We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 2:21
Hahaha man in 2015 word ik 18.. Jij 14, hoe oud moet ik me dan wel niet voelen hahaha
Winterwolf
Member
202 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 2:25
Hahah Oeh Nice 18 dan mag je eindelijk alles doen wat je wilt XD (nou ja, meer in iedergeval) Ik wil dat me broer z'n rijbewijs haalt though, dan laat ik hem mij overal heen rijden XD Want ik ben te lui om te fietsen ;p
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 2:27
Hahaha ja ik ben ook blij als ik 18 ben en mn rijbewijs heb. Eiiindelijk van die fiets af, en van die ellendige scooters
Winterwolf
Member
202 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 2:30
Als ik fiets moet ik altijd ff op gang komen. Dan fiets ik 5 seconden lekker komt er een auto aan & moet ik stoppen. En dan weer op gang komen. 5sec lekker fietsen. Weer stoppen voor een auto. En dat like 100x Op het laatst heb je geen zin meer :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 2:31
Hahaha oh maar als ik fiets dan kijk ik nooit uit.. Zovaak al bijna ongelukken gehad xD
Winterwolf
Member
202 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 2:34
Hahah same here, iedere keer als ik fiets word ik bijna aangereden xD Ik fiets nog al traag *geen conditie* een keer fietste ik zo traag dat mijn broer, die achter me fietste, omviel XD Maar ik fietste een heuvel op en dat is echt irritant. Er af is wel weer leuk xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 2:35
Hahaha als ik gewoon fiets ga ik ook altijd sloom. Maar ik heb ook een racefiets das echt chill. Dan ga k altijd hard ghehe
Winterwolf
Member
202 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 2:37
Ik heb een rode fiets met allemaal extra dingen, was ooit van me broer maar hij gebruikt die van me moeder nu. Ja maar je moet wel uitkijken als je hard fietst hé. Ik fietste een keer een smalle brug af op volle snelheid. Bijna de sloot in XD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 2:40
Hahaha ik een of andere afgekeurde die ik ooit is gekocht heb op marktplaats. De racefiets is wel nieuw though.
Hahaha racefiets fiets veel chiller.. Ik vloog wel een keer over de motorkap van een auto heen..
Winterwolf
Member
202 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 2:43
Omg Cool xD deed dat niet fking veel zeer though?
Ik flikker ook steeds van me fiets hoor xD Toen ik voor het eerst fietste ging ik recht op een bankje af en ik kon niet meer stoppen. Toen sprong ik gewoon van me fiets af want dat zou minder pijn doen dan de botsing ;p Ik had ook nog gelijk, ik viel en had geen schaafwonden of zo XD