|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:02 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tigerpaw, schreef:
- Emma, ben jij Dimleap? xD
Dinleap 8) Nope, normaal niet ^^ Sinds wanneer ben ik normaal?? >3 De vraag is meer, wanneer was ik normaal? x'D We zijn beiden nooit normaal O: xD Hmmmm......
yeah, dara heb je gelijk x'D You never know James, er is een hele wereld van weirdo plannen tussen Bozel en mij >3 |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:03 | |
| - Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tigerpaw, schreef:
Dinleap 8) Nope, normaal niet ^^ Sinds wanneer ben ik normaal?? >3 De vraag is meer, wanneer was ik normaal? x'D We zijn beiden nooit normaal O: xD Hmmmm......
yeah, dara heb je gelijk x'D You never know James, er is een hele wereld van weirdo plannen tussen Bozel en mij >3 +1 x'D |
|
| |
Butter 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:04 | |
| - Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tigerpaw, schreef:
yeah, dara heb je gelijk x'D You never know James, er is een hele wereld van weirdo plannen tussen Bozel en mij >3 *kijkt naar Daan* Ik ken het gevoel xD Ik ga er gewoon vanuit dat het jullie beiden is x') Het setje is in ieder geval in jouw stijl xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:05 | |
| - Tigerpaw, schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tigerpaw, schreef:
yeah, dara heb je gelijk x'D You never know James, er is een hele wereld van weirdo plannen tussen Bozel en mij >3 *kijkt naar Daan* Ik ken het gevoel xD Ik ga er gewoon vanuit dat het jullie beiden is x') Het setje is in ieder geval in jouw stijl xD Jouw being me? Of being Bo? Ik maak namelijk nooit setjes so you'd never know xD |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:06 | |
| - Tallpaw schreef:
- Tigerpaw, schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tigerpaw, schreef:
yeah, dara heb je gelijk x'D You never know James, er is een hele wereld van weirdo plannen tussen Bozel en mij >3 *kijkt naar Daan* Ik ken het gevoel xD Ik ga er gewoon vanuit dat het jullie beiden is x') Het setje is in ieder geval in jouw stijl xD Jouw being me? Of being Bo? Ik maak namelijk nooit setjes so you'd never know xD Iedereen is plannen aan het smeden en Emma en ik zitten gewoon over random shizz te praten x'D Srs, meestal beteken ze niks en dan worden ze opeens een plan x3 Lol, so true x'D |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:07 | |
| Ooooohhh!! Morgen krijg ik te horen of ik mijn ratjes mag <3 |
|
| |
Butter 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:08 | |
| - Tallpaw schreef:
- Tigerpaw, schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tigerpaw, schreef:
yeah, dara heb je gelijk x'D You never know James, er is een hele wereld van weirdo plannen tussen Bozel en mij >3 *kijkt naar Daan* Ik ken het gevoel xD Ik ga er gewoon vanuit dat het jullie beiden is x') Het setje is in ieder geval in jouw stijl xD Jouw being me? Of being Bo? Ik maak namelijk nooit setjes so you'd never know xD I thought you D: Hmff, ik geef het op :C *pakt koekjes en gaat in een donker hoekje zitten* Van wie Din ook is, ik ga een topic maken voor dr xD Bo, Nauw, we hebben ook een plan met Tiger maar ze moet eerst eens andere ontmoeten xD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:09 | |
| Din is van iemand en ik weet het :3
Hehehe, ik wil nu srs ook een nieuw acc B( |
|
| |
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith) 78 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:09 | |
| - Tigerpaw, schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tigerpaw, schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tigerpaw, schreef:
yeah, dara heb je gelijk x'D You never know James, er is een hele wereld van weirdo plannen tussen Bozel en mij >3 *kijkt naar Daan* Ik ken het gevoel xD Ik ga er gewoon vanuit dat het jullie beiden is x') Het setje is in ieder geval in jouw stijl xD Jouw being me? Of being Bo? Ik maak namelijk nooit setjes so you'd never know xD I thought you D: Hmff, ik geef het op :C *pakt koekjes en gaat in een donker hoekje zitten* Van wie Din ook is, ik ga een topic maken voor dr xD
Bo, Nauw, we hebben ook een plan met Tiger maar ze moet eerst eens andere ontmoeten xD >3 *laat jullie lekker in raadsel zitten* @Bob; Eerste prijs x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:10 | |
| Oke, misschien is het indd mijn stijl, maar meer ook niet xD
Ik moet indd nog dat topic maken D: Helemaal vergeten (A)
Bo, don't >3 |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:10 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:11 | |
| Hahaha bingo, hoe je het ook draait of keert ik herken je meteen maar maar ;^; |
|
| |
» Chrissy 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:12 | |
| oh cool. Ik ben al klaar met het werkstuk. Niet dat het super goed is, maar het is af. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:13 | |
| Woohw, ik heb mijn "jongeren krant" voor maatschappijleer bijna af <3 En over twee maandjes begeleid-zelfstandig wonen, yay :3 |
|
| |
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith) 78 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:13 | |
| x3 Hoe doe je dat O.o *MAGIE!!!. MAGISCHE SCHILDPADDEN <3333!!!!*
Maak allemaal Augurkjes. In elke clan 1 >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:14 | |
| Hahahaha x'D Yeah ga ik doen, overal Augurksies x3 Vind eeens een naam dat op Augurk rijmt... |
|
| |
» Chrissy 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:15 | |
| Schildpaddenmagic :'D - Goed zo Nath ^.^ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:16 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Hahahaha x'D Yeah ga ik doen, overal Augurksies x3 Vind eeens een naam dat op Augurk rijmt...
"Snurking"? wacht, das geen Engels woord zeker? xD |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:17 | |
| - Aspen schreef:
- Schildpaddenmagic :'D
- Goed zo Nath ^.^ Thank you, ben er echt blij mee. Op de groep waar ik nu zit is het kinda annoying, de meiden zijn nogal bitchy. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:17 | |
| Hoogstandje rijmen Bun xD
Dan is het extra nice Nath! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|