|
|
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 8:26 | |
| Firestar is dood, Eef! Silverstar is de leider, Snowdrop de deputy. Firestar is echter opnieuw geboren, in een meisjesversie, Firekit. Ze is de dochter van Brightspots c: Milkypaw is afgetreden, en Maskheart en Cherrypelt krijgen binnenkort kits. Hij treedt dus af, en tijdelijk neemt Jayfeather zijn plek in. Littlestream gaat ook aftreden door geheugenverlies op het Thunderpath, een nieuwe wordt nog gezocht. Brindlepool gaat ook aftreden, en Sparrowpaw(feather) neemt haar plek in. Nightstream treedt óók af, en in plaats van dat krijgen ze Whisperwind. Dat is het belangrijkste nieuws c: |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 9:05 | |
| |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 9:13 | |
| Dat was echt een spoedsamenvatting Evy xD |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 9:19 | |
| - .Echopaw schreef:
- Dat was echt een spoedsamenvatting Evy xD
Hell yeah x'D |
|
| |
Anni-Sensei 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 9:36 | |
| DeviantART staat niet meer toe in te loggen en dat blijft waarschijnlijk nog wel even zo, Amerika slaapt nu xD Hallo mensjes |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 9:39 | |
| EMMA EMMA *TACKLEHUG*
IK BEN HEEL HYPER EN MOE XD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 9:42 | |
| *geeuwt* Goedemorgen mensen :'D |
|
| |
Call me San Or Wolfie 359 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 9:44 | |
| Morgen alle maal grappig ik ben al van 7:00 wakker :p |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 10:04 | |
| |
|
| |
Anni-Sensei 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 10:08 | |
| - Auora schreef:
- Morgen alle maal grappig ik ben al van 7:00 wakker :p
HALLO IS DAT HOMESTUCK O V O |
|
| |
Call me San Or Wolfie 359 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 10:13 | |
| |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 10:14 | |
| IK HAAT ZIEK ZIJN. IK HAAT MIJN LEVEN. GEEN NISHI VOOR IRÓ WANT IRÓ IS ZIEK GVD. BEN ER KLAAR MEE! WSS OOK GEEN TSUNACON VOOR IRÓ OMDAT HAAR STIEFZUSJE DAN JARIG IS EN ZIJ DE DAG ERNA. ECHT. niets gaat gewoon goed in mijn leven. mag ik nu dood? |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 10:22 | |
| - Glowpaw schreef:
- IK HAAT ZIEK ZIJN. IK HAAT MIJN LEVEN. GEEN NISHI VOOR IRÓ WANT IRÓ IS ZIEK GVD. BEN ER KLAAR MEE! WSS OOK GEEN TSUNACON VOOR IRÓ OMDAT HAAR STIEFZUSJE DAN JARIG IS EN ZIJ DE DAG ERNA. ECHT. niets gaat gewoon goed in mijn leven. mag ik nu dood?
Nee anders gaan we je missen ): |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 10:24 | |
| Nog 1 aflevering van Korra bij kijken en 1, maybe 2, van SAO en dan kan ik bij gaan posten x'D
Ben trouwens nog redelijk tevreden over Icys avatar, aangezien ik geen littekens kan maken ;w; |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 10:26 | |
| - Icyrose schreef:
- Nog 1 aflevering van Korra bij kijken en 1, maybe 2, van SAO en dan kan ik bij gaan posten x'D
Ben trouwens nog redelijk tevreden over Icys avatar, aangezien ik geen littekens kan maken ;w; Ik vind m goed gelukt~ ^-^Spotted gaat echt verdrietig zijn als ze erachter komt dat Icy kits krijgt van een andere leeuw. :') |
|
| |
» Chrissy 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 10:29 | |
| |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 10:35 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Icyrose schreef:
- Nog 1 aflevering van Korra bij kijken en 1, maybe 2, van SAO en dan kan ik bij gaan posten x'D
Ben trouwens nog redelijk tevreden over Icys avatar, aangezien ik geen littekens kan maken ;w; Ik vind m goed gelukt~^-^ Spotted gaat echt verdrietig zijn als ze erachter komt dat Icy kits krijgt van een andere leeuw. :') Spotted moet Thunder eigenlijk ontmoeten x'D Dat is gewoon dé beste combinatie van zijn ouders xD |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 10:38 | |
| - Icyrose schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Icyrose schreef:
Ben trouwens nog redelijk tevreden over Icys avatar, aangezien ik geen littekens kan maken ;w; Ik vind m goed gelukt~^-^ Spotted gaat echt verdrietig zijn als ze erachter komt dat Icy kits krijgt van een andere leeuw. :') Spotted moet Thunder eigenlijk ontmoeten x'D Dat is gewoon dé beste combinatie van zijn ouders xD Uhu, al weet ik niet hoe ze zal reageren. :'D Stiefvader begint te zeiken >> Ben even weg~ |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 10:39 | |
| - .Tigerkit schreef:
- Forestrain schreef:
- Waarom krijg ik nooit een kit in een supergeweldigawesome nest D:
Maze x White? :c Brave x River? Man, die zijn superduperawesome x3 Late xdJaaaa, okaaay c: Maar voor Brave en River waren zo weinig aanmeldingen, die zijn gewoon allemaal gekozen xD En Maze en White, daar zit ik alleen maar in omdat ik geen Lionkitty had xD |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 10:40 | |
| Vandaag miss nieue setje voor Breaky maken hmm c; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |