|
| Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Skyscraper do 6 nov 2014 - 18:33 | |
| As the smoke clears I awaken, and untangle you from me Would it make you, feel better to watch me while I bleed? All my windows, still are broken But I'm standing on my feet L I T T L E S T R E A M 'When you leave, my colors turn to g r e y.'
Met voorzichtige pootstappen baande de poes zich een weg over het territorium heen. Haar pootjes zonken af en toe weg in de mossige grond van het Shadowclan gebied, maar aangezien ze er al aan gewend was wist ze zich steeds weer los te krijgen. Haar grijze staart sloeg even van links naar rechts toen ze een muis plots voorbij zag rennen. Ze dacht even terug aan hetgeen wat Tallpaw haar had geleerd, maar wist dat ze nog niet klaar was om ook al werkelijk achter een prooidier aan te gaan. Ze zou al het nabije prooi of te wel wegjagen, of de muis laten ontsnappen. Een zachte zucht verliet haar bekje terwijl ze even haar groene blik over het gebied liet heen glijden. Echter zag ze geen prooidieren meer.. Misschien zou ze vandaag gewoon wat kruiden gaan verzamelen inplaats van de hele tijd naar prooi te liggen zoeken. Echter, toen de poes zich net wou omdraaien ontmoette haar blik die van een andere kater; Ashdrizzle.
{Ashdrizzle}
You can take everything I have You can break everything I am Like I'm made of glass Like I'm made of paper Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper |
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Skyscraper do 6 nov 2014 - 22:35 | |
| De eekhoorn had geen schijn van kans gemaakt en de pluizige staart stak wat slordig op uit de aarde, maar Ashdrizzle rook geen geuren van andere roofdieren, laat staan dat de kleine hersentjes van prooidieren groot genoeg waren om te begrijpen dat hier een jager rondliep. Rustig trippelde hij over de aardig koude grond, bezaaid met goudbruine bladeren die langzaam begonnen te rotten. Wie weet wanneer het alweer zou beginnen met sneeuwen? Zijn grijze vacht kwam wat omhoog bij de gedachte aan dat verschrikkelijke koude weer en afkeurend schudde hij zijn kop. Zijn blauwe kijkers richtten zich op zijn omgeving, maar niets trok zijn aandacht, zelfs de geuren leken hem niet te helpen. Zijn oortjes bewogen wat op en neer, toen hij plots iemand voor zich zag komen staan. "Huh?" Murmelde hij, niet eens merkend dat het hardop was, maar de kater had toch echt gedacht dat hij waanbeelden aan het was zien. Voorzichtig hief hij een voorpootje op en porde de poes, die de naam Littlestream droeg, en schrok op toen hij een echt warme vacht voelde. "Geen spook dus?" Sprak hij toen met een klein grijnsje.
|
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Skyscraper do 6 nov 2014 - 22:41 | |
| L I T T L E S T R E A M 'When you leave, my colors turn to g r e y.'
'Huh?' Hoorde ze plots iemand zeggen. Wat verbaasd draaide de poes zich om en verscheen er een zilverkleurig gestalte in haar zichtveld. Maar voordat de poes iets kon zeggen, zag ze dat hij lichtelijk verward leek te zijn. Ze plaatste dan ook een frons op haar grijze voorhoofd toen de kater haar even porde. 'Geen spook dus?' Merkte hij met een grijns op nadat hij door had gehad dat zij het was. De poes schudde nee en priemde haar heldere groene blik in die van Ashdrizzle. "Nog net niet nee." Miauwde ze, zelf ook lichtelijk grijnzende. Plots kwam het weer in haar op dat ze zonet een muis had zien voorbij schieten. Misschien was de krijger erop aan het jagen geweest, en had zij z'n jacht verstoord? Al een tikkeltje schuldbewust keek ze hem aan, haar oortjes naar voren spitsende. "Ik heb je jacht toch niet verpest, hé?" Klonk haar stem vervolgens terwijl ze hem aankeek.
