Algemene Onzin Topic - Pagina 43

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende
Hayden
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 23:15

die van lea maak ik morgen mss wel als ik zin hem kan zijn dat ik morgen me Foxdung voel omdat mn favo hondje van stage een baasje heeft of geen baasje (hij maakt zich zelf kapot in die kennel en ik vind het zo een lieverd heb hem vandaag afgedroogd *yay me* en kreeg een kusje op mn hand (hij is stiekem beetje heel erg gevaarlijk om dat zo maar bij te doen))

was vandaag vrolijk en dat krijg je dit
morgen weer naar mn toekomstige kitten kijken en mn ratje mee naar stage en die word dood geknuffeld
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 23:18

Hayden. schreef:
die van lea maak ik morgen mss wel als ik zin hem kan zijn dat ik morgen me Foxdung voel omdat mn favo hondje van stage een baasje heeft of geen baasje (hij maakt zich zelf kapot in die kennel en ik vind het zo een lieverd heb hem vandaag afgedroogd *yay me* en kreeg een kusje op mn hand (hij is stiekem beetje heel erg gevaarlijk om dat zo maar bij te doen))

morgen weer naar mn toekomstige kitten kijken en mn ratje mee naar stage en die word dood geknuffeld

Nahw so cute!
En nogmaals bedankt xD
Ik zou 4 jaar geleden een kat krijgen, nog steeds geen xd
Ratjes zijn awesome!
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 23:21

Sunset schreef:
Hayden. schreef:

Nahw so cute!
En nogmaals bedankt xD
Ratjes zijn awesome!

ik heb nu 3 ratties, 3 doggies 2 kitties en een bunneh en kittie 3 komt er aan. ik heb geen moeilijke ouders met dieren dat scheeld al

maar ik ga pitten morgen weer stage dagje voor mn prinsje en mn kitty en dan kunnen ze mn rattie zien
Keegan'
Member
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 23:21

@ Hayden; Oh dat is echt zielig ;^;
Welke rassen zit erin?
-
Zo, heb wss een nieuwe baan gevonden. Kan lekker gaan helpen bij een hondenpension <'3
Sunset
Member
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 23:23

Hayden. schreef:
Sunset schreef:
Hayden. schreef:

Nahw so cute!
En nogmaals bedankt xD
Ratjes zijn awesome!

ik heb nu 3 ratties, 3 doggies 2 kitties en een bunneh en kittie 3 komt er aan. ik heb geen moeilijke ouders met dieren dat scheeld al

maar ik ga pitten morgen weer stage dagje voor mn prinsje en mn kitty en dan kunnen ze mn rattie zien

Dat zijn heel veel huisdieren, mn ma doet al moeilijk over n vis xD

Welterusten!
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 23:25

damn
*komt erachter dat er nog een post op het lijstje komt xD*
Keegan'
Member
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 23:52

Keeg post toch weer fijn. Ik wil topics (A)
Iemand?
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 23:54

Zit random cakeboss te kijken xd
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 23:55

Ik kan niet wachten tot ik Crimson heb <3
Shadowclan beware xD

maaann ik typ nog maar 1 post en laat de rest tot morgen zitten
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 23:57

Hi mensen ^^
Net faalde ik heel hard;;
Me: *probeert in te loggen*
Me: Huh? Het knopje doet het niet!
Me: neeen kom op werk! Wrm doe je het niet? Wat is er mis? Ben ik gehacked? Wat? Hoe?
Me: *ziet dat ze probeert in te loggen bij switch accounts*
Me: Ooohhhh... *Facedesk*
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 0:16

Zoo, en die andere 2 komen morgen als eerst op mn lijstje, ik moet nu echt gaan slapen
ciaoo
Keegan'
Member
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 0:18

Goodnight Gabs <'3
Winterwolf
Member
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 0:24

Yay! Klaar met posten xD
*mist het posten stiekem though*

Dus, wie zijn der allemaal nog wakker?
Keegan'
Member
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 0:28

@ Hierboven; Ik ^.^
-
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 2u74ljo
Kan niet stoppen met kijken C:

EDIT; is hier igg iemand die Call of Duty speelt? x'D
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 0:41

Ik niet ;a
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 1:47

I'm not playing games ^^ maar ik kijk wel bij mn broer soms

Anyway ik ben es een postje maken en slapen ;3 ben moe
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 1:57

I'm sooo bored .. :c
*sighs*
Spacecore
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 PgRRc9a
Marieke
199
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Spacecore
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 7:23

goedemorgen
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 9:20

goedemorgen c:
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 9:24

Goodmorning x'3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 43 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: