|
|
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 22:39 | |
| ja we waren de buurt super in Bloemendaal en op mn vorige werk kregen we friet van klanten enzo xD nu weer opzoek naar werk drankje van de zaak was 2011 trouwens hoor. ontslagen omdat ik 18 werd en verbazend binnen 2 weken weer aangenomen |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 22:39 | |
| Daarom is de jumbo cooler :3 I mean, hallo jumbo zeggen is veels te gaaf x'D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 22:40 | |
| - Pepper schreef:
- Met mij gaat het prima, ik wordt alleen helemaal nuts van m'n zus en haar vriend >/
Altijd nog beter dan bij jou though, probeer anders je slaap te krijgen :') Don't want you getting sick Wat...? Wat zijn jullie aan het doen? :'D IK word niet gek dat weet je :'D Naja ik dit weekend vroeg in mn bed kruipen normaal, maar mn slaap gaat er echt aan over 2 weken xD |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 22:43 | |
| Hahaha klopt, als je ouder word willen ze je eruit gooien. Mij willen ze alleen wel graag houden, maar ben er nu wel helemaal klaar mee. |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 22:45 | |
| nou babies ik ga slapen morgen weer vrijwilligerswerkjes in t asiel láteeerrr
* kruipt bed in* *pakt alle 5 de dekens* *kraakt rug* *sluit ogen en slaapt*
was t maar zo makkelijk wss kom ik om 1 uur nog ronddolen xd
ja eren? (zo iets toch) dat dacht ik ook maar management was strenger geworden. ze kicken niet zo snel balie medewerkers dr vanaf xd maar was te oud. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 22:47 | |
| Ik ga maar eens in bed liggen
Goodnight peepsss |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 22:47 | |
| Damn ben een dagje niet op fb geweest. Onmiddellijk 20 verjaardagswensen. M'n gsm stond vandaag niet stil (ben altijd benieuwd als 'k een smsje van iemand krijg, maar elke keer weer 'dankje, mercikes, etc' terug sturen is pretty boring) Damn man, zo mag het wel dagelijks zijn hoor.
Okey nu even iedereen bedanken en in het engels aanspreken ;3 *heeft engelse/cypriotysche, spaanse, roemeense, portugese, (amerikaans-nederlandse) en duitse vrienden ^^* |
|
| |
134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 22:56 | |
| - Nevermind schreef:
- Pepper schreef:
- Met mij gaat het prima, ik wordt alleen helemaal nuts van m'n zus en haar vriend >/
Altijd nog beter dan bij jou though, probeer anders je slaap te krijgen :') Don't want you getting sick Wat...? Wat zijn jullie aan het doen? :'D IK word niet gek dat weet je :'D Naja ik dit weekend vroeg in mn bed kruipen normaal, maar mn slaap gaat er echt aan over 2 weken xD Aan het twisten over of Wham! wel een goede band is of niet, ik zeg van wel, episch zelfs <33 I know, that's why I love ya >3 Daarom nu snel een mini-winterslaap houden, zodat je er over twee weken vol tegenaan kan (: |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 22:57 | |
| - Pepper schreef:
- Nevermind schreef:
- Pepper schreef:
Altijd nog beter dan bij jou though, probeer anders je slaap te krijgen :') Don't want you getting sick Wat...? Wat zijn jullie aan het doen? :'D IK word niet gek dat weet je :'D Naja ik dit weekend vroeg in mn bed kruipen normaal, maar mn slaap gaat er echt aan over 2 weken xD Aan het twisten over of Wham! wel een goede band is of niet, ik zeg van wel, episch zelfs <33 I know, that's why I love ya >3 Daarom nu snel een mini-winterslaap houden, zodat je er over twee weken vol tegenaan kan (: Oh god, ja graag <"3 |
|
| |
134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 22:58 | |
| - Nevermind schreef:
- Pepper schreef:
- Nevermind schreef:
- Pepper schreef:
Altijd nog beter dan bij jou though, probeer anders je slaap te krijgen :') Don't want you getting sick Wat...? Wat zijn jullie aan het doen? :'D IK word niet gek dat weet je :'D Naja ik dit weekend vroeg in mn bed kruipen normaal, maar mn slaap gaat er echt aan over 2 weken xD Aan het twisten over of Wham! wel een goede band is of niet, ik zeg van wel, episch zelfs <33 I know, that's why I love ya >3 Daarom nu snel een mini-winterslaap houden, zodat je er over twee weken vol tegenaan kan (: Oh god, ja graag <"3 I won't stop ya ;D Doe maar, want dan kan je nog langer dan vandaag mijn buddy zijn <'3 |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 22:58 | |
| Ik moet morgen oefenen voor dansen EN zingen... Daar gaat mijn weekend :c |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 23:00 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 23:00 | |
| Uh strange. Ik ben echt blij door bepaalde dingen vanaav, maar anderzijds ben ik echt woedend dat ik weer die stomme stemmingswisselingen heb. Wat moet 'k toch met mezelf aan .-.
gabs;; *cyberhug* |
|
| |
134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 23:02 | |
| - Snowcrystal schreef:
- I really need a hug...
Too cute <3 *hug* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 23:03 | |
| - Pepper schreef:
- Nevermind schreef:
- Pepper schreef:
- Nevermind schreef:
- Pepper schreef:
Altijd nog beter dan bij jou though, probeer anders je slaap te krijgen :') Don't want you getting sick Wat...? Wat zijn jullie aan het doen? :'D IK word niet gek dat weet je :'D Naja ik dit weekend vroeg in mn bed kruipen normaal, maar mn slaap gaat er echt aan over 2 weken xD Aan het twisten over of Wham! wel een goede band is of niet, ik zeg van wel, episch zelfs <33 I know, that's why I love ya >3 Daarom nu snel een mini-winterslaap houden, zodat je er over twee weken vol tegenaan kan (: Oh god, ja graag <"3 I won't stop ya ;D Doe maar, want dan kan je nog langer dan vandaag mijn buddy zijn <'3 <3 *hug twinsel* OMG EMMA HEEFT EEN POKEMON GIF AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 23:05 | |
| @hayden || het is Egen, ghehe. En ik heb mezelf een beetje omhoog gewerkt bij de ah, vandaar. Maar ik ben er zelf klaar mee want die tl's zijn echt niet helemaal goed. Slaaplekker! |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 23:05 | |
| Arigatō <3 At least it helps a bit |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 nov 2014 - 23:06 | |
| Ogot bo, die taart gif :')
mhh ik ga een filmpje op me ipod zetten c: und skillet <33 |
|
| |
| |
| Iedereen verdient taart En jij zeker + vuur, want jij bent Gen c: |
|
| |
134 Actief
| |
| - Nevermind schreef:
- Pepper schreef:
- Nevermind schreef:
- Pepper schreef:
- Nevermind schreef:
- Pepper schreef:
Altijd nog beter dan bij jou though, probeer anders je slaap te krijgen :') Don't want you getting sick Wat...? Wat zijn jullie aan het doen? :'D IK word niet gek dat weet je :'D Naja ik dit weekend vroeg in mn bed kruipen normaal, maar mn slaap gaat er echt aan over 2 weken xD Aan het twisten over of Wham! wel een goede band is of niet, ik zeg van wel, episch zelfs <33 I know, that's why I love ya >3 Daarom nu snel een mini-winterslaap houden, zodat je er over twee weken vol tegenaan kan (: Oh god, ja graag <"3 I won't stop ya ;D Doe maar, want dan kan je nog langer dan vandaag mijn buddy zijn <'3 <3
*hug twinsel*
OMG EMMA HEEFT EEN POKEMON GIF AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Hell yeah >3 Gelukkig maar Gabs <3 Gotta go peepz, see you all later ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|