|
| |
| Onderwerp: Re: Skyscraper do 6 nov 2014 - 22:44 | |
| "Nog net niet nee." Zijn oortjes kwamen wat omhoog. Ah ze speelde het 'spelletje' mee, dus? "Je wacht zeker op de volle maan, hm? Dacht ik al." Knikte hij bedenkelijk, toen hij plots een schuldbewuste vraag moest aan horen. Met een klein glimlachje schudde hij zijn kop. "Bijna-spoken worden ook bijna niet gehoord, tenslotte heb ik net nog een eekhoorn te pakken gekregen, dus waarschijnlijk zou ik de bron van de stilte zijn geweest." Glimlachte hij geruststellend bedoeld.
|
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Skyscraper do 6 nov 2014 - 22:49 | |
'Je wacht zeker op de volle maan, hm? Dacht ik al.' Sprak de kater bedenkelijk, waarop Little reageerde met een knik van haar kopje. "Ja, en op het juiste moment." Klonk haar stem was mysterieus, waarna ze hem een plagende grijns toewierp. Algauw reageerde de grijze kater op haar vraag door nee te schudden met zijn kopje. 'Bijna-spoken worden ook bijna niet gehoord, tenslotte heb ik net nog een eekhoorn te pakken gekregen, dus waarschijnlijk zou ik de bron van de stilte zijn geweest.' Glimlachte hij geruststellend, waardoor ze even een opgeluchte zucht uit haar bekje liet glijden. "Gelukkig," Miauwde ze opgelucht. Littlestream richtte haar groene blik plots op en keek de kater met opwinding in haar ogen aan. "Tallpaw heeft me soortvan leren jagen." Klonk haar stem, lichtelijk enthousiast. "Ik heb voor 't eerst in mijn leven een eekhoorn gevangen." Vervolgde ze met een grote glimlach op haar gelaat, even het feit dat ze hem wel eerst had laten ontsnappen achterwegen latende.
|
| |
| Onderwerp: Re: Skyscraper do 6 nov 2014 - 23:02 | |
| Het klonk nu allemaal wel heel erg spannend, maar was het niet altijd spannend in ShadowClan? Toch leek het poesje plots een heel stuk blijer en viel een van zijn grijze oortjes wat nieuwsgierig opzij. "Tallpaw heeft me soortvan leren jagen." Zijn ogen werden verbaasd groter en zijn staartje kwam omhoog. "Ik heb voor 't eerst in mijn leven een eekhoorn gevangen." Wow. Het woordje glipte geluidloos over zijn lippen. "Waarom.. jaag je eigenlijk?" Vroeg hij toch licht nieuwsgierig geworden. Zeker in deze tijd waren de taken als medicine cat toch overdonderend? "En.." Dramatisch plaatste hij er een snikje achteraan. "Ik dacht dat ik je zou leren jagen." *snif*
|
| |
| Onderwerp: Re: Skyscraper do 6 nov 2014 - 23:08 | |
Ze zag de verbaasdheid in diens blauwe ogen en kon het niet laten om een klein lachje rond haar lippen te plaatsen. Kijk, daarvoor deed ze het dus! Zodat ze katten kon laten zien dat ze wel degelijk meer kon dan alleen kruiden mengen en plukken! 'Waarom.. jaag je eigenlijk?' Vroeg de kater nieuwsgierig. "Zodat ik wat nuttiger ben voor de Clan." Miauwde ze, oprecht eerlijk. Haar groene blik priemde zich in die van Ashdrizzle. 'En..' Nieuwsgierig draaide de poes eventjes met haar oren en hield ze haar smalle kopje lichtelijk schuin. Wat was er? 'Ik dacht dat ik je zou leren jagen.' Haar mondje viel wat open bij die woorden en ze keek hem gespeeld schuldig aan. "Oh-oh.." Klonk haar stem zachtjes, waarna ze even een droevige glimlach op haar grijze gezichtje plaatste. "Dat was ik vergeten.. oeps." Miauwde ze, waarna ze opnieuw een grijns op haar gelaat zette. "Jij mag me leren vechten, oké?" Vervolgde ze met een glimlach op haar snoet.
|
| |
| Onderwerp: Re: Skyscraper vr 7 nov 2014 - 18:15 | |
| Nog nuttiger? Hoe moest hij zichzelf dat gaan voorstellen? Toch leek Littlestream wat van haar stuk te zijn gebracht door zijn tweede opmerking, dus liet hij een oortje wat beschaamd naar achteren draaien. "Dat was ik vergeten.. oeps." Opnieuw nep beledigd schudde hij zijn kop. "Jij mag me leren vechten, oké?" Meteen verdween die uitdrukking van zijn gelaat en kwamen zijn grijze oortjes vrolijk overeind. "Kan niet wachten tot ik die snoet van Tallpaw kan zien als je hem tegen de grond drukt." Grijnsde hij. "Maar voordat je dat wil kunnen doen, moet je wat meer massa hebben." E vervolgens porde hij door in haar zij. Jup veels te licht.
|
| |
| Onderwerp: Re: Skyscraper za 8 nov 2014 - 12:28 | |
De zielige uitdrukking op Ash's gelaat verdween algauw en hij keek haar nu slechts met overeind staande oortjes aan. 'Kan niet wachten tot ik die snoet van Tallpaw kan zien als je hem tegen de grond drukt.' Greens de kater. De poes kon het niet laten om eventjes zachtjes te lachen, al wist ze dondersgoed dat de kans dat zij Tallpaw ooit kon vloeren vreselijk klein was. 'Maar voordat je dat wil kunnen doen, moet je wat meer massa hebben.' De kater porde plots in haar zijde en wat geschrokken strompelde ze lichtjes opzij. Haar groene blik stond vragend en lichtelijk beledigd keek ze hem aan. "Wat ga je dan doen? Me vet mesten?" Vroeg ze dus maar, niet goed wetende wat hij bedoelde met 'massa'.
|
| |
| Onderwerp: Re: Skyscraper ma 10 nov 2014 - 20:40 | |
| Kijk! Daar was het! Ze deed gelijk al een paar pasjes opzij, door zijn kleine duw. "Wat ga je dan doen? Me vet mesten?" Hij grinnikte. Dolgraag wilde hij een ronde Littlestream zien, die niet eens meer kon lopen maar rondgerold moest worden, maar nee, hij schudde zijn kop. "Ook, maar je moet je spieren trainen." Glimlachte hij wijs. "Dus ja.. euh.. ja. Dat dus. Ken je geen kruid die dat even snel voor jou kan doen? Of gebruik anders je starclan powers!"
|
| |
| Onderwerp: Re: Skyscraper ma 10 nov 2014 - 21:59 | |
Algauw schudde de kater zijn kopje en liet Littlestream een zucht uit haar mond ontsnappen. 'Ook, maar je moet je spieren trainen.' Glimlachte de kater wijs, waarop ze reageerde met een wenkbrauw wiebel. "Spieren trainen?" Herhaalde ze, niet goed wetende wat ze ervan moest denken. 'Dus ja.. euh.. ja. Dat dus. Ken je geen kruid die dat even snel voor jou kan doen? Of gebruik anders je starclan powers!' Algauw rezen haar mondhoeken omhoog en keek ze de kater met een grijns aan. "Katte-" Algauw sneed ze haar eigen zin af en schudde ze haar kopje resoluut. "Nee, ik denk niet dat er zo'n kruid bestaat." Miauwde ze uiteindelijk, hopende dat Ashdrizzle haar vorige zin niet afmaakte. Kattenkruid, hoe kwam ze erop.
|
| | | | Onderwerp: Re: Skyscraper | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |