IT'S MOMMY'S LITTLE MONSTERS (Mimi x Deedee) - Pagina 2
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: IT'S MOMMY'S LITTLE MONSTERS (Mimi x Deedee) zo 30 nov 2014 - 17:26
Wanneer denken jullie te gaan kiezen? :3
Mary
Member
392 Actief
Onderwerp: Re: IT'S MOMMY'S LITTLE MONSTERS (Mimi x Deedee) zo 30 nov 2014 - 22:00
Bane, nu!
Ja hoor, we hebben gekozen! Angie en ik waren het vrij snel eens. Eerst willen we heel cliche iedereen even bedanken voor alle tijd en moeite deze in de aanmelding heeft gestoken. Er zijn 5 kits, waarvan ik en Angie er allebei een spelen. Dat zijn dus 3 gekozen kits.
Kit 1:
Jane van Assie! "I shall name you after my oldest brother, You remind me of him. I love him so much." Jane wordt vernoemt naar Jeff c:
Kit 2:
Scorch van Loïs! "Give 'em hell kid, let the whole world burn." Deze kit zal worden vernoemt naar het vuur tussen Mary en Demon, het vuur dat ook in de kittens brandt.
Kit 3:
Pink van Tamar! "Look at you. What a bright, pink nose. What a pretty girl." Nou, vernoemd naar d'r neusje^^
En de onze:
"What is this? They look identical." "Twins?" "Look, this one is strong. I see it. He shall be known as Shotgun
"And this one, look at her bitter face. You will be called Mai." Mai en Shotgun zijn tweelingen, ik zal Shotgun bespelen, en Angie Mai.
Het geboorte topic komt asap, als jullie dan eronder kunnen zetten waar de kit later heen gaat is dat erg fijn^^
Onderwerp: Re: IT'S MOMMY'S LITTLE MONSTERS (Mimi x Deedee) zo 14 dec 2014 - 17:45
Wanneer gaat dit van start? C:
Smokepaw'
Member
177 Actief
Onderwerp: Re: IT'S MOMMY'S LITTLE MONSTERS (Mimi x Deedee) zo 14 dec 2014 - 20:25
zo snel mogelijk, lolo ^^
Maar eerst moeten we het topic van Demon en Mary afmaken, daarna maak ik een geboorte topic aan. Mary bevalt in de schuur van Jeff, hou daar rekening mee. Ik hoop dat jullie allemaal er nog zin in hebben!
Als je je kitten hebt aangemaakt, zou je dat dan hier willen melden? En hebben jullie nog een voorkeur voor wie er eerst geboren wordt?
Al gemeld: Scorch Jane Pink Shotgun
Mai
Member
4 Actief
Onderwerp: Re: IT'S MOMMY'S LITTLE MONSTERS (Mimi x Deedee) ma 15 dec 2014 - 16:58