Amy 70 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:28 Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Dyingblack schreef: Dying <'33 Het is veel te lang geleden dat ik met 'm gepost heb, maar nu gaat 'ie dood xD Even in de stemming komen *gaat zielig liedje luisteren* En Cinder to <3 Maar er komen wel kits aan c: In memory of ;-; Jep 2 Dyingkit en Cinderkit :3 jush~ ik kan daar aan een kant niet op wachten en aan de andere kant wel :'D maar Dying, Cinder en Stormy moeten wel een topic eenmaal in StarClan xD Idd,en dan gaat Cinder Stormy duidelijk maken dat ze van Dying moet afblijven xD jah maar eigenlijk had Stormy Dying eerder dan Cinder :'3 catfight Ja maar Cinder en Dying hebben al veel meegemaakt + een gezin <3 xD
Denise 258 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:29 Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Dyingblack schreef: Dying <'33 Het is veel te lang geleden dat ik met 'm gepost heb, maar nu gaat 'ie dood xD Even in de stemming komen *gaat zielig liedje luisteren* En Cinder to <3 Maar er komen wel kits aan c: In memory of ;-; Jep 2 Dyingkit en Cinderkit :3 jush~ ik kan daar aan een kant niet op wachten en aan de andere kant wel :'D maar Dying, Cinder en Stormy moeten wel een topic eenmaal in StarClan xD Idd,en dan gaat Cinder Stormy duidelijk maken dat ze van Dying moet afblijven xD jah maar eigenlijk had Stormy Dying eerder dan Cinder :'3 catfight Ja maar Cinder en Dying hebben al veel meegemaakt + een gezin <3 xD maar toch, zoals ik al zei, CATFIGHT
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 119 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:30 Sparrow<3 de eerste keer dat ik geen moeite hoef te doen om een Rc account actief te houden c:
Amy 70 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:33 Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Dyingblack schreef: Dying <'33 Het is veel te lang geleden dat ik met 'm gepost heb, maar nu gaat 'ie dood xD Even in de stemming komen *gaat zielig liedje luisteren* En Cinder to <3 Maar er komen wel kits aan c: In memory of ;-; Jep 2 Dyingkit en Cinderkit :3 jush~ ik kan daar aan een kant niet op wachten en aan de andere kant wel :'D maar Dying, Cinder en Stormy moeten wel een topic eenmaal in StarClan xD Idd,en dan gaat Cinder Stormy duidelijk maken dat ze van Dying moet afblijven xD jah maar eigenlijk had Stormy Dying eerder dan Cinder :'3 catfight Ja maar Cinder en Dying hebben al veel meegemaakt + een gezin <3 xD maar toch, zoals ik al zei, CATFIGHT AHAHA CINDER ZAL WINNEN! xD
En Cinderkit is aangemeld in de WindClan.
Bo~ 254 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:36 Wauw xD Raising is echt mn bby <3 Hij post veel beter als ie badass is xD
Denise~ 37 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:37 Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Dyingblack schreef: Dying <'33 Het is veel te lang geleden dat ik met 'm gepost heb, maar nu gaat 'ie dood xD Even in de stemming komen *gaat zielig liedje luisteren* En Cinder to <3 Maar er komen wel kits aan c: In memory of ;-; Jep 2 Dyingkit en Cinderkit :3 jush~ ik kan daar aan een kant niet op wachten en aan de andere kant wel :'D maar Dying, Cinder en Stormy moeten wel een topic eenmaal in StarClan xD Idd,en dan gaat Cinder Stormy duidelijk maken dat ze van Dying moet afblijven xD jah maar eigenlijk had Stormy Dying eerder dan Cinder :'3 catfight Ja maar Cinder en Dying hebben al veel meegemaakt + een gezin <3 xD maar toch, zoals ik al zei, CATFIGHT AHAHA CINDER ZAL WINNEN! xD En Cinderkit is aangemeld in de WindClan. Nope :'D Stormy wint zeker weten c:
Amy 70 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:37 Dyingkit. schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Dyingblack schreef: Dying <'33 Het is veel te lang geleden dat ik met 'm gepost heb, maar nu gaat 'ie dood xD Even in de stemming komen *gaat zielig liedje luisteren* En Cinder to <3 Maar er komen wel kits aan c: In memory of ;-; Jep 2 Dyingkit en Cinderkit :3 jush~ ik kan daar aan een kant niet op wachten en aan de andere kant wel :'D maar Dying, Cinder en Stormy moeten wel een topic eenmaal in StarClan xD Idd,en dan gaat Cinder Stormy duidelijk maken dat ze van Dying moet afblijven xD jah maar eigenlijk had Stormy Dying eerder dan Cinder :'3 catfight Ja maar Cinder en Dying hebben al veel meegemaakt + een gezin <3 xD maar toch, zoals ik al zei, CATFIGHT AHAHA CINDER ZAL WINNEN! xD En Cinderkit is aangemeld in de WindClan. Nope :'D Stormy wint zeker weten c: Fout,want stiekem is Cinder een Cindercorn(katten eenhoornd xD)
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:40 Jaykit schreef: Dyingkit. schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Dyingblack schreef: Dying <'33 Het is veel te lang geleden dat ik met 'm gepost heb, maar nu gaat 'ie dood xD Even in de stemming komen *gaat zielig liedje luisteren* En Cinder to <3 Maar er komen wel kits aan c: In memory of ;-; Jep 2 Dyingkit en Cinderkit :3 jush~ ik kan daar aan een kant niet op wachten en aan de andere kant wel :'D maar Dying, Cinder en Stormy moeten wel een topic eenmaal in StarClan xD Idd,en dan gaat Cinder Stormy duidelijk maken dat ze van Dying moet afblijven xD jah maar eigenlijk had Stormy Dying eerder dan Cinder :'3 catfight Ja maar Cinder en Dying hebben al veel meegemaakt + een gezin <3 xD maar toch, zoals ik al zei, CATFIGHT AHAHA CINDER ZAL WINNEN! xD En Cinderkit is aangemeld in de WindClan. Nope :'D Stormy wint zeker weten c: Fout,want stiekem is Cinder een Cindercorn(katten eenhoornd xD) En dan gaat Crane gaan lopen met Dying 8)
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:41 Wat heeft Deter Dying aangedaan xD
Bunny~ 1451 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:41 Wow, veel poezen die vechten voor dying blijkbaar xD
Amy 70 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:42 Nevermind schreef: Jaykit schreef: Dyingkit. schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Duskpaw' schreef: Jaykit schreef: Dyingblack schreef: Dying <'33 Het is veel te lang geleden dat ik met 'm gepost heb, maar nu gaat 'ie dood xD Even in de stemming komen *gaat zielig liedje luisteren* En Cinder to <3 Maar er komen wel kits aan c: In memory of ;-; Jep 2 Dyingkit en Cinderkit :3 jush~ ik kan daar aan een kant niet op wachten en aan de andere kant wel :'D maar Dying, Cinder en Stormy moeten wel een topic eenmaal in StarClan xD Idd,en dan gaat Cinder Stormy duidelijk maken dat ze van Dying moet afblijven xD jah maar eigenlijk had Stormy Dying eerder dan Cinder :'3 catfight Ja maar Cinder en Dying hebben al veel meegemaakt + een gezin <3 xD maar toch, zoals ik al zei, CATFIGHT AHAHA CINDER ZAL WINNEN! xD En Cinderkit is aangemeld in de WindClan. Nope :'D Stormy wint zeker weten c: Fout,want stiekem is Cinder een Cindercorn(katten eenhoornd xD) En dan gaat Crane gaan lopen met Dying 8)
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:42 Crane vecht niet, Crane wacht en komt er dan tussen als ze gaan vechten en gaat met de prijs lopen
Als 2 katten vechten om een Dying, loopt Crane er mee heen >3
Amy 70 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:43 Nee want Cinder stuurt Deter op ze af,en als Deter zijn klusje volbracht heeft mag ie weer leven xD
Bunny~ 1451 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:43
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:44 Ik zal Deter zijn werk laten doen >3
Amy 70 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:45 Jamsel,ik laat Smoke op Ace crushen,dan crusht ze wel op twee katers xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:46 Stiekem moet Ace een crush op Lurk of Wind krijgen en dan gaat Lurk hem zo heel de tijd meppen in het gezicht :3
Bo~ 254 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:46 VIDEO Dit, maar dan voor Dying Bunny xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:46 Ach, en Ace cruched op Running maar eindigt waarschijnlijk met een steen x) Still ship it <3 *kijkt naar emma* xD Weet je, Deters haat is begonnen omdat Dying zijn eten afpakte ._.
Amy 70 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 16:47 Raisingsun schreef: VIDEO Dit, maar dan voor Dying Bunny xD Omg Bo joenge! Dat is wel voor Russet eah,die pakt al de poezen af :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic