|
|
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 12:59 | |
| - Rainpaw' schreef:
- Ah, oke^^
Dan steep ik hem door in mn notities :3 hahaha zie dat mevrouw gaby niet eens dr char sheet heeft in gevult xD woesh gaat verder met dr werk |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:03 | |
| Weet iemand welk kruid je kat nodig heeft voor brandwonden? Ik heb al gekeken op de wiki maar kan t nergens vinden xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:06 | |
| - Sunset schreef:
- Weet iemand welk kruid je kat nodig heeft voor brandwonden? Ik heb al gekeken op de wiki maar kan t nergens vinden xD
Ik zou geen catnipp proberen :') Nope sorry, krijg helaas geen dierenzorg meer :/ |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:07 | |
| - Sunset schreef:
- Weet iemand welk kruid je kat nodig heeft voor brandwonden? Ik heb al gekeken op de wiki maar kan t nergens vinden xD
je krijgt straks een post ~ Hayden moet eerst echt even dit stuk afmaken My little secret |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:09 | |
| - Sunset schreef:
Gewoon voor in de RPG right? Aloë Vera bladeren gebruiken, daar zit een soort van verkoelende laagje op die je op de wonden kunt doen, ik weet het alleen even niet meer precies uit mijn hoofd, maar dit stond me nog bijxD |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:12 | |
| - Wintersong schreef:
- Sunset schreef:
Gewoon voor in de RPG right? Aloë Vera bladeren gebruiken, daar zit een soort van verkoelende laagje op die je op de wonden kunt doen, ik weet het alleen even niet meer precies uit mijn hoofd, maar dit stond me nog bijxD Thx! Ja RPG xD Als ik een brandwond heb wandel ik wel naar de apotheek >3 Arme sun |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:12 | |
| - Sunset schreef:
- Wintersong schreef:
- Sunset schreef:
Gewoon voor in de RPG right? Aloë Vera bladeren gebruiken, daar zit een soort van verkoelende laagje op die je op de wonden kunt doen, ik weet het alleen even niet meer precies uit mijn hoofd, maar dit stond me nog bijxD Thx! Ja RPG xD Als ik een brandwond heb wandel ik wel naar de apotheek >3 Arme sun Ohja, en het is in de bladeren niet erop, dat wist ik even niet meer preciesxD |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:14 | |
| - Wintersong schreef:
- Sunset schreef:
- Wintersong schreef:
- Sunset schreef:
Gewoon voor in de RPG right? Aloë Vera bladeren gebruiken, daar zit een soort van verkoelende laagje op die je op de wonden kunt doen, ik weet het alleen even niet meer precies uit mijn hoofd, maar dit stond me nog bijxD Thx! Ja RPG xD Als ik een brandwond heb wandel ik wel naar de apotheek >3 Arme sun Ohja, en het is in de bladeren niet erop, dat wist ik even niet meer preciesxD O oké xD Ik zie Sun al de bladeren erop doen en vreemd kijken omdat t niet werkt :') |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Ik vind Mask x Cherry zo schattig samen <3 Vraag me af hoe Cherry gaat reageren op dat ze zwanger is :'D |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| - Sunset schreef:
- Ja RPG xD Als ik een brandwond heb wandel ik wel naar de apotheek >3 Arme sun
Kun je ook geen flammazine gebruiken? ik bedoel, bij je thuis. M'n leguaan moest die nemen, samen met antibiotica, omdat z'n staart verbrand was aan z'n warmtelamp. |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:15 | |
| - Dustkit schreef:
- Ik vind Mask x Cherry zo schattig samen <3 Vraag me af hoe Cherry gaat reageren op dat ze zwanger is :'D
+1 :'D |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:17 | |
| - Slenderstep schreef:
- Sunset schreef:
Kun je ook geen flammazine gebruiken? ik bedoel, bij je thuis. M'n leguaan moest die nemen, samen met antibiotica, omdat z'n staart verbrand was aan z'n warmtelamp. Vast wel Cx, maar Sun was in het River territorium opzoek naar kruiden voor haar brandwond, en nu Creamypaw vraagt welke kruiden dat zijn, is het wel handig als ik dat weet xD |
|
| |
x 131 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Old enough to destruct the KittypetsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:18 | |
| Hallooo~
En nu switchen naar Thyme om wat te posten^^ |
|
| |
Bunny 76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:19 | |
| - Sunset schreef:
- Slenderstep schreef:
- Sunset schreef:
Kun je ook geen flammazine gebruiken? ik bedoel, bij je thuis. M'n leguaan moest die nemen, samen met antibiotica, omdat z'n staart verbrand was aan z'n warmtelamp. Vast wel Cx, maar Sun was in het River territorium opzoek naar kruiden voor haar brandwond, en nu Creamypaw vraagt welke kruiden dat zijn, is het wel handig als ik dat weet xD Ergens zou het leuk zijn als Sunset laat vallen dat Losty dr mentor is :') Aangezien Creamypaw van Honeypaw heeft gehoord wat er met haar moeder is gebeurd xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:20 | |
| Héhe Q. Angie, ah hehe xD
Meh ik wil een paar accs van me weg doen, maar bijna allemaal heb ik hen al helemaal uitgedacht en ben ik er gehecht aan ;c |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:22 | |
| - .Thunderkit schreef:
- Sunset schreef:
- Slenderstep schreef:
- Sunset schreef:
Kun je ook geen flammazine gebruiken? ik bedoel, bij je thuis. M'n leguaan moest die nemen, samen met antibiotica, omdat z'n staart verbrand was aan z'n warmtelamp. Vast wel Cx, maar Sun was in het River territorium opzoek naar kruiden voor haar brandwond, en nu Creamypaw vraagt welke kruiden dat zijn, is het wel handig als ik dat weet xD Ergens zou het leuk zijn als Sunset laat vallen dat Losty dr mentor is :') Aangezien Creamypaw van Honeypaw heeft gehoord wat er met haar moeder is gebeurd xD Zal kijken of dat gaat lukken xD |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:26 | |
| Mijn scheikunde samenvatting is nu 2700 woorden lang. Wow. |
|
| |
Butter 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:29 | |
| Okey xD Het is iets~
[0] Crimsonkit – Crimsonflame [0] Timekit – Timeripple / Timethrill [0] Other... |
|
| |
Bunny 76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:30 | |
| @Jamie; [1] Crimsonkit – Crimsonflame [0] Timekit – Timeripple / Timethrill [0] Other... |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 13:30 | |
| oh wat erg ik heb echt te veel accs weer zo een met een sexy naam |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |