Name; Mothkit
Future names; Mothpaw - Mothflower
Gender; Female
Age; Unborn
Voice 'nd Theme song; Klik
Bloodline; 25% Rogue, 25% RiverClan, 50% WindClan
FAMILY
Parents; Hayden x Wolverinebite
Siblings; ??
Grandfathers; Stormfrost, Ben
Grandmothers; Hollystar, Fearslayer
CLAN
Leader; Everstar
Deputy; Lionroar
Medicine cat; Brindlepool
Medicine cat apprentice; Sparrowpaw
Clan; WindClan
Past clans; -
Future clans; Kittypet (?) - Rogue (?) - BloodClan (?) - StarClan (?) - Darkforest (?)
RANKS
Rank; Unborn
Past ranks; -
Future ranks; Kitten - apprentice - medicine cat apprentice (?) - warrior - elder (?) - medicine cat (?) - deputy (?) - leader (?)
OUTSIDE
Built; Slank, klein, sierlijk, hoog op haar poten
Fur color; Calico (wit, zwart en rood)
Fur length; Middellang
Eyes; Blauw
Nose; Rozig
Pawpads; Een aantal rozig, aantal zwart
Whiskers; Wit
Scars; Mothkit heeft nog geen littekens
Other; Niet van toepassing
INSIDE
Positive; Vriendelijk - Geniet van het leven - Zachtaardig - Leeft in het hier en nu - Alles snel vergeten en vergeven - Nieuwsgierig - Enthousiast om de kleinste dingen - Held op sokken - Komt op voor anderen - Beoordeeld op innerlijk - Loyaal - Staat positief in het leven - Legt graag contacten - Doet wat haar gevraagd wordt - Luister naar je hart
Deze poes heeft een enorm vriendelijke en zachtaardige persoonlijkheid. Ze staat erom bekend dat ze opkomt voor hen die dit zelf niet durven of kunnen, en is ook erg sociaal. Moth legt graag contacten en durft dan ook wel gesprekken aan te gaan. Maar als het haar te heet onder de voeten komt kan ze ook wel een echte held op sokken zijn en kiest ze liever het hazenpad, wat zelden is. Ze is een echte levensgenieter en staat elke dag positief op, alle kleine dingetjes in het leven opmerkend en koesterend. Haar motto is dan ook: "Achter alle wolken schijnt de zon." Daarmee bedoeld ze dus dat alle nare dingen maar tijdelijk zijn, en dat er altijd wel weer iets goeds op volgt. Ze vergeeft anderen snel voor hun daden en ziet soms alleen de goede kant in iemand, wat misschien wel voor wat roekeloze situaties kan gaan zorgen in de toekomst. Verder staat ze bekend als enorm loyaal aan haar clan, ze zou nog liever sterven dan deze te verraden of te vernederen. Vooral in haar kitten periode zal ze momenten hebben waarin ze erg nieuwsgierig kan worden en graag meer wil zien van de wereld om haar heen, alleen zodat ze deze meer kan koesteren. Verder zal ze ook nooit een kik geven als ze opgezadeld wordt met de mindere klusjes in het leven, en doet ze gewoon keurig wat haar gevraagd wordt. Ze geloofd tevens dat het belangrijkste ding in het leven je hart is, en hier moet je naar luisteren zolang het nog kan.
Negative; Kan niet liegen - Katten die snel opgeven of zichzelf in slecht daglicht stellen - Katten die niet positief over het leven denken of niet genieten van het leven - Onweer en regen - Gevechten of ruzies (zowel met woorden als met klauwen) - Ratten
Een van de weinige dingen waar deze positieve poes niet goed tegen kan zijn katten die zichzelf vernederen, snel opgeven, zichzelf in slecht daglicht stellen, negatief over het leven denken of zich helemaal in hun schulp terugtrekken. Voor dit soort zaken zal ze dan ook altijd proberen een stokje te steken. Moth is iemand die niet kan liegen, gewoon omdat ze vindt dat als je goed wilt leven je open en eerlijk moet zijn. Ook heeft ze er een hekel aan als andere vechten, zowel met woorden als met klauwen, en vindt dat dat alleen maar ongeluk en depressie brengt. Tevens heeft ze een redeloze angst voor onweer en ratten, en houd ze absoluut niet van regen.
PERSONAL
Name; Daan (Daniëlle)
Age; 14 (21-03-2000)
Gender; Female
Most known account; Fawnstep
RPG experience; Bijna 4 jaar waarvan bijna 3 op WC
Motivation; Jep, dit is dezelfde kitten die ik bij een ander koppeltje heb aangemeld, maar helaas ben ik daar toen niet gekozen. Meestal zinken de ideetjes van niet gekozen kittens al weer snel weg bij mij, maar Moth is er eentje die ik nog altijd in mijn hoofd heb hangen. En tjsa, uit een bepaald liedje wat ik de laatste tijd graag luister kwam dus Mothkit <3 Haar karakter lijkt een beetje op dat van mij, alleen dan het gedeelte wat ik nooit echt publiekelijk durf te uiten. Dat is iets wat mij meteen al een enorme klik met haar geeft, en dan ook nog de familie waar ze meteen in valt is iets wat waarschijnlijk nóg meer inspiratie zal brengen. Ik heb deze aanmelding echt met heel veel plezier gemaakt en hoop dat jullie deze met veel plezier lezen. Veel succes met kiezen alvast, maar het belangrijkste: Listen to your heart <3
words: xx // tag: xx // notes: xx.