Algemene Onzin Topic - Pagina 29

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende
Rainspots
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Rainspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 21:27

Is goed @ Chi :'D
Zou jij 'm willen maken? (A) Ik ben met een post voor PJ bezig xD

@Nath; Same as above xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 21:28

@Nath,ik heb je een pb gestuurd op Roughpaw Wink
Northerndancer
Member
The Northern Dancer
81
Actief

CAT'S PROFILE
Northerndancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 21:33

BOOOM NORTHERN LEEFT NOG
heb eigenlijk de neiging een topic aan te maken xD
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 21:34

Am back and back gone ;3
Moet echt iets om handen hebben voor ik mensen kwaad ga maken *sigh*
*Gaat verder tekenen aan ben drowned*
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 21:36

*Staart naar Quinty en wijst naar topic Creamy x Honey* Don't you forget I'm watching you *wrijft in handen*
Rainspots
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
Rainspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 21:40

Creamypaw schreef:
*Staart naar Quinty en wijst naar topic Creamy x Honey* Don't you forget I'm watching you *wrijft in handen*

Hahaha, I've not forgotten that topic, you know x'D Alleen mijn inspiratie voor Honey staat laag atm T^T
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 21:41

iemand nog een topic?
Brightspots
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 21:41

My dear Brighty <3
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 21:42

*kijkt sip* Muh =P . Haha, nou vooruit dan, je hebt toestemming om het topic nog even te laten liggen. *staart*
Rainspots
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
Rainspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 21:47

Creamypaw schreef:
*kijkt sip* Muh =P . Haha, nou vooruit dan, je hebt toestemming om het topic nog even te laten liggen. *staart*

Ik wil het ook nu wel doen, maar dan krijg je een zielig kort postje xD
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 21:50

dat moment waarop je alles klaar hebt maar nog geen namen hebt :')
Brightspots
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 21:51

Het topic staat in het kamp
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 21:58

Is er ergens een actieve shadowclanner die een kitten wil? Very Happy Ik wil een nieuwe kit maken, en dan een coole paps of mams hebben die hem/haar dingen kan leren. ^^
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 22:00

Rainspots schreef:
Creamypaw schreef:

Ik wil het ook nu wel doen, maar dan krijg je een zielig kort postje xD

Het maakt mij niet uit. Ik kan ook nog prima even wachten. Kijk maar =) .
Rainspots
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
Rainspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 22:01

Nimblepaw schreef:
Is er ergens een actieve shadowclanner die een kitten wil? Very Happy Ik wil een nieuwe kit maken, en dan een coole paps of mams hebben die hem/haar dingen kan leren. ^^

Nightspark & Ashdrizzle? :'D
Of Scarletbriar, maar die wil je niet als moeder hebben xD Russetfur? Maar dan moet ik er wel iets omheen verzinnen xD
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 22:02

Rainspots schreef:
Nimblepaw schreef:

Of Scarletbriar, maar die wil je niet als moeder hebben xD Russetfur? Maar dan moet ik er wel iets omheen verzinnen xD
Per ongeluk kits van Nevermind ofc >D
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 22:03

Rainspots schreef:
Nimblepaw schreef:

Wanna use Rowan? x')
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 22:04

Echokit' schreef:
Rainspots schreef:
Nimblepaw schreef:

... Dus hij verwarde Russet wel voor Aury xD
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 22:05

Lurkingkit schreef:
Echokit' schreef:
Rainspots schreef:
Nimblepaw schreef:

JEP
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 22:06

Echokit' schreef:
Lurkingkit schreef:
Echokit' schreef:
Rainspots schreef:
Nimblepaw schreef:

JEP

Hahahaha xD

Maar klinkt goed Very Happy Ik ga even kijken wie Russetfur is, ben een tijdje weggeweest ghehe (a)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: