze zette het voor me op de grond en ik liep er nieuwsgierig naartoe. Ze maakte de doos open en een blue tortie tabby met wit met blauwe oogjes keek voorzichtig uit de doos. Ik was verbaasd, een nieuwe kitten in huis? "Dit is Nymeria. Zij is pas 3 manen oud, dus wees lief voor haar." En vanaf dat moment wist ik dat ik alles moest gaan delen.. Alwéér.


"Hallo! Ik ben dus Arvisha's Nymeria!
Ik zie er zo uit; Een blue tortie tabby met een klein beetje wit. Een echte bouw van een Maine Coon met lange vacht en lange staart. Mijn ogen zijn groenig en ik word waarschijnlijk wel een redelijke coon qua grootte.
En dit hieronder is mijn karakter!
Ondeugend en avontuurlijk. Je moet mij 100x iets zeggen voor ik doorheb dat ik dat niet mag doen. Ik ben wel heel sociaal en hou van anderen om me heen. Ik maak graag een praatje, heb momenteel nog veel te veel energie over. (Karakter groeit mee met dr, dus waar het uiteindelijk op uit loopt weet ik nog niet.)
Ik wil hier graag komen wonen omdat Het mij leuk lijkt om een huisgenootje te hebben en het me een leuke match lijkt, omdat ik ook een Maine Coon ben.
Oh en dit is ook nog zeer belangrijk om te vertellen!
Zoals ik je al even had gestuurd was het idee dat ze naast Alf en Bobby van Tessa en Mim zou gaan wonen omdat ze daar ook vriendjes mee wordt. Lang leve de actieve kittypets.
En ik beloof dat ik heel actief blijf in het huis!"

Looks:


Laatst aangepast door Firekit op ma 1 dec 2014 - 18:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
House mate {Search} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimema 1 dec 2014 - 17:44

.Forestkit schreef:


Uiterlijk ^.^
House mate {Search} 2aalpxf

House mate {Search} Qs0312

House mate {Search} Deqyl5

House mate {Search} 118q4bn

House mate {Search} 2cwlk5s

Uiterlijk is al bezet door Riverkit van mij, sorry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestfire
Member
House mate {Search} DPKsfdL
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimema 1 dec 2014 - 22:40

Is aangepast dankjewel voor het melden. ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
House mate {Search} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 13:19

Bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
House mate {Search} XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 13:49

Het was Bo die naar me liep, een doos in haar handen. Ik rook het en besefte wat er in zat. Het was een kitten. Ze zette het voor me op de grond en ik liep er nieuwsgierig naartoe. Ze maakte de doos open en een bruin-grijze kitten met blauwe oogjes keek voorzichtig uit de doos. Ik was verbaasd, een nieuwe kitten in huis? "Dit is Lumina. Zij is pas 2maanden oud, dus wees lief voor haar." En vanaf dat moment wist ik dat ik alles moest gaan delen.. Alwéér.


"Hallo! Ik ben dus Lumina!
Ik zie er zo uit; Ik ben een kort harig kitten, met een bruin/grijze vacht. Mijn pootjes zijn iets lichter dan de vacht op bij rug, waardoor je snel kan zien of ik met mijn porten ergens in ben gaan staan.
En dit hieronder is mijn karakter,
In het begin ben ik vooral wat stil, omdat ik je niet ken. Alles is nieuw. Alles moet eerst grondig verkend worden, tot in alle hoekjes. Er zal geen hoek zijn die ik niet vanbuiten ken. Uiteindelijk zal wel wat meer open worden, het typische kitten gedrag komt dan ook. Je zult zeker wel wat last van me hebben, zoals je met elke kitten zou hebben. Maar ik word al snel ouder. Ik ken elk truc'je om onze huismensen te imponeren. Misschien doe ik daar wel wat te veel m'n best voor, maar het blijkt toch altijd te werken. Jaloezie komt ook boven als ik merk dat Bo, nog steeds meer gehecht is aan mijn huisgenoot. Er is een duidelijke reden dat ik zo m'n best doe om hun aandacht te krijgen.
Ik wil hier graag komen wonen omdat Ik al heel lang ergens wil wonen. Al een tijdje dacht ik na om eens in een huisje ondergebracht te worden, maar alleen is maar alleen hé. Dit is mijn kans om me eens helemaal onder te dompelen in kittypet wereld. Niemand die me kan tegen houden. Ik heb ook altijd inspiratie te veel, dus kan ik me hier eens mee uitleven.
Oh en dit is ook nog zeer belangrijk om te vertellen!
Ik kom uit een asiel, de reden dat ik in het begin moet wennen aan de nieuwe omgeving.
En ik beloof dat ik heel actief blijf in het huis!"

Foto's/looks:


Laatst aangepast door Moonwhite op di 2 dec 2014 - 16:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
House mate {Search} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 15:16

Ik doe toch niet mee, heb namelijk al teveel kits C;


Laatst aangepast door Zira op do 4 dec 2014 - 17:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jay
Member
House mate {Search} WlJsk0S
The one who misses this guy <3
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 16:13

Ik vind het alvast heel leuk dat er mensen zijn die er intresse in hebben C:

Weet nu al dat kiezen lastig gaat worden #problems
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestfire
Member
House mate {Search} DPKsfdL
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 22:48

Mijne is wel zo ongeveer af. ^^
Misschien maak ik hem nog wat mooier later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestfire
Member
House mate {Search} DPKsfdL
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 15:28

Dp sorry
Gaat dit nog door?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
House mate {Search} Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 10:56

Jup, was alleen deze week iets inactiever ^^"

Aanmeldingen zijn nu gesloten! Ik zal later de uitslag bekend maken ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestfire
Member
House mate {Search} DPKsfdL
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 14:27

Oke :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowpetal
Member
House mate {Search} LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 18:10

Het duurde even, maar dan heb ik toch iemand gekozen!
Ze waren allemaal leuk, wees dus niet betreurd als ik je niet heb gekozen (;

Ik heb gekozen voor Waz met Nymeria!
Dit omdat Ik het leuk vind omdat ze beide Maine Coons zijn en ze dan ook buurgenoten hebben die in de RPG zitten (:

Nogmaals, ze waren allemaal leuk!

xox Bo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: House mate {Search}   House mate {Search} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
House mate {Search}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: