Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
.Echopaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
» Quinty «
271

CAT'S PROFILE
.Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 18:02

Haha Ez xD

I will join ya Soof ^^

Nu eten, ik helemaal happy want de blauwe verf slaat aan >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 18:07

*Gooit ipod op de grond*
dekhfruehcuhuke >< onnozel stuk speelgoed. Aah doe nou toch voor een keertje toch es normaal?
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 18:23

Emma, blauwe verf? xD
Smokechaser
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_nym9mlurxi1qba9qlo1_500
freaking kill me
101
Actief
I'm a soldier; I will die in glory

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokechaser
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 18:58

Smoky's setje is af c:
Dinleap
Member
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith)
78
Actief

CAT'S PROFILE
Dinleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 19:02

@Smoky; Daan?? Mooi <33

--

Hi everyone. =)
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 19:04

Even denken... Uhm, nee das nie daan x3

Ik zit te twijfelen om een setjeshop te openen :/
Dinleap
Member
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith)
78
Actief

CAT'S PROFILE
Dinleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 19:09

-.- Ik ben zo slecht in namen

Bob; Just do it!! >3
.Echopaw
Member
» Quinty «
271

CAT'S PROFILE
.Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 19:30

Haha xD onherkenbare Smoke (A)

Yup Ez, blauwe verf >3 thema van feest van morgen is proud 2B fout, mijn reactie: "yaaaaaaa reden om m'n haar blauw te verven >3"

Als je tijd over hebt lekker doen Bo ^^
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 19:32

https://www.warriorcatsnl.com/t21123-just-in-the-background-setjes#488158

Ziezo ^^ Ik keek vooral op tegen die eerste post, aangezien ik nooit weet wat ik er moet zetten x'D

EMMAA *tacklehug* He, je hebt geluisterd naar mijn wijs *kuch* advies >3
.Echopaw
Member
» Quinty «
271

CAT'S PROFILE
.Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 19:36

Altijd Bo >3 Maar zometeen moet ik toch echt even sommige posts maken voor Tall (A)"

Nu weg naar voorlichtingsavond over vakkenpakket kiezen enzo.. Nu maar hopen dat nog niemand mijn proeflok blauw haar ziet xD
Dan
Member
55
Actief
Dan
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 19:39

Ik wil posten met Dan >3
Iemand topic? c:
--
Emma, seriously D:
En jij mag? x'D Ik wil al eeuwen me haar blauw maken >-> xD
Lakeside
StarClan
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 19:42

Wow Emma! Ik wil pics zien! >3

Ik wil al een hele tijd mijn haar een tint blonder, of mss zwart. Maar ma is like; NO D< En als ik dan vraag of ik mss een streepje mag, is het ruzie x'D
Dan
Member
55
Actief
Dan
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 19:42

Zo doet mijn moeder ook Bo xD
Uiteindelijk heb ik het met kleurenshampoo bruin/rood mogen doen
Whirlwind
Member
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 19:47

Ezz; Met Yin! Rogue kittys >3

Bo; oh, das klote... Miss kan je haarkrijt of niet permanente proberen? Hennaverf?

Mijn ouders waren van die artsy fartsy types, dus ik mocht een zwarte strook XD
M'n moeder verft d'r haar en m'n vader heeft een keer het blauw gehad .... cx
Maar nu wil ik helemaal zwart...
Dan
Member
55
Actief
Dan
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 19:48

Whirlwind schreef:
Ezz; Met Yin! Rogue kittys >3

Bo; oh, das klote... Miss kan je haarkrijt of niet permanente proberen? Hennaverf?

Mijn ouders waren van die artsy fartsy types, dus ik mocht een zwarte strook XD
M'n moeder verft d'r haar en m'n vader heeft een keer het blauw gehad .... cx
Maar nu wil ik helemaal zwart...

Ik had net een topic gemaakt xD Als je wilt kan je daar in reageren? c:

Ik wil ook artsy fartsy ouders xD
Whirlwind
Member
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 19:49

Jep, doe ik zo^^

Haha, be careful what you wish for! Het is wel leuk, maar soms doen ze van die 'hippige' dingen XD
Lakeside
StarClan
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 19:51

Als ik iets wil is het permanent, geen shampoo ofzoiets want ik heb gehoord over verkleuring naar bv groen en dat wil ik niet x'D *kijkt naar friends @ school* Yeah, daar was een friend van me eens afgekomen met een shampoo van haar zus die voor kapster leerde en tja, het moest blond zijn en het werd... Oranje x'D Het was best nog funny om het te zien x3
Aspen
Member
» Chrissy
54
Actief

CAT'S PROFILE
Aspen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 20:06

Hoi.
Foxkit*
Member
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 20:11

(people, ik ben LAURA VAN CYBER voor duidelijkheid ^^)

Ik heb heel mijn leven lang al blauw haar gewild, niet dat ik lelijk haar heb of mijn warme bruine kleur haat (oke, mijn haar is klote vind ik. Maar het krult zo leuk en is nu ook weer niet mega lellijk. Mijn vriendinnen vinden het gaaf dat het van nature zo krult) Maar ik wil BLAUUUUUW, blauw is mijn lievelingskleur. Het is de kleur die me rustig maakt, als ik zenuwachtig ben (bv: voor een toets, of voor een ju-jitsu examen of om weer op de bus te stappen met die verdomde pesters) dan kijk ik 1 keer naar een blauw random voorwerp en voel me plots mega rustig en pakke beter. (daarom heb ik een blauw horloge xd)

Ik wil BLAAAUW maar nu 2 K-*-T dingen:
1. mijn ouders HATEN (onnatuurlijk) gekleurd haar zoals blauw, groen of rood enzo
2. ik zit op een verdomde uniform school (yeah blauwe kleuren!! maar dan nog..) en daar is gekleurd haar buiten bruin, blond, ros en zwarttinten TEN STRENGSTE VERBODEN.. ik kan na een waarschuwing daar f*cking voor geschorst worden?!

:'CCCCCCCC

--
heyy people, hoe isie hier op wc? (al lang niet on geweest in aot en Skype enzuw)
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 nov 2014 - 20:15

Lakeside schreef:
Als ik iets wil is het permanent, geen shampoo ofzoiets want ik heb gehoord over verkleuring naar bv groen en dat wil ik niet x'D *kijkt naar friends @ school* Yeah, daar was een friend van me eens afgekomen met een shampoo van haar zus die voor kapster leerde en tja, het moest blond zijn en het werd... Oranje x'D Het was best nog funny om het te zien x3
Permanente haarverf in onnatuurlijke kleuren zoals blauw bestaat niet. Het zal altijd uitwassen en andere soorten kleurtjes worden, beste merk of niet.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: