We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 nov 2014 - 19:33
Ems, tall is echt prachtig <33 Zo zal slender niet alleen een crush op sush, maar ook op tall krijgen xD *kuch kuch*
Meh ik moet een tutu (of tenminste zo'n huge kap) zien te vinden voor indi, want ze krabt haar flanken en rug helemaal open door die stomme vlooiebeten :/ z'is allergisch aan beten ;3
Stonepaw**
Member
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 nov 2014 - 19:35
Indina schreef:
Ems, tall is echt prachtig <33 Zo zal slender niet alleen een crush op sush, maar ook op tall krijgen xD *kuch kuch*
Meh ik moet een tutu (of tenminste zo'n huge kap) zien te vinden voor indi, want ze krabt haar flanken en rug helemaal open door die stomme vlooiebeten :/ z'is allergisch aan beten ;3
vlooien Mijn hond heeft ze ook.. af en toe springt er wel een vlooi van mn katten maar mijn hond heeft er het meest last van .. die krabt constant
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 nov 2014 - 19:37
Stonepaw** schreef:
Indina schreef:
vlooien Mijn hond heeft ze ook.. af en toe springt er wel een vlooi van mn katten maar mijn hond heeft er het meest last van .. die krabt constant
Dat ja, indi doet het ook, en in de winter staat ze daardoor echt mager en lelijk. I mean, er moet maar even een wind van 3 beaufort of zo zijn, en ze waait al in de vijver xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 nov 2014 - 19:44
Slenderstep schreef:
Stonepaw** schreef:
Indina schreef:
Dat ja, indi doet het ook, en in de winter staat ze daardoor echt mager en lelijk. I mean, er moet maar even een wind van 3 beaufort of zo zijn, en ze waait al in de vijver xD
xD Mijn kat is ook mager. Ze heeft wel de hele tijd honger maar als we dr meer eten geven geeft ze over dus dat heeft geen zin ;a
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 nov 2014 - 19:46
Indi slaapt teveel ;3 Ja, dat katten 18 uren per dag slapen, maar het is nu niet echt de bedoeling zeker dat ze minstens 20 uren per dag slaapt zeker? En ze is erg kieskeurig met der eten, en als het haar niet bevalt, eet ze niet. Dramaqueen he :/
dit:
Stonepaw**
Member
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 nov 2014 - 19:49
HAHAHAHA Ik ben zo evil >D Ik liep met m'n broertje St. Maarten, gewoon omdat hij niet alleen mag, maar omdat ik nog steeds een kind ben en ik vaak wel meezing krijg ik ook snoep >3
Dice
Member
Marijn 226 Actief
CAT'S PROFILE Age: Play with me and maybe I'll tell. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 nov 2014 - 19:54
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 nov 2014 - 20:02
Mweh bezig met een gebouw te tekenen :/ eerste keer trouwens dat ik gebouwen doe ^^ Urgh wrm wilde ik er nou perse mee beginnen ;3 *verfrommelt papier en gooit weg*