|
|
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 nov 2014 - 23:15 | |
| die van lea maak ik morgen mss wel als ik zin hem kan zijn dat ik morgen me Foxdung voel omdat mn favo hondje van stage een baasje heeft of geen baasje (hij maakt zich zelf kapot in die kennel en ik vind het zo een lieverd heb hem vandaag afgedroogd *yay me* en kreeg een kusje op mn hand (hij is stiekem beetje heel erg gevaarlijk om dat zo maar bij te doen))
was vandaag vrolijk en dat krijg je dit morgen weer naar mn toekomstige kitten kijken en mn ratje mee naar stage en die word dood geknuffeld |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 nov 2014 - 23:18 | |
| - Hayden. schreef:
- die van lea maak ik morgen mss wel als ik zin hem kan zijn dat ik morgen me Foxdung voel omdat mn favo hondje van stage een baasje heeft of geen baasje (hij maakt zich zelf kapot in die kennel en ik vind het zo een lieverd heb hem vandaag afgedroogd *yay me* en kreeg een kusje op mn hand (hij is stiekem beetje heel erg gevaarlijk om dat zo maar bij te doen))
was vandaag vrolijk en dat krijg je dit morgen weer naar mn toekomstige kitten kijken en mn ratje mee naar stage en die word dood geknuffeld Nahw so cute! En nogmaals bedankt xD Ik zou 4 jaar geleden een kat krijgen, nog steeds geen xd Ratjes zijn awesome! |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 nov 2014 - 23:21 | |
| - Sunset schreef:
- Hayden. schreef:
- die van lea maak ik morgen mss wel als ik zin hem kan zijn dat ik morgen me Foxdung voel omdat mn favo hondje van stage een baasje heeft of geen baasje (hij maakt zich zelf kapot in die kennel en ik vind het zo een lieverd heb hem vandaag afgedroogd *yay me* en kreeg een kusje op mn hand (hij is stiekem beetje heel erg gevaarlijk om dat zo maar bij te doen))
was vandaag vrolijk en dat krijg je dit morgen weer naar mn toekomstige kitten kijken en mn ratje mee naar stage en die word dood geknuffeld Nahw so cute! En nogmaals bedankt xD Ik zou 4 jaar geleden een kat krijgen, nog steeds geen xd Ratjes zijn awesome! ik heb nu 3 ratties, 3 doggies 2 kitties en een bunneh en kittie 3 komt er aan. ik heb geen moeilijke ouders met dieren dat scheeld al maar ik ga pitten morgen weer stage dagje voor mn prinsje en mn kitty en dan kunnen ze mn rattie zien |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 nov 2014 - 23:21 | |
| @ Hayden; Oh dat is echt zielig ;^; Welke rassen zit erin? - Zo, heb wss een nieuwe baan gevonden. Kan lekker gaan helpen bij een hondenpension <'3 |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 nov 2014 - 23:23 | |
| - Hayden. schreef:
- Sunset schreef:
- Hayden. schreef:
was vandaag vrolijk en dat krijg je dit morgen weer naar mn toekomstige kitten kijken en mn ratje mee naar stage en die word dood geknuffeld Nahw so cute! En nogmaals bedankt xD Ik zou 4 jaar geleden een kat krijgen, nog steeds geen xd Ratjes zijn awesome! ik heb nu 3 ratties, 3 doggies 2 kitties en een bunneh en kittie 3 komt er aan. ik heb geen moeilijke ouders met dieren dat scheeld al
maar ik ga pitten morgen weer stage dagje voor mn prinsje en mn kitty en dan kunnen ze mn rattie zien
Dat zijn heel veel huisdieren, mn ma doet al moeilijk over n vis xD Welterusten! |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 nov 2014 - 23:25 | |
| damn *komt erachter dat er nog een post op het lijstje komt xD* |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 nov 2014 - 23:52 | |
| Keeg post toch weer fijn. Ik wil topics (A) Iemand? |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 nov 2014 - 23:54 | |
| Zit random cakeboss te kijken xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 nov 2014 - 23:55 | |
| Ik kan niet wachten tot ik Crimson heb <3 Shadowclan beware xD
maaann ik typ nog maar 1 post en laat de rest tot morgen zitten |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 nov 2014 - 23:57 | |
| Hi mensen ^^ Net faalde ik heel hard;; Me: *probeert in te loggen* Me: Huh? Het knopje doet het niet! Me: neeen kom op werk! Wrm doe je het niet? Wat is er mis? Ben ik gehacked? Wat? Hoe? Me: *ziet dat ze probeert in te loggen bij switch accounts* Me: Ooohhhh... *Facedesk* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 nov 2014 - 0:16 | |
| Zoo, en die andere 2 komen morgen als eerst op mn lijstje, ik moet nu echt gaan slapen ciaoo |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 nov 2014 - 0:18 | |
| |
|
| |
202 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 nov 2014 - 0:24 | |
| Yay! Klaar met posten xD *mist het posten stiekem though*
Dus, wie zijn der allemaal nog wakker? |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 nov 2014 - 0:28 | |
| @ Hierboven; Ik ^.^ - Kan niet stoppen met kijken C: EDIT; is hier igg iemand die Call of Duty speelt? x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 nov 2014 - 0:41 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 nov 2014 - 1:47 | |
| I'm not playing games ^^ maar ik kijk wel bij mn broer soms
Anyway ik ben es een postje maken en slapen ;3 ben moe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 nov 2014 - 1:57 | |
| I'm sooo bored .. :c *sighs* |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 nov 2014 - 7:23 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 nov 2014 - 9:20 | |
| |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 nov 2014 - 9:24 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|