|
| Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} | |
| lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} za 8 nov 2014 - 17:34 | |
|
hey, zoals de titel al wat duidenlijk maakt ga ik een boek schrijven (via Widbook) over Cyber. Zijn verhaal, zijn leven word eindelijk in volle glorie neergepend °3°
Het 1ste boek gaat zeker gaan tot het moment dat Cyber zijn 1e mate Seraphine na een mislukt nest met haar overhaald om de clan te verlaten (Seraphine noemde oorspronkelijk Sunwing en zat in de Riverclan)
Maar nu zoek ik 2 dingen, een goede tittel en een goede cover
ik heb zelf even geen inspi voor een tittel, daarom heb ik hulp nodig. En ik ben niet zo supper geweldig in het maken van covers en bewerken van afbeeldingen of het plaatsen van een tekst op de cover.
Ik ga proberen hier later ook het boek te plaatsen, maar kan niets beloven.
|
| | | Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} za 8 nov 2014 - 19:18 | |
| Ik denk niet dat je een echt boek kan maken, omdat RiverClan, en zo, bedacht is door Erin Hunter en dat is copyrighted.. Een verhaal/fanfic kan wel.
Voor een titel weet ik nog niks, omdat ik niet weet waar 't over gaat en dus kan ik ook geen titel bedenken. Misschien 'Cyber's verhaal' 'Cybers story' 'the story behind Cyber' 'Cyber's verleden' |
| | | lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} za 8 nov 2014 - 19:21 | |
| aha, ja ik weet het met die copyright. Ik ga proberen Erin Hunters meewerking enzo te krijgen omdat ik haar wel wat ken en zij mij ook (elkaar ontmoet op boekenbeurs, liep goed. Ze mag me wel, misschien dat ze me wil helpen ofz omdat ze de RPG zo'n leuk idee vond)
in iedergeval word het dan een verhaal/fanfic
de tittel word mischien : 'Wolfcat' |
| | | Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} za 8 nov 2014 - 19:23 | |
| Aha oke ^^ als je haar zelf om toestemming gaat vragen kan het wel denk ik xD Als je maar niet plots haar idee gaat stelen, RiverClan enzo claimen, of zo xD
Ik ga het inidergeval wss wel lezen ^^ Maarreh, als je het boek hier plaatst, zouden mensen het dan niet hier 'gratis' gaan lezen ? |
| |
| Onderwerp: Re: Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} za 8 nov 2014 - 19:41 | |
| jah dat wel, maarjah. Wie weet zet ik enkel stukjes hier dan ^^ beetje als 'voorproefer' zal ik zeggen. En wie weet krijg ik dat boek ook niet afgeschreven ea, al hoop ik van wel omdat Cyber de hoofdrol speelt.
Het positieve is dat ik eigenlijk niet supperveel over de clans schrijf, want Cyber heeft daar behalve pesten, stalken, kidnappen, prooi stelen en plagen maar weinig te doen ^^ het speelt zich vooral af bij de Kittypet place, zijn territorium en andere plaatsen buiten Clanterritorium.
En mijn meter weet wat plaatsen waar ik dat boek/verhaal zou kunnen uitgeven, al was het maar 1 boek enkel voor mezelf om het gewoon te hebben in officiele boekvormd x'd
maar de naam is dus Wolfcat (je weet wel, Cyber is the Wolf of Territory) met als ondertittel: the story behind.
dus als je handig kunt werken met fotos: je kunt altijd proberen een cover samen te stellen, ik heb veel afbeeldingen gezocht met dingen rond Cyber.
En ideeen zijn altijd welkom! hah |
| | | 564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} za 8 nov 2014 - 19:43 | |
| Ik denk dat je beste op quizlet ofzo kan beginnen en als het dan dus echt mag worden uitgegeven gooi je dat verhaal weg ZO KAN JE DAAR ook tips en tricks krijgen. had iemand gedaan waarvan ik het verhaal las daar. |
| | | Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} wo 19 nov 2014 - 18:09 | |
| Misschien kan je iets op Deviant Art regelen? Wel gaaf trouwens! Ik zou het lezen c: |
| | | Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} wo 19 nov 2014 - 19:22 | |
| Ik kan misschien wel iets met een cover doen? ^^ Voor titels ben ik echt een ramp /o\ |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} wo 19 nov 2014 - 19:29 | |
| Ik wil niet je hoop crushen, maar ik denk niet dat je daar enkel voor bij Erin kan zijn, maar dat de uitgever van Warrior Cats er ook een grote rol in speelt. Heb nog niet eerder gehoord van een fan die echt een soort boek uitbrengt over iets dat al bestaat, maar gewoon als fanfic is altijd leuk natuurlijk. |
| |
| Onderwerp: Re: Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} wo 19 nov 2014 - 19:37 | |
| ja ik ga het zowizo als fanfic doen, want jah anders gaat dat niet lukken met die rechten. Misschien als ik over een paar jaar wat ouder ben dat ik er meer van snap enz en het heeeel misschien wel kan uitgeven (maar dat betwijfel ik)
het boek ligt wel even stil omdat jah.. ik heb het druk door de exames die eraan komen
Omdat het Fanfic is ga ik het hier ook proberen te posten eens ik begonnen ben zodat jullie eventueel kunnen meelezen hoe Cybs leven eigenlijk in elkaar zit |
| | | Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} wo 19 nov 2014 - 19:41 | |
| Nouja fanfic is ook koel :3 |
| | | marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} do 20 nov 2014 - 4:05 | |
| Ik ga het lezen ^^
gratis want t is een fanfic
Misschien zou je wel een boek kunnen uitgeven, maar dan zou je RiverClan en De naam Sunwiny etc er uit moeten halen en dan zou het gewoon een boek zijn over een wilde kat? Dan zou je wel wat moeten aanpassen through :p
Of als je het gewoon puur in boekvorm wil, je zelf wat kan knutselen. Vroeger printte ik een pokemon fanfic uit (met vreselijk groot lettertype want ik was 9 of so) en deed het in een map en noemde het mijn boek XD |
| | | | Onderwerp: Re: Cyber, the story behind {BOEK, HULP GEZOCHT} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |