purplepaw is ziek

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

purplepaw is ziek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blacknight
Member
purplepaw is ziek DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 21:42

blackpaw had purplepaw op haar rug genomen en ze liep op de weg ze was nog niet vlak bij het donderpad "purplepaw ben je al wakker, kom op reageer is nou.
blackpaw had geen idee wat ze moest doen ze was geen medicijnkat en de schaduwclan hebben ook geen medicijn katten.
blackpaw wou naar een rustig plekje waar ze purplepaw kon neerleggen zodat ze kon gaan jagen voor als purplepaw weer bij kwam
ze kwam langs een boom ,`dit lijkt mij wel een geschikt plekje,` ze legde purplepaw neer en ging in de boom op zoek naar eten al snel vond ze en nest vogeltjes blackpaw sprong en in één klap waren alle vogeltjes dood ze ging naar beneden met alle vogeltjes in haar mond.
blackpaw legde de vogeltjes neer en ging naast purplepaw zitten wachten tot ze wakker wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 21:46

"Jullie mogen elkaar niet" Zei Steelpaw tegen Blackpaw en Sunpaw"Maar helpPurplepaw het is jouw vriendin en mij heeft ze ooit gered dus beiden hebben jullie een reden.Sunpaw maak haar beter jij weet kruiden en dat soort spulletjes dus help haar alsjeblieft doe het voor je steelpawtje"
Hij keek naar Sunpaw met een heel schattig gezichtje
"Blackpaw haal wat water hoe dan ook dat is nodig als je ziek bent."
Steelpaw werd weer serieus Purplepaw had hem een keer soort van gered dus nu is het tijd voor een wederdienst.
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 21:49

"oké en ik heb alvast wat te eten voor haar gehaald"
blackpaw rende weg maar kwam weer terug "waar moet ik het water instoppen"
vroeg blackpaw aan steelpaw en ze stond klaar om weer weg te rennen

Edit Rusty: Maak beter gebruik van leestekens en dit valt onder spam aangezien je minimaal 3 volle regels moet posten.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 21:54

"Zoek iets snel, ik herrinner me dingen van vroeger.1.zorg dat ze niet uitgedroogt raakt,2. dien haar om een tijd eten toe.3. die ben ik kwijt."

Hij keek bezorgd naar Purplepaw en voelde haar hoofd ze was niet heel warm maar wel iets,"Verdovingspijltjes, die gebruiken ze toch voor dolle honden en een dosis kan dodelijk zijn voor katten."
Hij trok met zijn tanden het pijltje eruit en begroef het waar het geen schade kon doen.
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 22:00

"oké" blackpaw verdween in het bos richting de rivier.
ze waa een paar grote bladeren aan het zoeken om bij elkaar te doen en het water er in te doen. blackpaw moest in alle bomen klimmen om bladeren te zoeken maar ze had joekels van een bladeren. ze ging naar de rivier zo snel als ze kon onder tussen deed ze de bladeren goed zodat het water er niet uit gaat als ze het er in doet.
ze kwam bij het meertje aan deed het water er in en rende zo snel mogelijk naar purplepaw en steelpaw onderweg kwam ze nog wat krijden tegen en nam ze maar voor de zeker heid mee.
"steelpaw hier is water en nog wat kruiden voor de zekerheid, kan ik nog wat doen om te helpen"vroeg blackpaw aan steelpaw
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 22:03

"Nu is het lastig, als ik het Sunpaw goed heb zien doen."
Hij liet rustig wat water in Purplepaw's mond glijden haar keel in.
Toen wreef hij de kruiden kapot tot er sap uit kwam en deed dat op de wond.
Hij pakte wat geurende kruiden die gebruikt werd om een verkoelende reactie te geven aan het lichaam. Hij vermengde het met water en liet het purplepaw drinken.
"Nu alleen nog veel rust"
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 22:13

purplepaw ademde zachjes en rustig. ze lag tegen een boom aan, met haar achterpoten gekruist. opeens bewoog haar staart heen en weer, haar ogen gingen langzaam open. ze keek om zich heen, het was nacht. sunpaw,steelpaw en blackpaw waren de hele nacht bij haar gebleven ze wist niet waarom. ze stond op en wankelde naar de schaduwclan kamp.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 15:10

sunpaw liep naar purplpaw en ging voor haar staan ze zei '' je moet nog wat rusten anders is de genezing trager ga maar liggen en rust wat uit'' sunpaw zij het op een vriendelijke manier maar deed het als een boer met kiespijn.
ze liep naar blackpaw ze vroeg '' mag ik dat eens zien?'''.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 21:21

