We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 nov 2014 - 15:47
was uit mn stage broek gescheurd toen k in de auto stapte (was al kapot tho) dus heb de pijpen opgehangen als tunnels in de rattenkooi en de dames vlogen dr op af en gingen er in echt te aandoenlijk
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 nov 2014 - 15:56
kan je ook doen met een oude bh mits je een grote cup heb xD of t moet een klein ratje zijn. mijn ratties passen wel in een A of een B cup maar die van school hebben een F cup nodig 0.0
maar indd muts is een goed plan heb ook ergens vast nog wel een oude.
Jeff
Member
Ez 916 Afwezig
CAT'S PROFILE Age: 17 moons of bad luck Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 nov 2014 - 16:57
Ik teken een roos op mujn vriendin d'r hand, vindt iedereen dat ik een tattoo-artiest moet worden •3• Graag, tbh xDD