|
|
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:02 | |
| - Marijn schreef:
- ok ik doe kop of munt...
...ik maak 'm aan
wat is een leuke warrior naam? I dunno, in welke clan stop je hem? |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:02 | |
| - Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
...ik maak 'm aan
wat is een leuke warrior naam? I dunno, in welke clan stop je hem? weet ik ook nog niet :') Welke zal ik? |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:03 | |
| - Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
...ik maak 'm aan
wat is een leuke warrior naam? I dunno, in welke clan stop je hem? weet ik ook nog niet :') Hmm, als 'ie naar TC gaat kunnen hij en Battle broers worden, that would be awsome. Of hij gaat naar een andere en ze worden aarstvijanden, ook awewsome xD |
|
| |
You know me ~ 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:04 | |
| |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:05 | |
| - Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
...ik maak 'm aan
wat is een leuke warrior naam? I dunno, in welke clan stop je hem? weet ik ook nog niet :') Hmm, als 'ie naar TC gaat kunnen hij en Battle broers worden, that would be awsome. Of hij gaat naar een andere en ze worden aarstvijanden, ook awewsome xD Dan doe ik TC ^^ maar ik ga een kitten poes aanmaken ;p dus heel jonge famillie maybe? hmm |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:06 | |
| - Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
...ik maak 'm aan
wat is een leuke warrior naam? I dunno, in welke clan stop je hem? weet ik ook nog niet :') Hmm, als 'ie naar TC gaat kunnen hij en Battle broers worden, that would be awsome. Of hij gaat naar een andere en ze worden aarstvijanden, ook awewsome xD Dan doe ik TC ^^ maar ik ga een kitten poes aanmaken ;p dus heel jonge famillie maybe? hmm Ja, that's also awesome Battle heeft family <3 |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:07 | |
| - Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
...ik maak 'm aan
wat is een leuke warrior naam? I dunno, in welke clan stop je hem? weet ik ook nog niet :') Hmm, als 'ie naar TC gaat kunnen hij en Battle broers worden, that would be awsome. Of hij gaat naar een andere en ze worden aarstvijanden, ook awewsome xD Dan doe ik TC ^^ maar ik ga een kitten poes aanmaken ;p dus heel jonge famillie maybe? hmm Ja, that's also awesome Battle heeft family <3 Yay! Wat voor uiterlijk heeft battle ongeveer? Dan doe ik misschien iets dat er op lijkt. En ze is nog steeds naamloos, dus ideas are welcome ~ |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:09 | |
| - Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
...ik maak 'm aan
wat is een leuke warrior naam? I dunno, in welke clan stop je hem? weet ik ook nog niet :') Hmm, als 'ie naar TC gaat kunnen hij en Battle broers worden, that would be awsome. Of hij gaat naar een andere en ze worden aarstvijanden, ook awewsome xD Dan doe ik TC ^^ maar ik ga een kitten poes aanmaken ;p dus heel jonge famillie maybe? hmm Ja, that's also awesome Battle heeft family <3 Yay! Wat voor uiterlijk heeft battle ongeveer? Dan doe ik misschien iets dat er op lijkt. En ze is nog steeds naamloos, dus ideas are welcome ~ Als haar karakter vecht-achtig is misschien ook iets met war of fight. http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2011/229/6/3/angry_cat_by_z0bla-d46uyi3.jpg <- dit is zijn foto ^^ |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:10 | |
| - Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
...ik maak 'm aan
wat is een leuke warrior naam? I dunno, in welke clan stop je hem? weet ik ook nog niet :') Hmm, als 'ie naar TC gaat kunnen hij en Battle broers worden, that would be awsome. Of hij gaat naar een andere en ze worden aarstvijanden, ook awewsome xD Dan doe ik TC ^^ maar ik ga een kitten poes aanmaken ;p dus heel jonge famillie maybe? hmm Ja, that's also awesome Battle heeft family <3 Yay! Wat voor uiterlijk heeft battle ongeveer? Dan doe ik misschien iets dat er op lijkt. En ze is nog steeds naamloos, dus ideas are welcome ~ Als haar karakter vecht-achtig is misschien ook iets met war of fight. http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2011/229/6/3/angry_cat_by_z0bla-d46uyi3.jpg <- dit is zijn foto ^^ Ze word idd een vecht-achtige poes >:3 en ze vind zichzelf heel wat xD Epic ;D |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:11 | |
| - Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
...ik maak 'm aan
wat is een leuke warrior naam? I dunno, in welke clan stop je hem? weet ik ook nog niet :') Hmm, als 'ie naar TC gaat kunnen hij en Battle broers worden, that would be awsome. Of hij gaat naar een andere en ze worden aarstvijanden, ook awewsome xD Dan doe ik TC ^^ maar ik ga een kitten poes aanmaken ;p dus heel jonge famillie maybe? hmm Ja, that's also awesome Battle heeft family <3 Yay! Wat voor uiterlijk heeft battle ongeveer? Dan doe ik misschien iets dat er op lijkt. En ze is nog steeds naamloos, dus ideas are welcome ~ Als haar karakter vecht-achtig is misschien ook iets met war of fight. http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2011/229/6/3/angry_cat_by_z0bla-d46uyi3.jpg <- dit is zijn foto ^^ Ze word idd een vecht-achtige poes >:3 en ze vind zichzelf heel wat xD Epic ;D Vecht-achtig is een mooi woord Ik heb zin in hun 'we will fight and take over the world' topics xD |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:11 | |
| Weet iemand of Mods ook namen kunnen veranderen? Of kunnen alleen Admins dat? DauntROSE <333 *springt happy door de lucht*
@Marijn; Thornkit Battlekit xD Riverkit Nightkit Howlkit Thunderkit Songkit Flamekit Clawkit Dogkit Treekit Twokit Strangekit Blackkit Whitekit Tigerkit ... (: |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:13 | |
| Alleen admins (: @hierboven |
|
| |
You know me ~ 239 Actief
| |
| Alleen admins kunnen dat. Dus gwn pbs sturen naar de admins. |
|
| |
190 Actief
| |
| - Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
...ik maak 'm aan
wat is een leuke warrior naam? I dunno, in welke clan stop je hem? weet ik ook nog niet :') Hmm, als 'ie naar TC gaat kunnen hij en Battle broers worden, that would be awsome. Of hij gaat naar een andere en ze worden aarstvijanden, ook awewsome xD Dan doe ik TC ^^ maar ik ga een kitten poes aanmaken ;p dus heel jonge famillie maybe? hmm Ja, that's also awesome Battle heeft family <3 Yay! Wat voor uiterlijk heeft battle ongeveer? Dan doe ik misschien iets dat er op lijkt. En ze is nog steeds naamloos, dus ideas are welcome ~ Als haar karakter vecht-achtig is misschien ook iets met war of fight. http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2011/229/6/3/angry_cat_by_z0bla-d46uyi3.jpg <- dit is zijn foto ^^ Ze word idd een vecht-achtige poes >:3 en ze vind zichzelf heel wat xD Epic ;D Vecht-achtig is een mooi woord Ik heb zin in hun 'we will fight and take over the world' topics xD Ja idd, ik ook! Ze gaat zichzelf de leider van de kittens noemen en ze wil alles overnemen >:3 *Evilness* En vecht-achtig komt in m'n ontzichtbare woordenboek |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Omg ;^; Mijn kleine brompot word groot <'3 |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:14 | |
| En gewoon ouderwets geduld hebben want de tijd voor de kerstvakantie is de drukte periode voor mensen op een opleiding. (; |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:15 | |
| Ze gaat Nightkit heten >;3 maar ze noemt zichzelf Nightstar leider van dah kittens xD |
|
| |
You know me ~ 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:15 | |
| Jow! Kiki, kan je reageren op train topic Raven x Rough? :3 |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:16 | |
| - Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
- Battlesong schreef:
- Marijn schreef:
...ik maak 'm aan
wat is een leuke warrior naam? I dunno, in welke clan stop je hem? weet ik ook nog niet :') Hmm, als 'ie naar TC gaat kunnen hij en Battle broers worden, that would be awsome. Of hij gaat naar een andere en ze worden aarstvijanden, ook awewsome xD Dan doe ik TC ^^ maar ik ga een kitten poes aanmaken ;p dus heel jonge famillie maybe? hmm Ja, that's also awesome Battle heeft family <3 Yay! Wat voor uiterlijk heeft battle ongeveer? Dan doe ik misschien iets dat er op lijkt. En ze is nog steeds naamloos, dus ideas are welcome ~ Als haar karakter vecht-achtig is misschien ook iets met war of fight. http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2011/229/6/3/angry_cat_by_z0bla-d46uyi3.jpg <- dit is zijn foto ^^ Ze word idd een vecht-achtige poes >:3 en ze vind zichzelf heel wat xD Epic ;D Vecht-achtig is een mooi woord Ik heb zin in hun 'we will fight and take over the world' topics xD Ja idd, ik ook! Ze gaat zichzelf de leider van de kittens noemen en ze wil alles overnemen >:3 *Evilness* En vecht-achtig komt in m'n ontzichtbare woordenboek Dan zal Battle de warriors leiden >:3 Ik zal het ook in mijn fantastische boek schrijven, zodra ik het heb teruggevonden in de rotzooi die ik brein noem xD |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 dec 2014 - 20:16 | |
| @Bo; jaaa, de feels ;D
-
Hmm, ik wil nog steeds die Rogue aanmaken, maar ugh ;-; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |