|
|
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:05 | |
| - Tallpaw schreef:
- Ik heb like, right now een sc'er nodig die zin heeft in posten >3
EDIT- Tall beschermt haar wel hoor Chi ;D Ik wil wel met Bluepaw, moet haar ook weer wat actiever krijgenxD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:06 | |
| - Wintersong schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ik heb like, right now een sc'er nodig die zin heeft in posten >3
EDIT- Tall beschermt haar wel hoor Chi ;D Ik wil wel met Bluepaw, moet haar ook weer wat actiever krijgenxD CYNTHIA! I needed you xD wacht, jij bent toch dezelfde als icecloud, right? (a) |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:06 | |
| Ja dat ben ikxD, maar waar heb je me voor nodig |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:07 | |
| Omg Q, je hebt me nu echt nieuwsgierig gemaakt. xD Het is hier pokkeheet. ;_; |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:07 | |
| Ik zag het Chi ^^ Ze is echt geniaal xD Hij bedoelde de raad about de muis heel serieus hoor (A)
Cynthia, dan dacht ik dat we gezellig de Tc patrol konden gaan irriteren >3 |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:08 | |
| Klinkt goed^^, laten we ze gaan irriterenxD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:09 | |
| - Wintersong schreef:
- Ja dat ben ikxD, maar waar heb je me voor nodig
Ik had vannacht een heel interessante droom (a) Het ging erover dat White zijn vader tegenkomt, maar dat niet weet natuurlijk, maar zijn vader herkent dan white aan zijn voorvoegsel en zijn toch unieke bouw voor een Windclankat, en die zo keidroog "hey, Whitelion, ik ben je vader". En white freakt gewoon uit, en gaat dan terug naar het camp, rechtstreeks naar Icecloud "JIJ. Waarom heb je me nooit gezegd dat mijn vader -blabla- is? een RIVERCLAN kat, for starclan's sake?" En dan haat 'ie zijn moeder xD Wat vind je? (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:11 | |
| Ik duik hun topic wel in en volg maar wanneer je er wat voor voelt Cynth ^^
Alle andere sc'ers moeten ook lekker komen helpen, laten we Tc eens klieren xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:11 | |
| - Tallpaw schreef:
- Ik duik hun topic wel in en volg maar wanneer je er wat voor voelt Cynth ^^
Alle andere sc'ers moeten ook lekker komen helpen, laten we Tc eens klieren xD ik wil wel, maar wind is nog geen appje xD |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:12 | |
| @Chi, ruilen? Het is hier echt ijskoud x{ Btw had je je PM op Spottedpaw nog gelezen (A) En tsja, Little en Fawn blijven wss beide forevvah alone xp
Whoop whoop, posted Q! |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:12 | |
| Emz@ Heb wel een windclanner die wil posten :'D... |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:13 | |
| Klaar met hw c: Dan nu posten c: |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:14 | |
| - Whitelion schreef:
- Wintersong schreef:
Ik had vannacht een heel interessante droom (a) Het ging erover dat White zijn vader tegenkomt, maar dat niet weet natuurlijk, maar zijn vader herkent dan white aan zijn voorvoegsel en zijn toch unieke bouw voor een Windclankat, en die zo keidroog "hey, Whitelion, ik ben je vader". En white freakt gewoon uit, en gaat dan terug naar het camp, rechtstreeks naar Icecloud "JIJ. Waarom heb je me nooit gezegd dat mijn vader -blabla- is? een RIVERCLAN kat, for starclan's sake?" En dan haat 'ie zijn moeder xD
Wat vind je? (a)
Maar... Dan gaat hij haar hatenD:Nee, ik vind het in principe goed^^, moet je maar even kijken wat je er precies mee wilt doenxD @Emma: Ik zal dan wel na je posten^^ |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:15 | |
| Yup, yup, ik ga antwoorden @ Daan :'D |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:16 | |
| - Wintersong schreef:
- Whitelion schreef:
- Wintersong schreef:
Ik had vannacht een heel interessante droom (a) Het ging erover dat White zijn vader tegenkomt, maar dat niet weet natuurlijk, maar zijn vader herkent dan white aan zijn voorvoegsel en zijn toch unieke bouw voor een Windclankat, en die zo keidroog "hey, Whitelion, ik ben je vader". En white freakt gewoon uit, en gaat dan terug naar het camp, rechtstreeks naar Icecloud "JIJ. Waarom heb je me nooit gezegd dat mijn vader -blabla- is? een RIVERCLAN kat, for starclan's sake?" En dan haat 'ie zijn moeder xD
Wat vind je? (a)
Maar... Dan gaat hij haar hatenD: Nee, ik vind het in principe goed^^, moet je maar even kijken wat je er precies mee wilt doenxD
@Emma: Ik zal dan wel na je posten^^ wel, Basically gewoon een vader zoeken xD -- the themesong voor de relatie white icy; https://youtu.be/8GFevL6myqU?list=PLkV5qvJtzoaUevwDg6eAzOKyspxzbbDOz |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:18 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:21 | |
| Littlestream is een geweldige jager. @Daan, Wss. x'D Of ze trouwt gewoon met haar kruiden. (A) Fair enough xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:22 | |
| Ik lachte zo hard! "Nee wacht!" xD En dan de schuld op Tall afschuiven D: Evil Little >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:24 | |
| - Tallpaw schreef:
- Ik lachte zo hard! "Nee wacht!" xD En dan de schuld op Tall afschuiven D: Evil Little >3
Dat is Little (A) Ik zie haar echt nog wenend roepen "Dit is allemaal jou fout!" x'D |
|
| |
boze grasspriet 116 Actief Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 20:28 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|