| ELF FANTASY FAIR FOTOOOOOS :3 | |
|
|
846
| |
| Onderwerp: ELF FANTASY FAIR FOTOOOOOS :3 zo 17 apr 2011 - 21:55 | |
| Hier dump ik ff allemaal fotos van de elf fantasy fair :3 Ik ben gister geweest :3 Als Silverstream van Warrior Cats xd - Spoiler:
Ik met een machinegeweer >:3 SILVERSTREAM BECAME EVIL =D Wazoula zit nogal eng te kijken op de achtergrond, though D: Ik had dat gestolen van de broer van Wazoula en liep er een halve dag mee rond xD Als StarClan ooit in oorlog gaat met de Dark Forest, moeten ze gewoon machinegeweren gebruiken >:3 - Spoiler:
Vraag me niet hoe xd Ik met een bierflesje, lol! Er kwam ineens een dude op me af die een foto van me wou maken, en toen moest die zn fototoestel opzoeken dus ik moest zn bierflesje vasthouden :3 ondertussen maakte Anika snel deze foto xD - Spoiler:
Anika met Coca Cola blikje :3 Zij cosplayde Red Link van Legend of Zelda: Four Swords, er waren ook nog 4 andere mensjes die ze kende die als Blue, Green, Dark en Vio Link gingen, maar die kende ik allemaal niet D; daarom was ik blij dat ik Wazoula tegen kwam x3 - Spoiler:
AWESOME FURRYYYY :3 - Spoiler:
Ik en Wazoula :3 EN OMG WAT KIJK IK ENG O.o - Spoiler:
Voor de mensjes die Four Swords kennen, Vio on the dark side... >:3 (lol, hij had dat gestolen van een een of andere gast xd) - Spoiler:
Wazoula met haar awesome jurk :3 - Spoiler:
Random epic meisje die assassins creed cosplayde en ik met een half opgegeten pizza broodje xd - Spoiler:
Jack Sparrow met random mensjes :3 - Spoiler:
Random Assassins Creed ;'D -- En dat waren fotos van Anika, en nu mijnes :3 -- - Spoiler:
Anika en mens dat als Blue cosplayde - Spoiler:
Elodie (iemand die ik langs Anika op het internet ken) met Root Beer en gecosplayd als Belgium van Hetalia (vraag me niet waarom ze een Amerikaanse vlag om heeft D;) Ze sleepte me nogal achterstevoren mee naar een stel mensjes die ook als Hetalia characters waren gecosplayd en mn voeten kwamen zelfs van de grond af O.o en toen stond ik daar zo, te kijken naar die mensjes en mijn gedachten waren EEEEEP D: en toen rende ik weg xd Dat was vast niet gebeurt als Greece erbij was :3 - Spoiler:
Anika met Hylian sword - Spoiler:
De hele crew van Four Swords toen die een andere Four swords tegen kwamen xd - Spoiler:
Wazoulas awesome broer :3 waarvan ik machinegeweer van had gestolen - Spoiler:
RED AND VIO! (Anika en Yuudai) - Spoiler:
Altair awesomesauce! Deze dude was ZO awesome, ik ben nog met hem op de foto geweest :3 hij had ook echt zo'n verborgen mes onder zn arm die die met een beweging in en uit kon schuiven :3 - Spoiler:
Ezio VS Altair? Wut? D: - Spoiler:
Four Swords crew kwamen cute Zelda en Link tegen xd Nou dat was het ^^ Moet nog foto krijgen van mij en Altair :3 Als ik die heb dan zet ik die ook hier xd
~Fights destroy and~~broken hearts bleed.~~Revenge keeps me going~~blood is my need...~ ~ Nightcookies~ Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil, stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~ Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin
Lollipops are extremely tasty ~ |
|
| |
77 Actief
| |
| |
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: ELF FANTASY FAIR FOTOOOOOS :3 ma 18 apr 2011 - 16:39 | |
| Lol, dat is iedereen door deze fotos =D GA VOLGEND JAAR xD WHOOO, MEER FOTOS: - Spoiler:
Ergens aan het einde kwamen we deze dudes tegen! Van die ene die nogal ligt te creperen op de grond mochten we een foto maken :3 Vervolgens zat die echt zo van WIL JE ER OOK EENTJE MET MIJN MOBIELTJE MAKEN? =D Dus toen heb ik dat ook gedaan ^^ See: - Spoiler:
Lol :3 - Spoiler:
EN HIER BEN IK MET ALTAIIIIIR =D
~Fights destroy and~~broken hearts bleed.~~Revenge keeps me going~~blood is my need...~ ~ Nightcookies~ Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil, stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~ Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin
Lollipops are extremely tasty ~ |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
77 Actief
| |
| |
| |
Sara 110
| |
| Onderwerp: Re: ELF FANTASY FAIR FOTOOOOOS :3 ma 18 apr 2011 - 18:08 | |
| Omg, Naturepaw, geweldig idee! |
|
| |
846
| |
| |
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| |
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: ELF FANTASY FAIR FOTOOOOOS :3 ma 18 apr 2011 - 19:06 | |
| OMG ik ben hier zo'n fan van! SUUS volgende keer moet ik mee! *overtuigt moeder* HET ZIET ER ZO EPIC UIT vooral met de Zelda crew hadden ze cucco's? Ik ga als Cucco xD D: Ik wil nu echt gaan! Assasins Creed gast is zoo cool En Waz heeft echt een Awesome jurk aan Ik als Kittyheart.. dan moet ik krimpen xD En grijze spulletjes zoeken VOLGENDE KEER MOET IK MEE ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
846
| |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ELF FANTASY FAIR FOTOOOOOS :3 ma 18 apr 2011 - 21:55 | |
| Haha, dan ga ik als Mouseh >D Dan neem ik mijn kat mee, die ziet eruit als Mousefur Nah, joke :3 Maar de meeting daar is wel echt vet xD Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
WazBeer 175 Actief Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.
| |
| |
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: ELF FANTASY FAIR FOTOOOOOS :3 di 19 apr 2011 - 17:50 | |
| Yay voor Furry's!
En ja Suus, volgende keer verstop ik me wel gewoon in de kofferbak xD JAA als Assasin's Creed people :3 Of als epic Inception mensjes xD ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
846
| |
| |
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: ELF FANTASY FAIR FOTOOOOOS :3 di 19 apr 2011 - 18:46 | |
| YAY FOR INCEPTION and for the Fantasy Fair! *pkes Night back* Whut? Ik heb niets in m'n postvak in thingie D: ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: ELF FANTASY FAIR FOTOOOOOS :3 di 19 apr 2011 - 19:26 | |
| Gaan we dan allemaal als AC mensjahs? lololol Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit- Spoiler:
|
|
| |
846
| |
| |
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: ELF FANTASY FAIR FOTOOOOOS :3 wo 20 apr 2011 - 14:06 | |
| |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| Onderwerp: Re: ELF FANTASY FAIR FOTOOOOOS :3 | |
| |
|
| |
|