|
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 13:35 | |
| Oke Snows extreme make-over |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 14:00 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 14:08 | |
| *speelt Pokémon Mystery Dungeon Explorers of Sky* Nostalgie~ (omdat ik het spel al een eeuwigheid niet gespeeld heb) |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 14:10 | |
| - Fisheye schreef:
- *speelt Pokémon Mystery Dungeon Explorers of Sky* Nostalgie~ (omdat ik het spel al een eeuwigheid niet gespeeld heb)
1+ o3o maar ik speel Darkness nu |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 14:15 | |
| Even leren :3 -- Iemand enig idee hoe ik American Horror Story kan kijken? D: Netflix heeft het niet, en ik heb geen idee hoe ik er anders naar kan kijken. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 14:17 | |
| SUPERNATURAAAAALL Heb echt een epic versie gehoord van carry on my wayward son and goddamnnnnnnnnnn |
|
| |
Call me San Or Wolfie 359 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 14:58 | |
| Zucht ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen maar... Vandaag kreeg ik een boekje voor VMBO Kader scholen in utrecht en toen de juf die boekjes uitdeelden en aan mij gaf voelde ik me zo raar...Net alsof ik iets verkeerd had gedaan...Is dat normaal>? |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 15:01 | |
| i gaves kitty catnip kitty be stoned |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 15:03 | |
| Mmm bob of evy hier ergens? I do need them D: Mweh ik wil van da geheim verlost worden, wat doe ik mezelf toch ook aan D: #hatemyself
Nieuwe tekening af c: Op naar de volgende ;p |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 15:09 | |
| Hi ^^ Ik ben nog steeds druk met alle kits te tekenen van white xD Ik vraag me alleen af of ik er daarna ook white zelf bij zet, en eventueel de poezen.. hmm.. Trouwens, is een van de twee bo's hier? ik heb er eentje nodig, maakt niet uit dewelke xD - drawing white's cubs:
|
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 15:13 | |
| woooOOOOOOOOW MEGA MINDY IS TV EN HET IS IN 3D ZO COOOOOLLLLLL.
Ik ga posten met Raven :'D |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 15:18 | |
| Wauw nice buns c:
Moet ik bob voor je smsen? (Weinig kans dat ze reageert hoor, ze negeert me zo vaak xD)
Zop bezig met een tweede koppeltje, uit dezelfde tekening als vorige keer. Weet alleen nog niet wie ikzal doen ;3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 15:19 | |
| - Slenderstep schreef:
- Wauw nice buns c:
Moet ik bob voor je smsen? (Weinig kans dat ze reageert hoor, ze negeert me zo vaak xD)
Zop bezig met een tweede koppeltje, uit dezelfde tekening als vorige keer. Weet alleen nog niet wie ikzal doen ;3 als je kan, vraag gewoon even of ze mazelock's uiterlijk kan beschrijven xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 15:21 | |
| Maze? Is die niet een beige/lila point? Niet dat ik veel van die kleuren en zo ken hoor xd
Ik vraag t der wel ;p
EDIT: done en ben verder tekenen nu~ |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 15:26 | |
| wat moet dr nog boij? |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 15:33 | |
| - Windkit. schreef:
- Hi ^^
Ik ben nog steeds druk met alle kits te tekenen van white xD Ik vraag me alleen af of ik er daarna ook white zelf bij zet, en eventueel de poezen.. hmm.. Trouwens, is een van de twee bo's hier? ik heb er eentje nodig, maakt niet uit dewelke xD
- drawing white's cubs:
awesome c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 15:36 | |
| - Hayden. schreef:
wat moet dr nog boij? Ik zou op het middenste veldje er een buiten-speel-verblijf van maken? of mss wat buitenkennels? --- meh had niet gedacht dat het zo saai zou zijn om dezelfde tekening opnieuw te maken :/ |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 15:38 | |
| Zo, finally thuis. Ben langs de snackbar gegaan, heb nu food ♥_♥ |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 15:39 | |
| - Ghostpaw' schreef: