A zombie abbys

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

A zombie abbys

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ouzelwing
Member
A zombie abbys DPKsfdL
70
Actief

CAT'S PROFILE
Ouzelwing
BerichtOnderwerp: A zombie abbys   A zombie abbys Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 20:33

Diep ademde Ouzelpaw in. De geur van naaldbomen drong haar neus binnen, heerlijke geur. Met een zelfverzekerde blik sprong de poes omhoog, en haakte haar klauwen in de boomstam. Al dagen had ze geprobeerd om in de top van een den te klimmen, en vandaag zou het haar lukken. Ze voelde het. Ouzel had geoefend, geoefend en geoefend. Ze had een bepaalde techniek ontwikkeld. Eerst zette je je af met je achterpoten, en sloeg dan je nagels in de stam. En zo voort. Het was soms best tricky, als je misgreep. Maar dat gebeurde nooit. De poes concentreerde zich maar op een ding: De top. Ze was nu halverwege. De torsie keek omhoog, en zag de takken, de grijze lucht, de groene naalden die het hele jaar zo zouden blijven. Dat was het mooie aan dennen. Ze bleven altijd groen. Toen draaide ze haar kop omlaag. Daar was de grond, bedekt onder een deken van verouderde planten. Sommige katten zouden duizelig worden, maar de apprentice niet. Het liet haar enkel grijnzen. Strek klom ze voort, tak na tak. Bijna bij de top. Nog maar een paar staartlengtes... Ouzel zette zich krachtig af. Maar in plaats van blijven hangen, scheurde een van haar nagels af."Foxdung!" Ze hing nu aan één poot. Snel haakte ze haar achterpoten in de schors. Even bekeek ze haar poot. Een klauw was schijn afgescheurd. Damn. Maar ze zou niet opgeven.

-Open!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
A zombie abbys DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: A zombie abbys   A zombie abbys Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 21:02

Lightningpaw had weer een gemeen plannetje bedacht. Hij had een Shadowclan apprentice al een paar dagen gevolgd en hij was erachter gekomen dat ze elke dag probeerde de top van een dennenboom te bereiken. Lightningpaw had een heel gemeen idee gekregen. Hij was namelijk 's ochtends vroeg naar de dennenboom toe gegaan en was erin geklommen. Hij zat nu op een tak bijna bij de top. Als de poes er bijna was zou hij haar laten schrikken. Hij wist niet waarom hij dit ging doen want de poes had hem niks misdaan ofzo, maar hij verveelde zich gewoon dood. De poes was er bijna toen een van haar nagels scheurde. "Foxdung!" zei ze. Ze hing nu aan een poot. Lightningpaw zag dat ze snel haar achterpoten in de schors van de boom haakte. Hij rolde met zijn ogen. Altijd als hij iets leuks wilde doen ging er iets mis want als hij de poes nu liet schrikken zou ze vallen en misschien niet op haar poten te recht komen of haar klauw nog erger beschadigen. Lightningpaw sprong op een tak die wat lager hing. De poes kon hem nu zien. "Als ik jou was zou ik naar beneden springen, als je door klimt beschadig je, je klauwen nog erger." zei hij kalmpjes.
Ouzelwing
Member
A zombie abbys DPKsfdL
70
Actief

CAT'S PROFILE
Ouzelwing
BerichtOnderwerp: Re: A zombie abbys   A zombie abbys Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 21:34

Zonder dat ze het doorhad was er blijkbaar een andere apprentice in de boom. Het was een tabby kater, die op een lagere tak was gesprongen. Ouzel vond hem klein. "Als ik jou was zou ik naar beneden springen, als je door klimt beschadig je, je klauwen nog erger." De kattin priemde haar groene ogen in hem. Sinds wanneer ging een jongere apprentice haar vertellen wat ze moest doen? "Get lost kid." siste ze. Ze ging door met de klim, met een pijn vertrokken gezicht. "Waarom ben je hier überhaupt," Mompelde ze boos, niet al te hard. De poes negeerde de pijn en hees zich verder omhoog. Hoger en hoger. Hoger. Een paar van de laatste takken. Kom op, dit kon ze. Op de laatste tak stak ze haar kop omhoog, door de naalden heen. Ze was op de top. Het uitzicht was weerzinwekkend. Het was haar gelukt! Trots en zelfverzekerd keek ze vooruit. De apprentice wierp een slinkse blik op de kater, die tot haar teleurstelling er nog steeds zat. Little prick.
Lightningpaw'
Member
A zombie abbys DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: A zombie abbys   A zombie abbys Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 21:54

"Get lost kid." siste de poes. Lightningpaw rolde met zijn ogen, deed hij een keer iets aardigs, was het weer niet goed. "Waarom ben je hier überhaupt," mompelde de poes boos. Ze klom veder met een van pijn vertrokken gezicht. Toen ze de top had bereikt zag Lightningpaw vanuit zijn ooghoek dat ze een blink op hem wierp. "Waarom ik hier ben?" begon Lightningpaw. "Ik verveelde me dus ik wilde je laten schrikken, maar toen scheurde je nagel en vond ik het zielig om een gewond, zwak poesje zoals jij te laten schrikken." zei hij kalmpjes. Hij zei expres dat ze zwak was, hij verveelde zich dood en hij had zin om iemand te pesten en helaas voor haar, was ze zijn slachtoffer geworden. Hij keek de poes doordringend aan met zijn ijzige, blauwe ogen. Als ze dacht dat hij zomaar weg ging, had ze het goed mis. Het begon namelijk net een beetje interessant te worden.
Ouzelwing
Member
A zombie abbys DPKsfdL
70
Actief

CAT'S PROFILE
Ouzelwing
BerichtOnderwerp: Re: A zombie abbys   A zombie abbys Icon_minitimema 10 nov 2014 - 15:56

"Waarom ik hier ben?" Begon hij. Ouzel schonk eigelijk geen aandacht aan hem, ze probeerde van het zicht te genieten. Helaas zag het er niet naar uit dat de apprentice weg zou gaan. "Ik verveelde me dus ik wilde je laten schrikken, maar toen scheurde je nagel en vond ik het zielig om een gewond, zwak poesje zoals jij te laten schrikken." Zwak? Als hier iemand zwak was, dan was hij dat. Ze had een hekel aan hoogmoedige apprentice's. Maar weet je wat? Ze ging hem negeren. Ze stond boven zijn gedrag, letterlijk en figuurlijk. Ze maakte geen eens oogcontact. En schrikken? Really? Hoe oud was deze kit? Ze begon hem best irritant te vinden. "Ga op iemand van je eigen grootte fitten." Hiermee duidde ze op het feit dat ze ouder was, en bijna twee keer zo groot. Een moment schoot het door haar kop heen om hem van de tak af te duwen. Snel verbande ze dat idee. Ouzelpaw mocht scherp uit de hoek komen, maar ze was geen moordenaar. Met de gedachte dat de tabby hetzelfde dacht, boorde ze haar nagels diep in de stam, om geen grip te verliezen.
Lightningpaw'
Member
A zombie abbys DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: A zombie abbys   A zombie abbys Icon_minitimema 22 dec 2014 - 14:48

"Ga op iemand van je eigen grootte fitten." zei de poes. Lightningpaw rolde met zijn ogen en zuchtte, waarom vond iedereen hem nou klein... Oke, misschien was het wel zo, maar dan hoefde niet iedereen dat te zeggen. "Hmm, nee." zei Lightningpaw uiteindelijk tegen de poes. "Maar vertel eens wat over jezelf. Hoe heet je?" vervolgde Lightningpaw. Hij merkte opeens op dat de poes haar nagels diep in de stam van de boom had geboord, om geen grip te verliezen. Dacht de poes nou echt dat hij haar uit de boom ging duwen? Oke, hij wilde het eigenlijk wel doen, maar de poes was gewond dus dan was het zielig. Hij duwde de gedachte om de poes uit de boom te duwen weg en keek haar afwachtend aan met zijn ijzige, blauwe ogen. Hij wachtte namelijk op een antwoord op zijn vraag. Hij wilde graag weten hoe de poes heette, zelf kon hij even niet op haar naam komen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: A zombie abbys   A zombie abbys Icon_minitime

A zombie abbys
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: