Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Such a novel life zo 30 nov 2014 - 15:43 | |
| Hallo lieve meiden ^^ (en die 2 (?) jongens die hier zijn )
Ik vond het weer eens tijd worden om een beetje te gaan rpg'en, dus ik ben op zoek naar mensen die zin hebben in wat topics Ik heb natuurlijk nog steeds Nimblepaw, de naïeve, lieve apprentice van de Thunderclan. MAAR, heftig, ik heb ook een nieuw account aangemaakt! .Blackkit, die nog geaccepteerd moet worden in de Shadowclan. Voor allebei zoek ik leuke topics, maar voor Blackkit zoek ik ook nog wat leuke familie. Het is leuk om een mams te hebben, en een paps, gewoon om Blackkit een basis te laten hebben binnen de clan. Als je wil, kunnen we zelfs een geboortetopic voor Black doen
Voor allebei zoek ik dus gewoon leuke topics, nieuwe vrienden, etc. etc.
No limits -xxx
|
|
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Such a novel life zo 30 nov 2014 - 15:45 | |
| Ik wil wel een topic met Windkit x Blackkit :'p Wind word bijna appje, maar ze is een overenthousiaste altijd vrolijke poes dus ze maakt snel vrienden x3 En anders wil ik ook altijd nog wel es een topicje white x nimble ^^
white is ondertussen net iets minder wreed enzo geworden :') |
|
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Such a novel life zo 30 nov 2014 - 15:47 | |
| - Dovepath schreef:
- Ik wil wel een topic met Windkit x Blackkit :'p
Wind word bijna appje, maar ze is een overenthousiaste altijd vrolijke poes dus ze maakt snel vrienden x3 Sounds good to me! Ik moet nog even wachten tot ik geaccepteerd ben, maar dat gebeurt vast snel - Dovepath schreef:
- En anders wil ik ook altijd nog wel es een topicje white x nimble ^^
white is ondertussen net iets minder wreed enzo geworden :') Dat is best prettig om te weten xD Haha, laten we eerst met Black doen, en dan zien we daarna of WhitexNimble nog lukt ^^ |
|
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Such a novel life zo 30 nov 2014 - 15:51 | |
| |
|
You know me ~ 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Such a novel life zo 30 nov 2014 - 17:10 | |
| Ik heb Tigerkit voor voor Blackkit (: Heb toevallig ook al een open topic met hem in het kamp. |
|
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Such a novel life zo 7 dec 2014 - 12:51 | |
| Aangezien ik de komende 2 weken opgesloten ga zitten in m'n kamer door finals, zoek ik nog wat afleiding ^^ Ik zoek nog steeds lekker veel topics voor Blackkit, die intussen uit de nursery kan - no limits! |
|
1 Lore] now me San 68 Actief
| CAT'S PROFILEAge: |l You should'nt ask a lady that! l|Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Such a novel life zo 7 dec 2014 - 18:08 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: Such a novel life | |
| |
|