|
|
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 21:27 | |
| Is goed @ Chi :'D Zou jij 'm willen maken? (A) Ik ben met een post voor PJ bezig xD
@Nath; Same as above xD |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 21:28 | |
| @Nath,ik heb je een pb gestuurd op Roughpaw |
|
| |
The Northern Dancer 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 21:33 | |
| BOOOM NORTHERN LEEFT NOG heb eigenlijk de neiging een topic aan te maken xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 21:34 | |
| Am back and back gone ;3 Moet echt iets om handen hebben voor ik mensen kwaad ga maken *sigh* *Gaat verder tekenen aan ben drowned* |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 21:36 | |
| *Staart naar Quinty en wijst naar topic Creamy x Honey* Don't you forget I'm watching you *wrijft in handen* |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 21:40 | |
| - Creamypaw schreef:
- *Staart naar Quinty en wijst naar topic Creamy x Honey* Don't you forget I'm watching you *wrijft in handen*
Hahaha, I've not forgotten that topic, you know x'D Alleen mijn inspiratie voor Honey staat laag atm T^T |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 21:41 | |
| |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 21:41 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 21:42 | |
| *kijkt sip* Muh =P . Haha, nou vooruit dan, je hebt toestemming om het topic nog even te laten liggen. *staart* |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 21:47 | |
| - Creamypaw schreef:
- *kijkt sip* Muh =P . Haha, nou vooruit dan, je hebt toestemming om het topic nog even te laten liggen. *staart*
Ik wil het ook nu wel doen, maar dan krijg je een zielig kort postje xD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 21:50 | |
| dat moment waarop je alles klaar hebt maar nog geen namen hebt :') |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 21:51 | |
| Het topic staat in het kamp |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 21:58 | |
| Is er ergens een actieve shadowclanner die een kitten wil? Ik wil een nieuwe kit maken, en dan een coole paps of mams hebben die hem/haar dingen kan leren. ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 22:00 | |
| - Rainspots schreef:
- Creamypaw schreef:
- *kijkt sip* Muh =P . Haha, nou vooruit dan, je hebt toestemming om het topic nog even te laten liggen. *staart*
Ik wil het ook nu wel doen, maar dan krijg je een zielig kort postje xD Het maakt mij niet uit. Ik kan ook nog prima even wachten. Kijk maar =) . |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 22:01 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Is er ergens een actieve shadowclanner die een kitten wil? Ik wil een nieuwe kit maken, en dan een coole paps of mams hebben die hem/haar dingen kan leren. ^^
Nightspark & Ashdrizzle? :'D Of Scarletbriar, maar die wil je niet als moeder hebben xD Russetfur? Maar dan moet ik er wel iets omheen verzinnen xD |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 22:02 | |
| - Rainspots schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Is er ergens een actieve shadowclanner die een kitten wil? Ik wil een nieuwe kit maken, en dan een coole paps of mams hebben die hem/haar dingen kan leren. ^^
Nightspark & Ashdrizzle? :'D
Of Scarletbriar, maar die wil je niet als moeder hebben xD Russetfur? Maar dan moet ik er wel iets omheen verzinnen xD Per ongeluk kits van Nevermind ofc >D |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 22:03 | |
| - Rainspots schreef:
- Nimblepaw schreef:
Of Scarletbriar, maar die wil je niet als moeder hebben xD Russetfur? Maar dan moet ik er wel iets omheen verzinnen xD Wanna use Rowan? x') |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 22:04 | |
| - Echokit' schreef:
- Rainspots schreef:
- Nimblepaw schreef:
Of Scarletbriar, maar die wil je niet als moeder hebben xD Russetfur? Maar dan moet ik er wel iets omheen verzinnen xD Per ongeluk kits van Nevermind ofc >D ... Dus hij verwarde Russet wel voor Aury xD |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 22:05 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Echokit' schreef:
- Rainspots schreef:
- Nimblepaw schreef:
Of Scarletbriar, maar die wil je niet als moeder hebben xD Russetfur? Maar dan moet ik er wel iets omheen verzinnen xD Per ongeluk kits van Nevermind ofc >D ... Dus hij verwarde Russet wel voor Aury xD JEP |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 nov 2014 - 22:06 | |
| - Echokit' schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Echokit' schreef:
- Rainspots schreef:
- Nimblepaw schreef:
Of Scarletbriar, maar die wil je niet als moeder hebben xD Russetfur? Maar dan moet ik er wel iets omheen verzinnen xD Per ongeluk kits van Nevermind ofc >D ... Dus hij verwarde Russet wel voor Aury xD JEP Hahahaha xD Maar klinkt goed Ik ga even kijken wie Russetfur is, ben een tijdje weggeweest ghehe (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|