|
|
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 18:02 | |
| Haha Ez xD
I will join ya Soof ^^
Nu eten, ik helemaal happy want de blauwe verf slaat aan >:3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 18:07 | |
| *Gooit ipod op de grond* dekhfruehcuhuke >< onnozel stuk speelgoed. Aah doe nou toch voor een keertje toch es normaal? |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 18:23 | |
| |
|
| |
freaking kill me 101 Actief I'm a soldier; I will die in glory
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 18:58 | |
| |
|
| |
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith) 78 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 19:02 | |
| @Smoky; Daan?? Mooi <33
--
Hi everyone. =) |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 19:04 | |
| Even denken... Uhm, nee das nie daan x3
Ik zit te twijfelen om een setjeshop te openen :/ |
|
| |
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith) 78 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 19:09 | |
| -.- Ik ben zo slecht in namen
Bob; Just do it!! >3 |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 19:30 | |
| Haha xD onherkenbare Smoke (A)
Yup Ez, blauwe verf >3 thema van feest van morgen is proud 2B fout, mijn reactie: "yaaaaaaa reden om m'n haar blauw te verven >3"
Als je tijd over hebt lekker doen Bo ^^ |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 19:32 | |
| |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 19:36 | |
| Altijd Bo >3 Maar zometeen moet ik toch echt even sommige posts maken voor Tall (A)"
Nu weg naar voorlichtingsavond over vakkenpakket kiezen enzo.. Nu maar hopen dat nog niemand mijn proeflok blauw haar ziet xD |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 19:39 | |
| Ik wil posten met Dan >3 Iemand topic? c: -- Emma, seriously D: En jij mag? x'D Ik wil al eeuwen me haar blauw maken >-> xD |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 19:42 | |
| Wow Emma! Ik wil pics zien! >3
Ik wil al een hele tijd mijn haar een tint blonder, of mss zwart. Maar ma is like; NO D< En als ik dan vraag of ik mss een streepje mag, is het ruzie x'D |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 19:42 | |
| Zo doet mijn moeder ook Bo xD
Uiteindelijk heb ik het met kleurenshampoo bruin/rood mogen doen |
|
| |
Zoe 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 19:47 | |
| Ezz; Met Yin! Rogue kittys >3
Bo; oh, das klote... Miss kan je haarkrijt of niet permanente proberen? Hennaverf?
Mijn ouders waren van die artsy fartsy types, dus ik mocht een zwarte strook XD M'n moeder verft d'r haar en m'n vader heeft een keer het blauw gehad .... cx Maar nu wil ik helemaal zwart... |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 19:48 | |
| - Whirlwind schreef:
- Ezz; Met Yin! Rogue kittys >3
Bo; oh, das klote... Miss kan je haarkrijt of niet permanente proberen? Hennaverf?
Mijn ouders waren van die artsy fartsy types, dus ik mocht een zwarte strook XD M'n moeder verft d'r haar en m'n vader heeft een keer het blauw gehad .... cx Maar nu wil ik helemaal zwart... Ik had net een topic gemaakt xD Als je wilt kan je daar in reageren? c: Ik wil ook artsy fartsy ouders xD |
|
| |
Zoe 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 19:49 | |
| Jep, doe ik zo^^
Haha, be careful what you wish for! Het is wel leuk, maar soms doen ze van die 'hippige' dingen XD |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 19:51 | |
| Als ik iets wil is het permanent, geen shampoo ofzoiets want ik heb gehoord over verkleuring naar bv groen en dat wil ik niet x'D *kijkt naar friends @ school* Yeah, daar was een friend van me eens afgekomen met een shampoo van haar zus die voor kapster leerde en tja, het moest blond zijn en het werd... Oranje x'D Het was best nog funny om het te zien x3 |
|
| |
» Chrissy 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 20:06 | |
| |
|
| |
Lau 212 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 20:11 | |
| (people, ik ben LAURA VAN CYBER voor duidelijkheid ^^)
Ik heb heel mijn leven lang al blauw haar gewild, niet dat ik lelijk haar heb of mijn warme bruine kleur haat (oke, mijn haar is klote vind ik. Maar het krult zo leuk en is nu ook weer niet mega lellijk. Mijn vriendinnen vinden het gaaf dat het van nature zo krult) Maar ik wil BLAUUUUUW, blauw is mijn lievelingskleur. Het is de kleur die me rustig maakt, als ik zenuwachtig ben (bv: voor een toets, of voor een ju-jitsu examen of om weer op de bus te stappen met die verdomde pesters) dan kijk ik 1 keer naar een blauw random voorwerp en voel me plots mega rustig en pakke beter. (daarom heb ik een blauw horloge xd)
Ik wil BLAAAUW maar nu 2 K-*-T dingen: 1. mijn ouders HATEN (onnatuurlijk) gekleurd haar zoals blauw, groen of rood enzo 2. ik zit op een verdomde uniform school (yeah blauwe kleuren!! maar dan nog..) en daar is gekleurd haar buiten bruin, blond, ros en zwarttinten TEN STRENGSTE VERBODEN.. ik kan na een waarschuwing daar f*cking voor geschorst worden?!
:'CCCCCCCC
-- heyy people, hoe isie hier op wc? (al lang niet on geweest in aot en Skype enzuw) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 nov 2014 - 20:15 | |
| - Lakeside schreef:
- Als ik iets wil is het permanent, geen shampoo ofzoiets want ik heb gehoord over verkleuring naar bv groen en dat wil ik niet x'D *kijkt naar friends @ school* Yeah, daar was een friend van me eens afgekomen met een shampoo van haar zus die voor kapster leerde en tja, het moest blond zijn en het werd... Oranje x'D Het was best nog funny om het te zien x3
Permanente haarverf in onnatuurlijke kleuren zoals blauw bestaat niet. Het zal altijd uitwassen en andere soorten kleurtjes worden, beste merk of niet. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|