"Wat is er sunnie? Heb ik iets fout gedaan"
Hij keek haar verdrietig aan en had spijt was hij maar net als Winterpaw met een aanleg voor kruiden.
Hij zag dat Sunpaw deed als een boer met kiespijn en had spijt van zijn beslissingen"Waarom confronteer ik jouw altijd met je verleden" en spijtig sprong hij in een boom om zichzelf te verschuilen met zijn schutkleurige vacht.
Hij deed altijd meer fout dan goed en hij moest nu een keuze maken om er een einde van te maken. Sunpaw's liefde of vrienden buiten de clan. In zijn hoofd vochten 2 katten met elkaar om zijn besslissing te bepalen een spierwitte en een pikzwarte.
Beide stonden voor zijn besslissing, net als ying en yang,Goed en slecht en Oplossing en Verlossing.
Hij maakte zijn keuze en zei"Als Purplepaw beter is ga ik naar de tweebenen om rond te dolen zonder eer."
Als twee honden vechten om een been gaat een ander er mee heen.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 22:02

ze liep verder.''sunpaw er is niks aan de hand, ik ben gewoon moe''
ze liep gewoon verder. ze botsten tegen een struik en toen tegen een boom.
ze probeerde op een steen te springen, maar ze kwam niet verder dan 20 cm van de grond.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimevr 18 jun 2010 - 20:26

nee steelpaw je hebt het heel goed gedaan ze sprong naar stelpaw en gf hem een likje ze fluisterde '' ik zei het als een boer met kiespijn omdat ik dat tegen purplepaw had bedoelt en niet tegen jou want ik ben heus niet vergeten wat ze heeft gedaan'' en ze keek naar steelpaws litekens en raakte zijn neusje aan
'' en je moet niet te min over je zelf denken want ik hou heel veel van je''
sunpaw sprong naar beneden en zei tegen purplepaw '' purplepaw jij rust uit je bent moe door de verdoving maar de kans is groot als je door loopt dat je dan weer floevalt dus jij rust uit,. het was geen vraag meer sunpaw keek purplepaw doordringend aan.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimevr 18 jun 2010 - 20:31

"Dankje, jij bent mijn geweten en verstand,maar mijn liefde light in jouw hand."
Hij keek haar verliefd aan en gaf haar een lik.
Een traan drupdelde uit zijn ooghoek.
"Dankzij jouw zal ik zorgen dat ik niet sterf in een gevecht maar naast jouw,van ouderdom of om jou te beschermen"
Hij sprak de woorden met een gouden stem waardoor de woorden nog mooier en eerlijker klonken dan mogelijk was.

(Ter nagedachtenis aan mijn kat Pino die over 4 dagen een aantal jaar geleden naar een betere plek gegaan is)
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimevr 18 jun 2010 - 20:40

purplepaw ging zitten en viel langzaam maar zachjes op de grond en ze sloot haar ogen. ze sliep, maar ze bewoog wel en verplaatste af en toe een paar cm en ging weer slapen. er kwam een vlieg op haar af, en legde zijn poten op de kleine gaatje. purplepaw werdt wakker en stond op, ze keek om zig heen maar er was niks. ''wat was dat'' en ze keek vragend om zig heen.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimevr 18 jun 2010 - 20:44

sunpaw gaf hem ook een lik en keek hem verliefd aan ''ik denk daar het zelfde over steel''
ze wende zich naar de schaduwclan katten ze keek naar blackpaw en zei streng '' blackpaw bllijf jij bij purplepaw? en zorg dat ze rust ,als ze de wereld weer op een lijn ziet kunnen jullie verder dan gaan wij weer naar ons ijgen kamp''.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitimevr 18 jun 2010 - 20:46

"Het was maar een vlieg, maak je geen zorgen. Probeer te rusten."
Hij keek haar vriendelijk toe en dacht"wat zou er met me gebeurt zijn als die tweebenen me hadden gehouden"
Hij keek weer naar Purplepaw en zei"Wat hadden ze met je gedaan toen wij er niet waren"
Steelpaw was blij dat hij niet was behandeld door de snijder.
Hij dacht aan al die katten die daar waren geweest en hij spuugde op de grond.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: purplepaw is ziek   purplepaw is ziek Icon_minitime

purplepaw is ziek
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: