|
|
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 23:49 | |
| Het is echt veel te koud weer.. Ik wil een winterslaap! |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 23:52 | |
| Haha well ik wil stom genoeg in coma ;-; of gewoon es heel lang slapen en het gevoel hebben als je wakker wordt, helemaal uitgerust te zijn en niets meer van pijn en klachten hebben. |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:04 | |
| Haha daar ben ik het helemaal mee eens! |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:07 | |
| Thrush in een nieuw jasje (: |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:09 | |
| Cool nath c: Aah gewoon es slapen, en dan wakker worden zonder rugpijn, zonder nekpijn, hoofdpijn, en beseffen dat je jaren hebt geslapen xD @Egen dat zou zo goed zijn. |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:13 | |
| |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:16 | |
| Hahaha nouja jaren is dan weer wat overdreven, As. Maar een paar maanden en probleemloos wakker worden. |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:20 | |
| Heey mensen Srry egen ik viel gister weer in slaap xD Ik had zoiets van 'fxck it i need sleep' |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:21 | |
| egen, mwah ik zou er niets op tegen hebben. Ik heb niets meer om naar uit te kijken. (heb dit deze week ontdekt, aangezien ik niets van cadeautjes wilde voor m'n verjaardag. De enige twee dingen die ik wilde zou niemand me ooit voor me verjaardag geven omdat het te duur is.) en tja een job. het zal nog jaren duren voor ik in het buitenland zou kunnen gaan werken ^^
uh insomnia heey marijn c: Dat merkte ik toen ik vanochtend jullie berichten terug las ;p |
|
| |
Marijn 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Play with me and maybe I'll tell. Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:25 | |
| Assie als de cadeaus te duur zijn waarom vraag je dan geen geld? Dan Kun je sparen. En ik wilde nog een bericht neerzetten van ik ga slapen, maar de wifi laggte en het duurde te lang, me ogen vielen dicht ens ik dacht van Mousedung it xD |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:29 | |
| Hahaha Marijn ik vroeg me net af of je nog wel wakker geworden was, hetzelfde hier hoor. Ik viel ook in slaap.
En Assie, soms lijkt het gewoon heel stom, maar je komt er wel doorheen! Wat wil je gaan doen voor werk? En welk land heeft je voorkeur?(a) |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:34 | |
| Hai mensen. Ik heb een supernice shirt gekocht en de letters geven light ih donker <3 xD |
|
| |
Marijn 226 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:36 | |
| haha ja ik was wakker rond 1 uur, maar toen kwam me nichtje, rond 6 uur ging ze weg en toen wilde ik opzich wel op WC maar was iphone kwijt. dus ik ging tv kijken tot nu xd |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:37 | |
| Marijn, I wanted to do that, mn pa zond me een sms: wat wil je graag voor je verjaardag en de dag voor me verjaardag stuurde ik: 'maakt me niet uit, geld is wel goed voor me' 'ja keb net u cadeau gaan kopen hoor' en nja. Gister avond kwam hij nog opzettelijk langs om te zeggen dat ie onze tickets voor graspop betaald xD dus ja. ben wel blij tho dat ie dat wil doen. Egen, tuurlijk kom ik er doorheen *sigh* moet alleen nog de winter doorstaan zonder dat ik breek. En ja, het is ofwel door me gezondheid dat dat zal gebeuren, of gewoon omdat ik krankzinnig word, again :/ (ben al es m'n schooljaar verloren daardoor, en it's gonna happen again) Ezz; das cool -ging vandaag die tshirt voor laura maken ;x oeps vergeten- - This, als ik nu es een vers als deze kon vinden in m'n bijbel, zou ik zeker niet twijfelen om deze tekst te laten tatoeëren:
Surely he took up our pain and bore our suffering, yet we considered him punished by God, stricken by him, and afflicted. 5 But he was pierced for our transgressions, he was crushed for our iniquities; the punishment that brought us peace was on him, and by his wounds we are healed.
|
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:45 | |
| Damn Assie, I feel you.. Ik zou graag iets voor je doen.. En die tekst is wel mooi, maar ik geloof niet dus zie er niet zoveel in.. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:49 | |
| Egen; ah don't react so. Zo lijkt het alsof ik aandacht zoek, terwijl ik dit echt niet wil.
nou voor een keertje ben ik blij om die moodswitch, maar voel me er nu wel lekker dizzy door -.- Ben afsluiten, want m'n ouders liggen beneden te slapen ;3 |
|
| |
Marijn 226 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:50 | |
| Ik geloof wel in God, maar een die niet streng is, dus ik ga niet naar de hell of zo als ik per ongeluk met gvd scheld ;p en als de hel wel bestaat heb ik pech
Maar hey iedereen zo z'n geloof toch? ^^ |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:54 | |
| Jaa inderdaad, ik bedoelde er verder ook niets mee hoor. Marijn. Ik heb niets tegen welk geloof dan ook. (:
|
|
| |
Marijn 226 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 0:57 | |
| ik ook niet xd Ik zie wel wat er gebeurd als k dood ga ;p
Hmm er brand licht in de woonkamer Of m'n broer is nog wakker.. |
|
| |
Egen 555 Actief
| |