[GZ] Please, go away...

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[GZ] Please, go away...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skinny Love
Deceased
[GZ] Please, go away... DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: [GZ] Please, go away...   [GZ] Please, go away... Icon_minitimema 10 nov 2014 - 20:16

Hallo allemaal,
Ik probeer het gewoon stug nog een keer. Koppig? Nee joh =P .  Ik wil heel graag een kater voor Skinny Love die haar komt treiteren. Deze keer eerst even zonder verhaallijn, de verhaallijn kan daarna altijd nog. Wil je weten hoe Skinny Love in elkaar zit klik dan hier.

Geschiedenis:

Nou zoek ik iemand die graag de kater zou willen spelen. Je bent helemaal vrij met het uiterlijk en het karakter. Ik heb maar een paar eisen, dat zijn:
bloodline Shadowclan
Nu Shadowclan, kittypet, rogue of Bloodclan
Tussen de 120 & 160 moons
Wraaklustig

Lijstje:

Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Please, go away...   [GZ] Please, go away... Icon_minitimedi 18 nov 2014 - 14:46

Upje, wil niemand?
Creamyfrost
StarClan
[GZ] Please, go away... 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Please, go away...   [GZ] Please, go away... Icon_minitimedi 25 nov 2014 - 13:52

Ik probeer nog één keer een upje, anders ga ik de verhaallijn aanpassen.
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Please, go away...   [GZ] Please, go away... Icon_minitimedi 25 nov 2014 - 17:31

Ik wil niet vervelend zijn, maar ik denk eigenlijk dat mensen het niet zo heel leuk vinden om zó'n oude kat te spelen (;
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Please, go away...   [GZ] Please, go away... Icon_minitimedi 25 nov 2014 - 17:35

zo'n oude kat is 11 jaar oud ofzo een kat van elf is niet oud. vanaf 15 word het oud en bejaard
Lucentstray
Member
163
Actief
Lucentstray
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Please, go away...   [GZ] Please, go away... Icon_minitimedi 25 nov 2014 - 17:42

Hayden. schreef:
zo'n oude kat is  11 jaar oud ofzo een kat van elf is niet oud. vanaf 15 word het oud en bejaard
Ja maar katten in het wild worden meestal niet zo oud (;
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Please, go away...   [GZ] Please, go away... Icon_minitimedi 25 nov 2014 - 17:54

Lucentstray schreef:
Hayden. schreef:
zo'n oude kat is  11 jaar oud ofzo een kat van elf is niet oud. vanaf 15 word het oud en bejaard
Ja maar katten in het wild worden meestal niet zo oud (;
Onze weg gelopen kat (basically de bloodclan gejoined) zagen we met een jaar of 16 nog rond lopen. (wilde ouders) Wink
Creamyfrost
StarClan
[GZ] Please, go away... 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Please, go away...   [GZ] Please, go away... Icon_minitimewo 26 nov 2014 - 8:04

Meiden, hiervoor is het topic niet echt bedoeld =P .
Een kat kan in het wild ook oud worden, zeker onder goede omstandigheden. Daarnaast kun je er voor kiezen om je kat een kittypet te laten worden. Ik wil hierbij deze discussie sluiten, want dat was niet de bedoeling van dit topic.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Please, go away...   [GZ] Please, go away... Icon_minitime

[GZ] Please, go away...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: