|
|
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:05 | |
| - Coldkit' schreef:
- Littlestream schreef:
- @Emma, vergeet niet te posten met Tall he. :')
Wait waar?! -laat- ik ben officieel blind xD Nm, ik had eerst nog niet gezien dat je gepost had. xD Anyways, ik heb toch opnieuw gereageerd op dat topic. Tall is echt zielig :') |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:07 | |
| Huh? Determind is de kit van Cinderfell maar Deter is 15 Moons en Cinder 20? Wat klopt er niet xD |
|
| |
Emma 227 Actief "Why break your own toys when you can break someone else's?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:07 | |
| - Littlestream schreef:
- Coldkit' schreef:
- Littlestream schreef:
Wait waar?! -laat- ik ben officieel blind xD Nm, ik had eerst nog niet gezien dat je gepost had. xD Anyways, ik heb toch opnieuw gereageerd op dat topic. Tall is echt zielig :') THANK YOU! He is indeed ;x; *heeft er niets mee te maken dat ze zelf ook als de dood is voor spinnen* It's his only weakness *kuch* xD Ik reageer na de ceremonie ^^ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:10 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:11 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:17 | |
| - Zira schreef:
- Huh? Determind is de kit van Cinderfell maar Deter is 15 Moons en Cinder 20? Wat klopt er niet xD
Cinder is voor eeuwig jong xD yup~ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:20 | |
| - Acepaw schreef:
- Zira schreef:
- Huh? Determind is de kit van Cinderfell maar Deter is 15 Moons en Cinder 20? Wat klopt er niet xD
Cinder is voor eeuwig jong xD yup~ derp xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:21 | |
| - Coldkit' schreef:
- Littlestream schreef:
- Coldkit' schreef:
- Littlestream schreef:
Wait waar?! -laat- ik ben officieel blind xD Nm, ik had eerst nog niet gezien dat je gepost had. xD Anyways, ik heb toch opnieuw gereageerd op dat topic. Tall is echt zielig :') THANK YOU! He is indeed ;x; *heeft er niets mee te maken dat ze zelf ook als de dood is voor spinnen* It's his only weakness *kuch* xD
Ik reageer na de ceremonie ^^ Know the feeling, als ik een spin zie krijs ik heel de buurt bij elkaar. xD Moet je weten dat ik in de zomer bijna iedere avond een huisspin over de muur zag kruipen. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:22 | |
| - Acepaw schreef:
- Zira schreef:
Cinder is voor eeuwig jong xD yup~ Hahahahahaha C; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:23 | |
| Over een half uur auto rijden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:25 | |
- Coldkit' schreef:
- Littlestream schreef:
- Coldkit' schreef:
- Littlestream schreef:
Wait waar?! -laat- ik ben officieel blind xD Nm, ik had eerst nog niet gezien dat je gepost had. xD Anyways, ik heb toch opnieuw gereageerd op dat topic. Tall is echt zielig :') THANK YOU! He is indeed ;x; *heeft er niets mee te maken dat ze zelf ook als de dood is voor spinnen* It's his only weakness *kuch* xD
Ik reageer na de ceremonie ^^ Know the feeling, als ik een spin zie krijs ik heel de buurt bij elkaar. xD Moet je weten dat ik in de zomer bijna iedere avond een huisspin over de muur zag kruipen. :') Holy crap dat zou mijn hart gewn niet overleven xD Vaak in de zomer gaan wij naar een huisje in de bossen, en dan wil ik op een ochtend aardig zijn en de gordijnen open doen.. Zit daar serieus een spin zo groot als je hand!! Ik flipte hem (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:26 | |
| - Coldkit' schreef:
- Littlestream schreef:
- Coldkit' schreef:
- Littlestream schreef:
- Coldkit' schreef:
- Littlestream schreef:
Ik reageer na de ceremonie ^^ Know the feeling, als ik een spin zie krijs ik heel de buurt bij elkaar. xD Moet je weten dat ik in de zomer bijna iedere avond een huisspin over de muur zag kruipen. :') Holy crap dat zou mijn hart gewn niet overleven xD Vaak in de zomer gaan wij naar een huisje in de bossen, en dan wil ik op een ochtend aardig zijn en de gordijnen open doen.. Zit daar serieus een spin zo groot als je hand!! Ik flipte hem (A) Haha, dat heeft m'n broer ook al eens meegemaakt. xD Oh oh! Of als je bij de buren bent en de man van die vrouw plots zegt dat er een enorme spin rondloopt omdat 'ie weet dat we er beiden bang voor zijn. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:27 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:29 | |
- Coldkit' schreef:
- Littlestream schreef:
- Coldkit' schreef:
- Littlestream schreef:
- Coldkit' schreef:
- Littlestream schreef:
Ik reageer na de ceremonie ^^ Know the feeling, als ik een spin zie krijs ik heel de buurt bij elkaar. xD Moet je weten dat ik in de zomer bijna iedere avond een huisspin over de muur zag kruipen. :') Holy crap dat zou mijn hart gewn niet overleven xD Vaak in de zomer gaan wij naar een huisje in de bossen, en dan wil ik op een ochtend aardig zijn en de gordijnen open doen.. Zit daar serieus een spin zo groot als je hand!! Ik flipte hem (A) Haha, dat heeft m'n broer ook al eens meegemaakt. xD Oh oh! Of als je bij de buren bent en de man van die vrouw plots zegt dat er een enorme spin rondloopt omdat 'ie weet dat we er beiden bang voor zijn. :') Dat is zo evil!! Echt, dat doen mijn zussen ook steeds "kijk Emma! Dit vind je vast leuk *evil laughter*" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:30 | |
| |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:32 | |
| Bijgepost. Ez moet reageren me het topic van hiddy en stony *gilt door AOT:* EZZ BEN JE HIER |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:33 | |
| Waarom haatr mijn skype me Waarom haat mn ipod me in het algemeen |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:34 | |
| Waarom haten elektrische dingen me altijd |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:35 | |
| Misschien voelen ze zich gebruikt =P . |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 nov 2014 - 17:36 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |