We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 19:58
Beterschap James *hug* Hopelijk ben je vrijdag weer helemaal op en top ;3
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 19:58
yow, wow ik haat exames x'c geen tijd om gvd even mn Cyber bij te posten.. Nog zoveel te doen en zo weinig tijd!!! -- how isieee guys? *kijkt geniepig om zichheen* I'm back :p (al weetk niet voor hoelang)
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 20:22
You have to see. Haast iedereen gaat zitten studeren en ik zal weer es zo zitten no-liven hier op WC. En dat gewoon omdat onze titularis 3 maanden en een week afwezig is geweest ;p december wordt zo gemakkelijk. Maar juni daarentegen :/
Moonwhite
Member
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 20:25
Moon heeft een nieuwe ava and os ^^
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 20:26
ken ik :/ nu (december) en ook de exames normaal worden dan makkenlijk, weinig leerstof namenlijk. Maar die leerstof moet je er tegen juni enzo wel allemaal bijnemen en dat is dan zo'n grote brok leerstof dat je in je kop moet proppen
voor mensen die moeten studeren: x'd mijn zus is er zo zot van:
Spoiler:
EDIT by Icyrose: In een spoiler geplaatst vanwege uitrekken pagina
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 20:30
Laura, nou het is voor het eerst eig voor ons dat we er geen meer hebben met Pasen. Ze zeggen dat het komt omdat we nu in de 3e graad zitten dat we er dan geen meer hebben. Ah nou ja, gewoon m'n best doen zodat ik niet blijf zitten en volgend jaar in het 6e dierenzorg kan gaan volgen. Zit hier echt niet op me plaats in bloemsierkunst :/